Babacığımın Dokunuşu ~
Sıkıcı bir öğleden sonraydı, evde tek başınaydın ve erkek arkadaşının dönmesini bekliyordun. Yakında evde olmayacağını düşündün ve en sevdiğin aktivitenin zamanının geldiğini düşündün.
Son zamanlarda eğlenmenin yollarını buldun.Bir keresinde tesadüfen baban saçını yıkarken ve seninle duş alırken oldu,duş başlığını tutuyordu ve prensesin bölgelerine dokundu ve özellikle iyi hissettirdi, özellikle bu olurken ona bakmak. Son birkaç gün işe gittiğinde gizlice duşa atlayıp bunu kendi kendinize yaptığınızı onun duş başlığını tuttuğunu, hatta belki eliyle size dokunduğunu hayal edersiniz. Ama tabii ki ona ne yaptığınızı asla belli etmezdiniz. yapıyor ya da düşünüyor çünkü ya senin tuhaf olduğunu düşünüyorsa?
Duşa girdiniz ve meme uçlarına dokunmaya başladığınızda suyun vücudunuza akmasına izin verdiniz, orta parmaklarınızı etrafında dolaştırarak dudaklarınızdan küçük bir inilti kaçmasına izin verdiniz. Duş başlığını seçtiniz ve doğru basıncı bulduktan sonra izin verdiniz. bacaklarının arasına koydun. "O-Oh siktir git baba" nefesin ağırlaşmaya başladıkça yüksek sesle inledin.
Bugün Chris'in eve beklediğinden biraz daha erken geleceği günlerden biriydi, eve her erken gelişinde küçüğünü heyecanlı görmekten çok mutlu oluyordu.
Ama bu sefer eve girdiğinde onu bulamadı. Akan suyun kendisini şaşırttığını duydu. Bu sabah işe gitmeden önce duş aldılar, neden tekrar duş almak istesin ki? Sonra küçük bir inilti duydu.
Bu olamaz.
Kendi kendine düşündü.
Chris seni böyle düşünmüştü, onunla konuşma şeklin, bir şey seçmek için eğilip eteklerinin altındaki şirin külotunu ona gösterme şeklin, ona her zaman seni kolayca yozlaştırabileceğini düşündürdü. Küçük olanın bu kadar itaatkar ve tepkisel olması için dokunuşu altında erimenizi sağlayabilirdi.
Kapıyı açtı ve seni küvete uzanmış halde buldu, duş başlığını bacaklarının arasına ve ellerini göğüs uçların üzerinde buldu ve pantolonu her zamankinden daha sıkı hissetmeye başladı.
Onu fark ettiğinizde anında tepkiniz bacaklarınızı sıkıca kapatmak oldu.
"Chris bekle! Açıklayabilirim!"
Senin seviyene eğildi, yüzünü avuçladı ve dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu.
"Açıklayacak bir şey yok melek, yaptığında yanlış bir şey yok"
Ve şu anda ona karşı tamamen dürüst olmaya karar verdin, belki sana yardım edebilir.
"Baba son zamanlarda senin yanındayken ve kucağındayken ya da sana sarılırken ya da seninle duş alırken tuhaf hissediyorum, gerçekten açıklayamadığım bir tuhaf şey var, tuhaf olduğumu düşünüyorsan özür dilerim. "
Tanrım. Seni hemen oracıkta becermek istedi. Ona çok pis bir şeyi en tatlı şekilde anlatıyordun ve bu aklını kaçırmasına neden oldu.
Seni küvetten alıp yatağa yerleştiren gelin stili.
"Hmm sanırım neler olduğunu biliyorum babygirl.
Klitorise çok nazikçe dokunması için bacaklarını açtı
"Burası sızlıyor mu ufaklık?"
"Mmm evet baba çok" sesini sabit tutmaya çalıştın
"Prenses, babana prenses bölgelerine nasıl dokunduğunu gösterir misin?"
Başını salladın ve parmaklarını klitorisinin üzerine yerleştirdin, ovuşturdun, seni yakından izliyordu.
"Hmm şimdi biraz daha yavaş dene, tamam mı?" Sen onun talimatını yerine getirirken saçlarını okşayarak yanına uzandı.
Klitini ovuştururken inledin ve Chan boynunu öpmeye başladı. Ona daha fazla erişim sağlamak için otomatik olarak yana döndün.
"Tamam prenses şimdi parmağını sokmayı dene"
Elini indirdin anında yüksek sesle inleyerek parmağını kıpırdattın.
"Acıyor babacığım, yapamıyorum.
Chan ne kadar sıkı olabileceğini hayal ederek inledi. Elini onunkiyle değiştirerek kaldırdı.
"Baban için tekrar deneyebilirimsin?"
Çok tereddütlü bir şekilde başını salladın. Parmağı yarığını alay ediyor, ucunu içeri sokmadan önce meyve sularını hareket ettiriyor.
"Mmm siktir et küçüğüm, oradaki küçücük deliğin parmağıma zar zor sığıyor" dedi yavaşça içini daha derine itmeden önce
"Bak, yavaşça yapmalısın ve ıslaklığınla biraz oyna, böylece daha kolay kaymasını sağla"
Parmağını bükerek sırtını kamburlaştırmanı sağladı. Onu gömleğinden çekerek ona baktın "Baba bir öpücük alabilir miyim?" Kahretsin, parmağı içine gömülüyken bile çok tatlıydın ve o tatlı masum ifadeye sahiptin.
Diğer eli meme ucunuzu okşamaya başlarken sizi öperken anında öptü.
Parmağının etrafını daha da sıkılaştırmaya ve daha da yüksek sesle inlemeye başladın.
"B-baba ben g-garip hissediyorum."
"Tamam ufaklık, Bu normal"
Bu duyguyu bırakırsan sana ne olacağından emin olamayarak kendini tutmaya çalışıyordun.
"Prenses, bırak tamam söz veriyorum"
Babanın onayını aldığında, parmağını salla.
Sana bakarak dışarı çıktı. Ağzın kocaman açılıyor gözlerini odaklanamıyor ve bacakların titriyor.
Yanındaki bir battaniyeye yapıştırdı, uyluklarını okşayarak seni sakinleştirmeye çalıştı "Şşşt ufaklık baba burada" seni öperken "Söz veriyorum her şey yolunda"
Gerçeğe döndüğünüzde o hala yanınızdaydı "Her şey yolunda mı prenses?"
Başını salladın "aslında tamamdan da öte, çok sevdim, teşekkür ederim baba"
Sana gülümsedi "bu yüzden bir dahaki sefere karıncalanma hissettiğinde babandan yardım isteyebilirsin ya da sana gösterdiğim şekilde kendine dokunabilirsin, ama önce bana sormalısın, tamam mı?"
"Evet baba" ikiniz de orada yatıp birbirinizin sıcaklığının tadını çıkarırken onu öptünüz.
☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎☻︎
705 Kelime...
Umarım Beğenirsiniz <3