Seungmin

2.8K 32 2
                                    

9:49 pm

Kim Seungmin  / fluff / smut

"Şimdi utanma, yüzüme otur."

⊱ ──────────────────────── ⊰

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

────────────────────────

Erkek arkadaşının suratına binmek her zaman senin bir hayalindi, ama bunu ortaya çıkarmaya bile çok utangaçsın.  En iyi arkadaşınızın, erkek arkadaşıyla telefonda sizinle ne kadar harika olduğu konusunda övündüğünü duyduktan sonra, bu sadece onu daha fazla istemenize neden oldu.  Yine de fark etmediğiniz şey, Seungmin'nin eve beklenenden biraz daha erken geldikten sonra konuşmanızı duyduğuydu, ancak arkadaşınıza bundan ona nasıl bahsedeceğini sorduğunuzda olduğu yerde durdu.

Bu yüzden Seungmin senin o kirli dileğini yerine getirmeyi kendine görev edindi.  Kendinizi bu durumda nasıl buldunuz, çıplak ve ortak yatağınıza sırtınız dönüktü, seungmin'nin dudakları sizinkilerde, parmakları nabzı atan çekirdeğinizi pompalarken.

"Bu çok iyi hissettiriyor Minnie. Kahretsin," Boynunu ve göğsünü öpmeye başladığında kısaca boynuna doğru mırıldandın.

Dudakları çıplak tenini öptü, meme uçlarından amına kadar her santimini. Seungmin'nin dili ve dudakları, omurganızdan aşağı ürpertiler gönderdi ve klitorisiniz ile temas ettikleri anda, bu duyguyla hemen mırıldandınız.

"Çok lezzetli," diye mırıldandı klitorize karşı, "Her zaman çok ıslak ve benim için hazır."

Min, saçlarını sıkıca tutma şeklini ve onun yüzüne karşı kendini becermek için koz olarak kullanma şeklini beğenerek, biraz daha uzun süre hizmetlerine devam etti.  İşte o zaman, bundan sonra ne yapması gerektiğini biliyordu.  Seni hazırlıksız yakalayan Hyunjin, sırt üstü yatacak şekilde pozisyon değiştirdi ve sen onun göğsüne yaslandın, ellerini desteklemek için omuzlarına koydun.

"Bekle, ne yapıyorsun?"  Gülerek burnuna bir öpücük kondurmak için eğildin.

Şeytani bir sırıtış Seungmin'nin yüzüne geldi, bir eli beline kondu, diğeri seni daha da yukarı hareket ettirmek için cesaret verici bir şekilde kıçına dokundu, "Şimdi utanma, yüzüme otur."

Seungmin seninle daha önce konuşmanı duyduğun için dalga geçene kadar ve onu susturmanın ve kendini utandırmamanın tek yolu aslında onun yüzüne oturmaktı.  Hayal ettiğinden bile daha iyi hissettirdi ve arkadaşın buna kıyasla hiçbir şey söylemediğinde hemen fark etti.

"Siktir Minnie," diye sızlandın, yüzünü sürmeye başladıktan birkaç dakika sonra vücudunun titremeye başladığını hissettin.

Seungmin'nin elleri belinizin etrafında güvendeydi, sizi aşağıda tutuyordu, böylece hiçbir yere gidemezdiniz ve daha fazla sürtünme için sadece yüzüne sürtünürdünüz.  Seni açlıktan ölmek üzere olan bir adam gibi yedi, ağzında sallayarak ve ondan hassasiyetten uzaklaşmasını isteyene kadar etini ağzına sıçtı ve emdi.

Yüksekten aşağı inmeye çalışırken Seungmin'nin kollarında nefes nefese orada yattın, onun hareketlerine güldün ve o seni bir öpücüğe çekene kadar alay etti, "Kirli küçük sırrın bende güvende bebeğim."

────────────────────────

381 Kelime...
Umarım beğenirsiniz <3

• Skz Reaction •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin