Bang Chan x Kadın okuyucu 🔞

6.3K 62 76
                                    

" Küçük Meleğimiz "

Uyarılar: Öpüşme, övme, edepsiz konuşma, parmaklama, vajinal penetrasyon, ilk kez seks (bakire okuyucu), handjob, kısa oral seks, hafif meme ucu oynama, yozlaşma dolandırıcılığı, baba bükülmesi, ima edilen poli!skz, kıskançlık.

Seungmin'in sana öğrettiği gibi, onu öfkeyle dövüyordun ama nedense ne kadar denersen dene orgazm olamıyordun.

Her geçen saniye inleyip ıslanırken elbiseniz yukarı kalkmış ve kalçalarınız ona karşı daireler çizerek hareket ediyordu.

Sırtınız kapıya dönükken, zonklayan klitorisiniz ona sürtünerek hafifçe inliyordunuz.

Muhtemelen kapı pervazına yaslanmış, bilmeden ona verdiğiniz küçük 'şovu' izleyen Chris'i fark etmemiş olmanızın nedeni budur.

Penisi pantolonunun içinde giderek daha fazla rahatsız olmaya başladı ve bitmeyen saatlerce sürtünerek külotunda oluşan ıslak nokta, ıslak kıvrımların arasında kendini kaydırmanın nasıl bir his olduğunu hayal etmesine neden oldu.

Boğazını temizledi ve ilk başta odanıza neden geldiğini hatırlayarak duruşunu düzeltti.

Gözlerin büyüdü ve hemen arkanı döndün ve onun bakışlarıyla karşılaştın ve eşyalarını hemen fırlattı.

"U-uhm, ben sadece-" kendini açıklamaya çalıştın ama Chan seni yatağın kenarında otururken kesti.

"Sorun değil küçüğüm, bu normal" kucağına vurmadan önce güven verici bir şekilde gülümsüyor.

Gülümseyerek ve başınızı geniş omuzlarına yaslayarak heyecanla kucağına tırmandınız.

Eli sırtınızda yumuşak ve rahatlatıcı daireler çizmeye başladı, ara sıra size nazikçe masaj yapıyor, başınızın üstünü öpüyordu.

Sadece birkaç haftalığına da olsa seni yalnız bırakacağını anlaması zordu, seninle vakit geçirmek ve her anını almak istiyordu.

Başını boynuna gömdün, yumuşak vanilya kokusunu, Channie'nin kokusunu, seni her zaman güvende ve mutlu hissettirecek bir koku.

"Baban buraya küçüğüne düzgün bir veda etmeye geldi" yüzünü avuçladı ve gözlerinin içine derinden baktı.

Bunu ne zaman yapsa, omurganızda bir ürperti hissediyordunuz ve midenizin etrafında kelebekler dans ediyordu.

Gitmesi gerekeceğini anlayınca somurtmaktan kendini alamadın.

Tüm babalarınızı çok severdiniz ama özellikle Channie'ye karşı küçücük bir zaafınız olmadığını söylerseniz yalan söylemiş olursunuz.

"Öp beni baba" diye fısıldadın kucağına ve o memnuniyetle seni boynunun arkasından çekip dudaklarını seninkilere yaklaştırdı.

Onun dudakları her zaman yumuşak ve tatlı bir tadı vardı.

Chan'ın parmak uçları nazikçe boynunu okşuyordu, başını yana eğmene neden oluyordu. Hoşuna gittiğini ima eden Chan, dudaklarını boynuna kaydırdı ve tatlı noktana ıslak öpücükler bırakarak senden küçük bir inilti elde etti.

• Skz Reaction •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin