Üyelerle aynı odada seks istiyorlar ~
Chan
Bu akşam o kadar güzel başlamıştı ki, Chan'la bir süredir birbirinizi görmediğiniz için tüm erkeklerle film izliyordunuz ve şimdi Chan'ın eli sizi filmden uzaklaştırmak için kalçanızda bir aşağı bir yukarı hareket ediyordu. . Başka bir şey istedi ve sen onun ne istediğini biliyordun ama onu alamayacaktı, en iyi arkadaşlarıyla dolu bir odada değil.
"Hadi odama gidelim," diye fısıldadı kulağına, parmakları iç çamaşırının dış hatlarıyla oynarken, sana dokunurken nefesin boğazında düğümleniyordu.
"Yorgun olduğunu söyleyebiliriz." diye mırıldandı, kulak memenizi ısırdı çünkü bunun ona daha hızlı teslim olmanın birçok yolundan biri olduğunu biliyordu. Geçen hafta boyunca seni özlemişti ve çaresizce senin ilgine muhtaçtı, kucağında sadece kazaklarından biri ile oturuyordun ve birkaç şort ona yardımcı olmuyordu.
"Bebeğim filmi izlemek istiyorum," diye fısıldadın kucağından kalkmaya çalışırken ama seni tutuşu sıkılaştı ve boğazını temizledi.
"Felix, bana bir battaniye uzatır mısın?" Bir battaniye size doğru atıldı ve bir an için her şeyin bittiğini, size dokunmayı bırakacağını düşündünüz ama battaniyenin ona verdiği yeni mahremiyet sadece ateşini körükledi. Ellerinin şortunun içinde gezindiğini ve bütün gün ona ihtiyaç duyduğun klitorisine indiğini hissettiğinde gözlerin onunkilere kilitlendi.
"Birinin de bana ihtiyacı var," diye fısıldadı sana sırıtırken sen ağzını açarken inilti çıkarmamaya çalışıyordun, parmağını ağrıyan göbeğine yavaşça batırırken sana göz kırptı. hepsinin önünde ama durmasını istemedin. Ona her şeyi açıklığa kavuşturana kadar parmağını hareket ettirmeden senin içine gömdü, bu yüzden onu umutsuzca başınla onayladın.
"İyi kız," Filmi izlerken diğer erkekler orada değilmiş gibi parmaklarını yavaşça içeri ve dışarı pompalamaya başladığında bu dünyalar onun için eritildi ve bu sadece normal bir olaydı. Filmde zıplarken bir parmak daha içeri girdi, korkmuş gibi yapmak için boynuna saklandın ama sadece senden dökülen iniltileri boğmaya çalışıyordun.
"Y/n korkuyor, Chan'ın kollarında kıvrılmış haline bak." Müzik tekrar uğursuz hale geldiğinde, filme geri dönerek Jeongin güldü, eliniz Chan'ın bileğini kavradı ve serbest bırakılmaya yaklaştığınızı hissettiniz, kaşlarını çattı.
"Yorgun, uyu." Uyumak istemediğini biliyordu ama başını salladı.
"Siz filmi bitirin, Y/n yoruldu." Seni kanepeden aldı ve seni aceleyle yatak odasına götürdü, sen de onu yatağa ittin ve oturma odasında başlattığı işi bitirmesi için yalvardın.
Minho
Yaptığın dans pratiği saatler gibi geliyordu, Minho kanepede oturmuş ceketini kucağına atmış ve gafını gizlemek için seni izliyordu. Son bir saattir Hyunjin, Jisung ve Seungmin ile gösteriler bu hafta başlamadan önce biraz daha dans etmeye çalışırken seni izliyordu.