Skz Reaction Yandere

2.8K 41 10
                                    

İlk kez onlara seni seviyorum dersen ~

İlk kez onlara seni seviyorum dersen ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chan

Chan'ın kalbi, ilk söylediğinde kelimenin tam anlamıyla eriyor çünkü bu onu gerçekten sevdiğin anlamına geliyor.  Seni hızlı bir öpücüğe çekmeden önce birkaç dakika bakar.

"Beni sevdiğini biliyordum bebeğim.  Bak cezalarım sana yardımcı oldu.  Benimle daha iyisin.  Birlikte o kadar mükemmeliz ki insanlar bizi kıskanacak."

Minho

Minho seni belinden yakalar ve arkasını çevirir ve gerçekten ciddi olup olmadığını anlamak için gözlerinin içine bakar.  Bir süre sonra (Chan'a benzer şekilde kalbi erir).  Seni kendisine mümkün olduğunca yaklaştırıyor.

" y/n Ben sadece senin için en iyisini yapıyorum.  Senin incinmeni asla istemiyorum.  sensiz yaşayamam  Kontrol ettiğimi biliyorum ama seni kurtarmak için elimden geleni yapıyorum.  seni seviyorum y/n."

Changbin

O sadece bir saat gibi bakıyor

"Bunu istediğini elde etmek için söylemesen iyi olur.  Eğer öyleyse seni cezalandıracağım" diyerek onu yakalayıp "Seni seviyorum.  Güvende olduğumdan ve ne söylersem söylesem ya da ne yaparsam yapayım beni sevdiğinden emin ol" diyerek seni öpüyor ve sen uyuyana kadar sana sarılıyor.

Hyunjin

Hyunjin bunu söylediğin için sana kelimenin tam anlamıyla bir ceza veriyor çünkü seni sevdiğimi söylemene rağmen bildiğinden emin olmak istiyor, seni cezalandırmayı bırakacağı anlamına gelmiyor.

Gözlerinin içine bakıyor ve "bundan sonra beni hala seviyor musun yoksa istediğini yapabileceğini mi sandın?" diyor.

Han

O gördüğün en büyük gülümsemeye sahip.  O çok mutlu.  Yeni bir evcil hayvan aldığında 100 kat daha mutlu olmak gibi.  Bebek gibi, sen söyledikten sonra sana sarılır.

"Ben de seni seviyorum aşkım.  Sonunda beni sevdiğin için çok mutluyum.  Seni asla bırakmayacağım, sadece bunu hatırla."

Felix

Şey... bu çocuk gerçekten mutluluk belirtisi göstermiyordu.  Bir yıldan fazla bir süre boyunca bunu söylemeni istediği için biraz kafan karışmıştı. Ama bir saat içinde düşünebildiği tek şey bu.

"Az önce ne dedin?...Bekle zaten biliyorum.  Ben de seni seviyorum... sarılmalar mı?"

Seungmin

Tabii ki geri diyor... ama işe gitme zamanı geldi.  Diyelim ki gelmiş geçmiş en mutlu insan olarak geri döndü.  Ve sana en sevdiğin atıştırmalıkları ve doldurulmuş bir hayvanı aldı.

"Bir film gecesi yapalım...Sana bir şeyler aldım"

Jeongin

Bu çocuk seni öpüyor ve yüzünde bir gülümseme var.  Ama diyelim ki yaklaşık bir hafta boyunca sana istediğin her şeyi aldı.

"Sen çok iyi bir kızsın, seni bir süre bodrumdan çıkarıp benim odama gidelim mi?  Evet?  Kulağa hoş geliyor? Kucağıma gelmek istermisin? Seni seviyorum prenses"

• Skz Reaction •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin