Skz Reaction 18+

6.4K 45 4
                                    

Skz Ve Y/n Ne Sıklıkla Seks Yapacak ?

Skz Ve Y/n Ne Sıklıkla Seks Yapacak ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝘉𝘢𝘯𝘨 𝘊𝘩𝘢𝘯

chan her zaman senin yanında bu kadar muhtaç olduğu için kendini çok suçlu hissediyor ama sana her baktığında penisinin küçük seğirmesine yardım edemiyor! sen bu adam için çok güzel ve tatlısın ve onun tek istediği hayatının geri kalanını bacaklarının arasında seni tekrar tekrar boşalmak yaparak geçirmek ama onun yoğun programı buna izin vermiyor *iç çeker* ne yazık ki sen Erkeklerin haftada sadece bir veya iki kez yakınlaşmak için zamanları olacak ve antrenmandan sonra çok yorgun olduklarından, Chan çoğunlukla seninle ilgilenmek için gece yarısı tembel, yavaş sikişiyor. ayrıca seni rahatsız etmek istemediğinde eline çok güveniyor çünkü :( çok çaresiz olmaktan nefret ediyor ve stresli bir günün ardından kendini mecbur hissetmeni istemiyor :( gün külotunun kaybolduğunu fark ettiğinde kendini kötü hissediyor gündüz, hiçbir ipucu olmadan çoğu yastığının altına dolduruldu lekeli ve onun cum içinde boyandı. onun sıkı amını istediği kadar germek için çok fazla etrafta olmamasından nefret ediyor ama her zaman seni her zaman telafi ediyor son.

𝘔𝘪𝘯𝘩𝘰

Nihai patron kaltak olmasına ve sürekli kıçını kaldırmasına rağmen, minho'nun seni her yerde ve her yerde becermekte hiçbir sorunu yok ve bir gün bile sıcak amını onun etrafında sıktığını hissetmeden bir gün geçirse bile var olmaya en muhtaç en çaresiz pislik olacak horoz. Kelimenin tam anlamıyla bu adamı antrenmanda ziyaret edebilirsin, onlara biraz yiyecek getirerek olduğun sevimli ve sevgi dolu kız arkadaş olmaya çalışıyor olabilirsin ve o seni en yakın boş odaya çekerken, Chans'ın azarlarını görmezden gelir, seni siker acımasızca duvara karşı. sürekli stresini alıyor ve senin üzerinde çalışmaktan duyduğu hayal kırıklığını bastırıyor, bu yüzden zamanın onun için sorun olmadığını ve haftada dört ya da beş kez seni becereceğini söylemek güvenli! senin onun horozunda ağladığını görmeye kesinlikle kafayı takmış ve gün içinde onun altındaki titreyen figürünün görüntüsünün tadını çıkarmak için yeterli saat yokmuş gibi hissediyor, yanakları yaşlarla lekelenmiş ve gözleri hülyalı ve buğulu, sevimli bir şekilde parmaklarını emiyor seni güzel ve derin sikikleri. Quickies de bu adam için çok önemlidir.

𝘊𝘩𝘢𝘯𝘨𝘣𝘪𝘯

o seviyor ! seviyor! seviyor! Senin güzel amınla o kadar çok oynuyorsun ki, chan bazen antrenman sırasında onu eve gönderiyor çünkü tekrar tekrar koreografiyi alt üst ediyor, sonunda seni onun aletine sıkıca saracağın düşüncesiyle çok dikkati dağılıyor. ne yazık ki yoğun programında senin tamamen sikilmiş ve ona muhtaç olduğunu görmenin keyfini çıkarmaya yetecek saat yok bu yüzden elinden geldiğince hızlı sikişlere güveniyor :( geceler, gözlerini açık tutmaya çalışırken kendini suçlu hissediyorsun, oh çok tatlı görünüyorsun, onun sweatshirt'ünde boğuluyor. , dudaklarından dökülen "bana çok iyi bakıyorsun meleğim" gibi küçük övgüler omg !!!! meydan okurcasına şovlardan önce hızlı sikişmelere ve sizi partilerde dar dolaplardan kurtarmaya güveniyor (o sadece ortalığı dağıtmayı seviyor) ne kadar riskli olursa olsun) gerçekten işten ne kadar zaman ayrıldığına bağlı, bu yüzden sadece haftada iki kez şansı var ama her zaman biraz yumuşak, yavaş gizlice girmeyi başarır. orada yapmak için bir yerde sikişmek.

• Skz Reaction •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin