Hyunjin x Felix x Erkek okuyucu
İçindekiler: Övgü,anal penetrasyon(okuyucu kabul),anal oyun(okuyucu kabul),oral(Felix ve okuyucu kabul,Dom!Hyunjin,Sub!Reader,Switch!Felix,şaplak,alkolden ima edilen sözler,Felix ve Hyunjin arasındaki zımni ilişki ,dilenme
Bira Pong
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Şu anda hissetmen gereken kesinlikle bu değildi.
Arkadaşlarınızın bir partisindeydiniz ve partinin ev sahibi Hyunjin bira pong oynamanızı önerene kadar eğlenmekten şikayet edemezsiniz.
Bunda iyi değildin.Aslında emdin.Bütün atışları birer birer kaçırdın.
Felix sinirli bir şekilde sana yaklaşarak kanepeden kalktı "Sana biraz yardım edeyim çünkü yemin ederim bu gece kazanmana imkan yok" Felix tam arkanda durmuş kırmızı kupalara daha doğru nişan almana yardım ediyor ve kafanı yönlendiriyor ve elini uzatıyor. kıçını dürten garip bir şey hissedene kadar daha iyi pozisyon
Ah olamaz, kendi kendine düşündün, cebindeki telefonu olabilir değil mi? Kendinizi bir araya getirmeye çalışırken bu düşünceleri temizlemeye çalışıyorsunuz.
Bir süre sonra parti sona erdiğinde ve herkes seni terk etmeye başladığında, arkadaşın Hyunjin'in ortalığı biraz temizlemesine yardım etmek için geride kalan son iki kişi Felix oldu.
kalan kırmızı bardaklar ve bira pong masasıydı. Sen kırmızı bardakları alıp boşaltmak üzereyken Hyunjin seni durdurdu.
"Hey hayır hayır, neden biraz oynamıyoruz? Üçümüz" diye önerdi.
"İkimizi kastediyorsun, çünkü burada 90 yaşındaki bir adamın refleksleri var." Felix işaret etti ve sen şakacı bir şekilde onun koluna vurdun ve Hyunjin'i güldürdün.
"Hadi ama, bize gerçekten yapabileceğini kanıtlaması için ona bir şans ver!" Hyunjin sana küçük beyaz topu uzatırken söyledi.
Topu masanın üzerinden attın ve beklendiği gibi başarısız oldun "Aman kahretsin! Bu sadece biraz ısınmaydı! sayılmaz" kendini savunmaya çalışarak ikisini de güldürmeye çalıştın.
"Evet, son 1 saattir ısındığına eminim." Felix, Hyunjin'i daha da çok güldürerek haykırdı.
"Hey! Benim tarafımda olduğunu sanıyordum" Hyunjin'e hala gülen bir ihanet bakışı attın.
"Üzgünüm! Seni savunmaya devam edemem!" Hyunjin arkanızda durarak size yaklaştı "Sadece rahatlamanız ve bunun için endişelenmemeniz gerekiyor" dedi topu tekrar size vererek.
Onun tavsiyesine uymaya çalıştın ve topu tekrar atarak biraz rahatlamaya çalıştın. Yine dışarıdaydı ama bu sefer kupaya oldukça yakındı Hyunjin gülümseyerek "İyi gidiyorsun" dedi omuzlarına nazikçe masaj yaparak.