Felix

2.8K 30 1
                                    

6:13 pm

Lee Felix / smut / angst

⊱ ───────────────────────────── ⊰

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

─────────────────────────────

"Yüzüme otur."
  "Ha?"
  Felix yatağa oturdu, sırtını başlığa dayadı.  Ciddi olduğunu görebilmek için gözlerinin içine baktı.
  "Yüzüme oturmanı istiyorum," diye tekrarladı.
  "Felix," diye bağırdın, tamamen utanarak.
  'Ne?  istemiyor musun?"
  "Ben... Daha önce hiç yapmadım."  Gözlerinden kaçtın, yanakların cesaretinden dolayı kızardı.
"Denemek ister misin?"  Felix senin tepkine şaşırarak başını eğdi.
"M-belki."
Felix tekrar yatağa uzanıp sana yaklaşmanı işaret etti.  Sade bir gömlekle dantelli beyaz külotunuzu giyiyordunuz.  Plan, sonunda Felix'le geçirecek boş zamanın olduğu için bütün günü ertelemekti.
Kucağına oturdun, onu geçtin.  Felix bacaklarını tuttu ve yüzüne oturabilmen için seni yukarı çekmeye çalıştı.  Sonunda pes ettin, tüm ağırlığını üzerine vermeden yüzüne oturmaya çalıştın.
Felix külotunu yana kaydırıp dilini kıvrımlarının arasından geçirmeden önce "Ben o kadar da-" demeye çalıştın.  Felix seni yerinde tutmaya çalışarak beline tutundu.  Dili içine daldı, seni becerdi ve omurgandan aşağı bir ürperti hissettin.  Dili duvarlarınızla oynarken, kalçalarınızı hareket ettirmeye başlamanız uzun sürmedi.  Felix sonunda dilini klitoris üzerinde döndürerek odaklanmaya karar verdi.  Yükselişinizin yaklaştığını hissettiniz ve kalçalarınızdan bazı kontrol edilemeyen hamlelerle ağzına geldiniz.
Yatağın yanına oturdun ve ona nefes alması için yer açtın.  Felix memnun görünüyordu, ıslaklığın ağzının her yerinde parlıyordu, iyi bir iş çıkardığını gösteriyordu.  Ereksiyonunu gördün ve iyiliğine karşılık verebilmek için ona yaklaşmaya çalıştın ama Felix seni durdurdu.
"Bunu yapmak zorunda değilsin bebeğim. Sorun değil."
"Ama ben istiyorum," diye sızlandın, o hâlâ bileğini tutarken somurtarak.
"O zaman bir fikrim var."
Felix sana yüz üstü yatmanı söyledi ve sen de mutlu bir şekilde uydun.  Üstüne çıktı ve pantolonunu çıkardığını hissettin.
"Sikimi kıçına sokacağım, tamam mı?"  diye sordu, kıçını yakalayıp tokatladı.
"Peki."
Penisini sürtmeye başladı, biraz sürtünme yarattı.  Felix her zaman senin kıçını sevdi ve sen bunun muhtemelen uzun zamandır yapmak istediği bir şey olduğunu anladın.
Nefesi yükseldi ve yakınlaştığını görebiliyordunuz.  Felix'in seni böyle kullandığını hissetmek seni çok kötü etkiledi.
"Siktir," diye inledi, külotuna cumming, her yere boşalmasını sağladı.
Nefesini tuttuktan sonra, Felix yaptığı pisliği temizlemek için peçete aldı.  Sarılmaya geri döndün, erkek arkadaşınla boş zamanının tadını çıkardın.
─────────────────────────────

331 Kelime...
Umarım beğenirsiniz <3

• Skz Reaction •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin