Saf ve masum olmanıza tepkileri ~
𝗖𝗵𝗮𝗻
• Bebeğini sever ve tüm kalbiyle sizi şımartır. Kucağına ne kadar kolay yaslandığınızı ve ne kadar kolay manipüle edebileceğinizi seviyor.
• Onunla olan ilişkinin ne kadar zehirli olduğunun farkında değilsin çünkü Chan seni mutlu ediyor. Yaptığı her şeyin mantıklı bir açıklaması var.
• En azından kendinize böyle söylüyorsunuz.
• Dışarı çıkmana izin vermiyor mu? O sadece endişeleniyor çünkü bir kez biri sana zarar verebilir.
• Başkalarıyla takılmaktan hoşlanmıyor mu? Chan'ın insanlara karşı iyi hisleri var.
• Chan bu kadar saf, bu kadar masum ve saf olduğun için mutlu. Henüz kimse seni lekelemedi. Ve bunu böyle tutmak istiyor.
• Masumiyetin onu saplantısının daha da derinlerine sürüklüyor.
• Ama yanlış bir şey yaparsan seni cezalandırmaz. Chan fırçalıyor, daha iyisini bilmiyorsun. Sadece dünyanın ne kadar tehlikeli olduğunu bilmiyorsun. Sen sadece çok safsın.
• Seni ne pahasına olursa olsun korumak zorunda, o zaman neden seni incitsin ki?
• "Tatlım buradasın. Seni aradım! Neden yatağında kalmadın?" Chan, yavaş yavaş pişirme figürüne yaklaşarak sana sordu. "Çünkü bizim için kahvaltı hazırlamak istedim Channie!" Sana sarılırken onun yumuşak dokunuşuna yaslanarak masum bir gülümsemeyle söyledin. "Ah bebeğim bu gerçekten çok tatlı. Ama bunu yapmama izin vermelisin. Tamam mı tatlım?" Sana sert bir bakış atmadan önce bir sandalyeye çekti ve seni oturttu. "Kendine zarar vermeni istemiyorum. Yemek yapmak senin için çok tehlikeli. Bir daha böyle bir şey yapma."
𝗠𝗶𝗻𝗵𝗼
• Ne kadar masum ve saf olduğunu seviyor. Bu onun için her şeyi çok kolaylaştırdı.
• Belki onun beğenisine göre biraz fazla kolay. Seninle her istediğini yapmasına izin vermenden nefret ediyor. Arkadaşlarınıza ve ailenize olan tüm erişimi bu kadar kolay kesebilmesinden nefret ediyor.
• Bir noktada senin masumiyetini yalan söylemek, kaçmaya çalışmak gibi düşünecekti.
• Onu kötü düşüncelerin olmadığına inandırmaya çalışıyorsun. Onunla kalmak istediğini, seni nasıl manipüle ettiğini fark etmediğini.
• Ondan kurtulmak için bir plan düşünmeye çalışıyorsun.
• Bu düşündüğün şeyin yakınından bile geçmese bile, sen ondan merhamet dileyene kadar sana acı çektirir. Durması için yalvarana kadar çünkü bir daha asla böyle bir şey düşünmeyeceksin. Bunu başlangıçta hiç yapmamış olsanız bile.