Saklanma Yeri"Pşşt," Önümdeki koltukta oturan uzun boylu çocuğu dürttüm, her bir şekerleme rengi saçı mükemmel bir şekilde yerine oturdu. "Majesteleri."
Kıkırdar ve döner, ışıltılı gözleri bana göz kırpıyor. "Evet, mütevazi deneğim?"
Yüzüm onun güzelliğiyle aydınlanıyor. "Jinnie, Felix'i getir."
Hyunjin'in gülümsemesi düşer, tombul dudakları bir surat oluşturur. "Ne kadar kaba. İşte buradayım, güzel kız arkadaşımın dikkatimi istediğini düşünüyorum, ama hayır, beni önümdeki aptala ulaşmak için kullanıyor. Bana hakaret ediliyor," diye güzel küçük kafasını kibirli bir şekilde salladı, dramatik bir yetenek yaydı ondan büyük rulolar halinde.
Boynundaki mükemmel kravatı da düzeltirken elimin arkasında bir kıkırdama bastırdım. "Şaka yapıyorum Jinnie. Aslında istediğim sensin."
"Y/n, Hyunjin, konuşmayı kes ve dikkat et," diye sesleniyor sınıfın önündeki öğretmenimiz, interaktif beyaz tahtaya dokunarak. İkimiz kızardık ve bize alaycı sırıtışlar fırlatan Chan ve Felix'ten kıkırdadık.
"Peki, benim asil benliğimi aramanın gerçek sebebi neydi?" Hyunjin, öğretmenin gazabını üzerimize çekmemeye dikkat ederek alçak bir sesle sordu.
"Dersten sonra saklanma yerinde buluşalım mı?" dedim, gözleri kırışarak yavaş bir gülümsemeye yol açtı.
"Ne yapabileceğime bir bakayım," diye göz kırpıyor, arkasını dönmeden önce.
Tabii ki, dersten sonra gizli saklanma yerimize doğru yol alıyorum, etrafta kimsenin olmadığından emin olduktan sonra sessizce odaya girip eski sınıfın karanlığını aydınlatmak için ışığı yakıyorum.
Hyunjin çoktan oradaydı, uzun uzuvları orada kalan küçük kanepenin üzerine yayılmıştı. İçeri girdiğimde bana bakıp sırıtıyor.
"Hey prensesim" dedi ayağa kalkıp bana doğru yürürken. "Ee n'aber."
Hemen ona çarptım, küçücük bedenim yani başım göğüs bölgesinin hemen altında duruyor, yüzüm kolonya dolgulu üniformasına yaslanıyor. Şaşırmış, kolları beni sarıyor, iri elleri omuzlarımda buluşuyor.
"Ne oldu Y/n?" diye soruyor, sesi yumuşak.
Başımı ona karşı sallıyorum. "Hiçbir şey. Sadece sana sarılmak istedim."
Küçük bir çığlık atıyor, ardından bir kıkırdama. "Benim için çok tatlısın."
Dudaklarımı büzerek ona bakarken burnumu kırıştırdım. "Öpücük alabilir miyim o zaman?"
Kıkırdayarak beni sıcak vücuduyla duvar arasına sıkıştırırken eğildi. "Elbette yapabilirsin. Birden fazla alabilirsin."
Dudaklarını benimkilere kilitlerken ellerimi boynuna doladım, tıpkı ipekten ipek gibi benimkilerin üzerinde kaymaları gibi. Beni yukarı kaldırırken öpücüklerine karşı gülümseyerek ona yaslandım, bacaklarım beline dolarken kolları benimkilere dolandı ve kıkırdadım, rahatlatıcı kokusunu içime çektim, onunla yalnız olmaktan mutlu, sadece için olsa bile.