İtaatkar davranmanıza tepkileri ~
Chan
Son zamanlarda çok itaatkardın, her şeyi senden istediği gibi yapıyordun. Geçmişte ona karşı ne kadar savaştığını düşünürsek bu neredeyse şüpheliydi. Hareketlerine karşı ihtiyatlıydı, sana karşı ihtiyatlıydı. Şimdi onun bir numaralı kuralını dinlemeye bu kadar istekli olman senin için garipti, yine de Chan ona her itaat ettiğinde seni ödüllendirdi. Seni cömertçe mükâfatlandırdı, sana her türlü ikramı ve övgüyü verdi.
Sonunda onun güzel ödülü için yalvarıyordun, o kadar ki, sana yeni ve daha gösterişli giysiler almak için seni dışarı çıkarmak istedi. En iyi şekilde görünmeni istedi, böylece sen de onu iyi göstereceksin. Belki de planladığın şey buydu, ona hayır diyemeyecek kadar onun için iyi olmak? Bu düşünce zihninden atıldı, geçen ay onun için çok iyi bir ödül oldun, kesinlikle planladığın bir şey yoktu.
Ve yapmadın. Seni tüm süslü ve pahalı mağazalara götürdü, senin için tüm kıyafetleri seçti ve ondan bir şey yapmak için izin almanı istediğini izledi, hatta kıyafetleri denemeye bile gitti.
"Ne kadar itaatkar bir küçük ödül oldun, ödüllendirilmek ister misin bebeğim? Sonunda evinin benim mülküm olduğunu öğrendin mi? İyi, iyi ufaklık. Yakında kendine geleceğini biliyordum ve başardın. Bence bu bir muameleyi hak ediyor."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Minho
Sonunda işbirliği yapıyordun! Minho sevinebilir! Aslında seviniyordu. Sonunda onun en iyisini bildiğini anladın ve bu kalbini ısıttı. Ondan bir şey yapmak için her izin istediğinde, gülümsemesi daha da genişleyecek ve babası aydınlanacaktı. Sen, onun gururu ve sevinci sonunda onu dinliyordun!
Minho siento herhangi bir şeyden şüpheleniyordu, ne kadar iyi davrandığınıza fazlasıyla aşıktı, elinizde herhangi bir numara olduğunu asla düşünmeyecekti. Hala yapmana izin vermediği şeyler vardı, tek başına dışarı çıkmana izin verilmiyordu, mutfakta bıçakları kullanmana izin verilmiyordu ama artık çok daha fazla özgürlüğün vardı. Bu özgürlüklere rağmen, hala onun tarafından boğulmuş hissettin.
Minho hoy bu sefer sana daha da bağlandı, eğer bu mümkünse ve çok daha yapışkandı. Ona duş alıp alamayacağınızı sorardınız ve o da ancak o sizinle birlikteyse yapabileceğinizi söylerdi. Onunla bir şeyler yapmak istiyorsun kisvesi altında seni onunla bir şeyler yapmaya zorluyordu çünkü onu sevdiğini açıkça gösteriyordun!
"Bana yemek mi yapmak istiyorsun? Bebeğim, sana yardım edeceğim! Akşam yemeğini sevdiğin insanlarla yaptığın zaman daha lezzetli oluyor! Ayrıca, bıçak kullanmana izin yok ve bunu biliyorsun bebeğim. Ne yaptın? Yemek yapmak ister misin? Senin için her şeyi keseceğim!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Changbin
O her zaman oldukça soğukkanlı bir aşık olmuştur, ancak onun umutsuzca istediği gibi davranmaya başladığınızda, daha da soğukkanlıydı. Sonunda ona sormadan bir şeyler yapmanıza izin verdi, ancak büyük güç büyük sorumluluk getirir. Yaptığın en ufak bir şey onu kızdırırdı, çok sinirlenirdi ve tekrar her şeyi elinden alırdı ve seni onunla olan güvenini yeniden inşa etmeye zorlardı. Çabuk sinirlendi, bu sefer de farklı değildi.
Sana akşam yemeği için ne yaptığını sordu ve sen ona söyledin. Bu, sen kilerde ne olduğunu kontrol etmeden önceydi. Akşam yemeğine başlamadan önce kontrol ettin ve ihtiyacın olan malzemelerin olmadığını gördün, bu yüzden başka bir şey yaptın. Her şey yolunda ve züppeydi, Changbin dışarıda ne yapıyorsa onu yapıyordu ve sen evde ona güzel bir akşam yemeği hazırlıyordun. Ona söylediğin şey bu değildi, ama iyiydi. Ya da iyi olduğunu düşündünüz.
Changbin eve geldi, bir şey bekledi ve başka bir şey aldı. Ona söz verdiğin akşam yemeğini beklediğin bir günün ardından, sinirlendi. Ona bu konuda yalan söyleyeceksen, başka ne hakkında yalan söyledin? Changbin patladı, bir şeyler fırlattı ve seni cezalandırdı. O kadar yüksek sesle bağırıyordu ki, diğer her kelimeyle küfrediyordu. Changbin seni yakaladı, yatak odasına sürükledi, önce seni duvara fırlattı ve sana bağırmak için sana doğru koştu.
"Bana yalan söyleyebileceğini mi sanıyorsun? Ha? Yapamazsın. Sonunda iyi olduğunu düşünmüştüm, olmanı istediğim gibi ama değilsin. Gerçeği söyleyemezsin, kaltak. Sonunda yalan söylemeyi bıraktığında belki seni ödüllendiririm."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
( Diğer üyelere yapmamışlardı)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~597 Kelime...
Umarım Beğenirsiniz <3.