∞︎︎ Yumuşak Anlar ∞︎︎
♡ Chan ♡Rahat bir pozisyonda uykuya dalmak, yanına sokulduğunuz sürece memnun olmak. Yavaşça bir kolunu sana sarıyor, seni kucağına çekiyor ve alnına küçük bir öpücük konduruyor.
♡ Minho ♡
İkiniz de yatakta uyumaya çalışırken ve saçlarını nazikçe okşadığınızda, hiçbir şey konuşulmadı, ancak Minho nazik şefkatinizden memnun, göğsünüze sarılarak uykuya daldı.
♡ Changbin ♡
Her akşam eve geldiğinde senin yemek yediğinden ve her şeyi yaptığından emin oluyor ve sen de aynısını yapıyorsun. Her zaman birlikte yemek yersiniz, samimi bir sessizlik arasında her şey hakkında konuşursunuz.
♡ Hyunjin ♡
Uzun bir günün ardından ikiniz yüz maskeleri yapmak ve günleriniz hakkında konuşmak için oturuyorsunuz, ancak ikiniz de onlara bakmanın ne kadar aptalca olduğu konusunda kıkırdamayı bırakamıyorsunuz.
♡ Jisung ♡
Sabah onu bırakmak zorunda kaldığında, ama bırakmaya hazır değil. Jisung'un sana sarılıp tekrar omzunda uyuyakaldığın için yatağın kenarında oturuyorsun. Her zaman onunla biraz daha uzun kalmaya karar verdin.
♡ Felix ♡
Sadece kıkırdayarak ve diğerinin yanağına krema sürerek ve bitmiş tatlıları birbirine yedirmek için durarak zaman geçirmek için pişirmesine yardım etmek için katıldı.
♡ Seungmin ♡
Herkesle dışarıdayken masanın altında el ele tutuşmak, şakacı alaylardan kaçınmak için sessiz olmak. Rahatlatıcı ve yumuşak, Seungmin konuşurken parmağını küçük daireler çizerek ve parmak boğumlarınızda gezdirmekten çok memnun.
♡ Jeongin ♡
Onu beklenmedik bir şekilde ziyaret ettiğinizde, sizi gördüğü için çok heyecanlı ama diğerlerinin yanında biraz utangaç oluyor. Bu yüzden sana sarıldığında kocaman gülümsemesini boynunun kıvrımına saklıyor.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
221 Kelime...
Umarım Beğenirsiniz <3