Fᴇʟɪx ᴀɴᴅ ᴍɪɴʜᴏ ∾︎

2.5K 27 3
                                    

Sevimli küçük acı sürtüğü

Uyarılar!: müstehcenlik, korunmasız seks, vajinal giriş, oral (alma), sert seks, am tokat, şaplak, yüz tokat, döl yutma, meme uçları

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Uyarılar!: müstehcenlik, korunmasız seks, vajinal giriş, oral (alma), sert seks, am tokat, şaplak, yüz tokat, döl yutma, meme uçları.

Karakterler: Felix x Kadın okuyucu x Minho
_______________________________

Bunu hiç beklemiyordun.  Oldukça normal bir gün - üniversitede ilgili derslerinize gittiniz ve park yerinde tekrar buluştunuz, bu oldukça tenha bir yer olurdu çünkü ikiniz de arabada yalnızken bir şekilde her zaman heyecanlısınız.

Her gün aynı rutin.

Ancak, Felix'in kasıtlı olarak size bildirmediği bir bilgi var, bunu ancak onunla derinden sevişirken fark ettiniz, sonunda Felix sizden bunu yapmanızı istediğinde gözler fal taşı gibi açıldı.

İşte buradasın, erkek arkadaşının kucağında, arabasında, onunla suratını emdikten sonra nefesin düzensiz ve arkadaşı Minho'nun arka koltukta sana sırıttığını, onay anlamında başını hafifçe salladığını gördüğünde daha da düzensiz oluyorsun.  darmadağınık şekline.

Beyniniz hala Minho'nun varlığını hesaplarken, Felix adamı gelişigüzel selamlıyor, üstünüzü örtme zahmetine bile girmiyor.  Yani orada göğsünüz inip kalkarak oturuyorsunuz, giydiğiniz hırka artık ulaşılamıyor ve gömleğiniz, erkek arkadaşınızın özgürce zevk aldığı sert el yordamıyla size tam olarak uymuyor.

"Sana da merhaba, y/n," diye selamlıyor Minho, sessizliğinize biraz kıkırdayarak, Felix ise belinizin yan tarafına yatıştırıcı halkalar sürerek sizi sakinleştirmeye çalışıyor.

Sonunda "Merhaba Minho," dedin, sesin amaçlanandan biraz daha gıcırtılıydı.  "Biz- seni davet edip unuttuk mu?"  Erkek arkadaşınla sevişmeni neden sessizce izlediği konusunda hala kafası karışmış halde soruyorsun.

Felix, "Daha çok onu davet etmiş ve sana sürpriz yapmak istemiş gibiyim," diye yanıtladı, eli yavaşça belinden yukarı çıkıp yüzünü avuçladı.

Felix, keskin ve karanlık bakışıyla ona bakmanızı sağlar, istemeden sızlanmanıza neden olur, beklenmedik bir izleyici karşısında bile erkek arkadaşınızın üzerinizde tuttuğu güce karşı koyamazsınız.

"O aptal partiye gidip eve sinirli döndüğümü hatırlıyor musun?"  Yüzünü yüzüne yaklaştırarak sorar.

Başını sallarsın ve ondan bir kıkırdama alırsın.  "Evet, tabii ki hatırlıyorsun.  Sevişirken seni incitmemden hoşlandığını o zaman anladın, hmm?"  Felix kaba bir şekilde, utanç içinde dudağını ısırmana neden olur.

Bir şekilde hala bu konuşmadaki adamın rolünü anlamaya çalışan Minho'ya bakmadan edemezsiniz.

"Açıklaması zor ama... bazen canını yakmak geliyor içimden," diye devam ediyor Felix, eli şimdi boynunu doluyor ve tutuşuna hafif bir baskı uygulayarak nefes almana neden oluyor.

• Skz Reaction •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin