Sizi Öpeceği Anlar ~
Chan
Bir sabah seni uyandırmak için yatak odasında
— bir çift olarak taşınmanın ilk sabahı yorucuydu, chan uyandıktan birkaç saat sonra uyanmak zorunda kaldın. zaten apartmanın küçük mutfağında sana kahvaltı hazırlamıştı, tek yapması gereken seni uyandırmaktı. çamaşırlardan gelen taze beyaz çarşafların ve yumuşak şiltenin hoş kokusu henüz yataktan çıkmanı istemiyordu. erkek arkadaşın gizlice içeri girdiğinde seni yarı uykulu yatarken bulur. ilki yatağın boş tarafına nazikçe oturdu ve günaydın fısıltısıyla dudaklarınıza yumuşak bir öpücük kondurdu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Minho
Kanepede sarılırken
- erkek arkadaşınızın sizinle ve kedileriyle kaliteli zaman geçirmek için ihtiyacı olan tek şey bir gün izin. Bir öğleden sonra birlikte bir film izlemek, parmak yiyecekleri yerken hile yaptı. Minho komploda boğulurken siz ona patates kızartması ve tavuk kanadı yedirirken onları yeme ayrıcalığına sahip oldu. sonra aniden bir fikir geldi. Erkek arkadaşınızın yemek üzere olduğu başka bir patates kızartmasını ağzınıza aldığınızda ve onun hayal kırıklığına uğramış tepkisine güldü. Bir tane daha almaya karar verdiğinde, minho dudaklarını kavradı, yemeği elinden aldı ve yüzünde sinsi bir sırıtışla yemeden önce bir gaga (öpücük) bıraktı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Changbin
Sinemada film izlerken
- Her ikisi de büyük ekranda romantik filme çekildi, ana başroller bir saat boyunca yasak aşkla mücadelelerini gösterdikten sonra tekrar bir araya geldiklerinde Changbin gözyaşı döktü. Öte yandan erkek arkadaşın ağlarken parmaklarını kenetlemişsin. Onu görünce kıkırdarken, ana başroller öpüşmeye başladı, o zaman sen ve changbin birbirinize baktınız, yavaşça yaklaştınız ve bir öpücük paylaştınız. hyunjin'in koltuklarınızın arkasından iğrenmesiyle, üçüncü tekerlemeyle.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Hyunjin
O seni eve bıraktıktan sonra kapında
— Yavaş yavaş güneşi yerine alıyor ve o zaman sen ve hyunjin eve gitmeye karar verdiniz. Lunaparka gidip yakındaki kafede güzel bir kahve molası verdiğiniz için cumartesi günü randevu almak gerçekten eğlenceliydi. Dairenizden birkaç blok ötede kendi yatakhanesine geri döndüğü için sizi eve götürmeyi teklif etti. Yalnız ayrıldığınız için sizi bırakmanın yeterince güvenli olduğunu bilmek için bir süre kapınızın önünde kalırdı. ve gideceğini söylediğinde, hyunjin olduğu yerde durdu ve dudaklarınıza ve alnınıza yumuşak bir öpücük kondurdu ve iyi geceler dedi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Han
En sevdiğin sanatçının konserinde
- Bir gece onu dışarı sürüklemek zorunda kaldınız ve en sevdiğiniz sanatçının konserine iki bilet aldığınız için onu şaşırttınız. İkiniz de hype'a takıldınız ve herkes çok gürültülü olduğu için bunu bir randevu olarak kabul etti. ama ruh hali yumuşak bir melodiye dönüştüğünde ve sözler derinden aşık birinin tanımını getirdiğinde, han bu düşünceye gülümsedi. Elinizi tutarken, dikkatinizi çekerken, şarkı söylerken onları izlerken, sözleri dudak senkronizasyonu yaptığınızı gördü. ona gülümsedin, sıcak elini yanağının bir yanına koydun, "her gün seni seçmek harika" diyen şarkıyla seni öptün.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Felix
Mutfakta kek yaparken
- Erkek arkadaşın seungmin'in yaklaşan doğum günü için pasta pişirmek için yardımını istedi. ama mesele şu ki, nasıl yapacağınızı henüz bilmiyordunuz, zaten ortalığı karıştırmış olsanız bile Felix size rehberlik etmekte sabırlı. tezgahın üzerine un serpilmiş, aletler ve mutfak eşyaları lavabonun üzerinde bir dağ oluşturmuş, ancak şekerlemeler sadece pastanın fırın tarafından yapılmasını bekliyordu. ve beklerken erkek arkadaşınızın dikkatini çeken çilek aromalısını tatmaya karar verdiniz. işaret parmağına küçük bir miktar koydu ve burnunun ucuna yerleştirdi ve sen de aynı kremayı yanağına koyup yaladığında seni güldürdü. Felix seni aniden vücuduna çekip burnunun ucunu dudaklarına kadar öptüğünde şaşkına dönmüştü.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Seungmin
Fotoğraf çekerken parkta piknik yaparken
— Seungmin her şeyi randevudan önceki gece planlamıştı. yardım etmeyi teklif ettin ama o senin işten çok yorgun olduğunu bildiği için parmağını bile kıpırdatmana izin vermedi. Bahar mevsimine uygun güzel giyindiğin ve seungmin'in her şeyi gölün yanındaki çimenlerin üzerine koyduğu güzel ve serin bir sabahtı. İkiniz de daha sonra instagram'da yayınlamak için fotoğraf çekmeye veya bir polaroid yapmaya karar verdiğinizde kiraz çiçekleri rüzgarla oynuyordu. Her şey yerine oturduğunda, seungmin elini ikinizi de kameraya sığdırmak için konumlandırdı, ilk birkaç resim basit ama estetik çıktı ama seungmin her zaman daha iyisini seçiyor, bu yüzden birlikte başka bir fotoğraf çektiğinizde, sizi öptü. Arada gülümsediğin hiçbir yerden.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Jeongin
Çatıda yıldızları seyrederken
— O bir öğleden sonra, Jeongin senin yurduna gitti ve onunla daha sonra yıldızları görmeye gelip gelmeyeceğini sordu. her şeyi planlamıştı ve kendi üniversitenizdeki mühendislik bölümü binasının çatısına kurulmuştu. Öğrencilerin okul binasını 7/24 eğitim amaçlı kullanmalarına izin vermek çok iyi bir avantajdı ama jeongin'in daha fazlası vardı. yere bir piknik örtüsü ve onları daha iyi görebilmek için bir teleskop yerleştirdi. ve siz yan yana oturup hangi takımyıldızın hangisi olduğunu anlamaya çalışırken, gizlice onlara hayran kalmanızı izledi ve aniden sizi öpmek için eğildi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
701 Kelime...
Umarım Beğenirsiniz <3.