Skz Reaction

4.7K 45 3
                                    

Uyumakta Zorluk Çekiyorsunuz ~

Uyumakta Zorluk Çekiyorsunuz ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chan

Nedense uyuyamıyor olman Chan'ı biraz endişelendirdi ve uykusuzluğu olduğu için bunu ilk elden bildiği için senin uykusuzluk geliştirmediğini umdu.  Huzursuz olduğunuzu fark ettikten sonra, uykuya dalmanıza yardımcı olmak için birkaç yol dener ve işe yaramazsa, sonunda kendinizi yorup uykuya dalana kadar sizinle takılırdı.

Kafanı Chan'ın omzuna yasladın, ikinizin de kanepede oturduğu ve dizüstü bilgisayarı oturma odası masasının üzerinde durduğu dizüstü bilgisayarında çalışmasını izledin.  İkiniz, arka plan gürültüsü için sessizce arka planda oynayan televizyonla orada burada sohbet ediyorsunuz.

Üç saat sonra nihayet gözleriniz yavaşça kapandı ve uykuya daldı, Chan birkaç dakika fark etmedi, ta ki siz onun sorusuna cevap vermeyince ve başınızın ağırlığı tamamen onun omzuna yüklenene kadar.  Sizi dikkatlice kanepeye yerleştirir ve rahat olduğunuzdan emin olmak için üzerinize yumuşak bir battaniye örterdi, arada sırada sizi kontrol etmek için dizüstü bilgisayarına geri dönerdi.

"İyi uykular Y/n."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Minho

Hayır, buradaki adam buna sahip değil.  İkinizin de uykuya ihtiyacı vardı ve uykusuzluğunuzu fark ederse, uyku programınızı hemen düzeltmenize yardımcı olmaya çalışacaktır.  Ama kurnazca, saldırgan görünmek istemiyor ya da sadece iyi uyuyabildiğinizden emin olmak istedi.  Yani sıcak içecekler, sahip olduğunuz en yumuşak/kabarık battaniyeler ve panjurların tamamen kapalı olduğundan emin olan güzel bir karanlık oda.

İkiniz de sıcak içecekler içtikten ve yatmaya hazırlandıktan sonra, Minho'nun panjurları/perdeleri kapattığı yatak odasına gittiniz, yatak odasına ışık girmediğinden emin olarak odanın tamamen karanlık olmasına neden oldu.  Minho'nun hiçbir şeye düşmesin diye karanlıkta yatağa gitmesine yardım etmen gerekiyordu.

Yataktayken, ikiniz de birbirinize fısıldayarak sizi yakın tutardı ve ikiniz de sırayla birbirinizin yüzleriyle oynar ve sonunda ikiniz de gece uykuya dalmadan önce birbirinize sarılırdınız.

"Önümde bir santimetre bile göremiyorum Y/n, neredesin?"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Changbin

Uyumak için birkaç yol önerirdi ama eğer işe yaramazlarsa seninle uyanık kalırdı, böylece sen itiraz etsen bile kendi başına uyanık olmazdın.  İkiniz de yorganın altında sımsıcak ve rahat bir şekilde yatakta olacaksınız.  İkiniz akla gelebilecek her şeyi konuşuyorsunuz.  Birkaç saat sonra farkına varmadan ikiniz uykuya dalıyorsunuz.

• Skz Reaction •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin