Skz Reaction

3.9K 39 8
                                    

Tartışma sırasında ağlarsanız ~

Chan

Chan yatak odasının kapısından içeri girdiğinde seni yatağında derin bir şekilde uyur halde buldu, bu gece orada yatıp onu beklediğini görmekten genellikle memnun olurdu, bu sadece onu kızdırmış gibiydi. Kapıyı arkasından kapattı ve oturma odasına girdi ve uyumak için kendini kanepeye attı.

"Channie?" Gözlerini ovuştururken mırıldandın, kimin vurduğunu görmek için dışarı çıktın, saat sabahın 3'üydü ve bu hafta her gece yatakhaneye geç geliyordu. Orada olduğun için değil ama çocuklar erkek arkadaşının sen yokken neler yaptığı konusunda seni bilgilendiriyordu.

"Burada ne yapıyorsun? Sana bu hafta meşgul olduğumu söyledim," diye mırıldandı göğsüne yaslanırken, yüzü yastıkların arasında ezildi, sen konuşmaya çalışırken esnedin.

"Sana geleceğimi söyledim, mesaj attım. Telefonunuzu okumak için zaman ayırsaydınız anlardınız," Şaka yaptın ama inmedi, Chan oturdu ve telefonunu düşünmek için bile çok meşgul olduğunu söyleyerek sana homurdandı.

"Şaka yapıyordum Channie...Yatağa gel, rahatlamana yardım edebilirim...Sana masaj mı yapayım?" Sanki söylediklerinin hiçbirini duymamış gibi yere bakarak oturmaya devam etti.

"Chan?"

"Lanet olsun! Neden hep devam ediyorsun! Sadece kapıdan geçtim! Bana biraz uyuma şansı ver!" Bağırmaya başladı, çocuklar hepsi uyuyordu ve eğer devam ederse hepsini uyandıracaktı.

"Chan çocuklar uyuyor," diye tısladın, çocukların ikinizin birbirinizle görünüşte hiçbir şey için kavga ettiğini bulmasını istememiştiniz çünkü son zamanlarda Chan'ı bu kadar rahatsız eden şeyin ne olduğu hakkında hiçbir fikriniz yoktu. Sadece senin yanında olmayı hiç istemiyormuş gibi görünüyordu ve bunu yaptığında sanki sen orada değilmişsin gibi tüm zamanını seni görmezden gelerek geçirecekti.

"Umurumda değil! Sürekli etrafımda olup beni kontrol etmenden bıktım, her zaman buradasın, her zaman boynumun arkasından nefes alıyorsun. Y/n çok yorucu!" Çocuklar şimdiye kadar uyanmış olmalıydılar ama odalarından çıkmıyorlardı, sen sadece Chan'a bakıp konuşmasını bitirmesini bekliyordun. Hayatının ne kadar stresli olduğunu biliyordun ve ihtiyacı olduğunda ona her zaman yer verdin, işler kötüye gittiğinde sana bağırdığı için onu her zaman bağışladın ama bu kadarı yeterliydi.

"Erkek arkadaşımın kendini fazla yormadığından, grup üyelerini dinlemediği için biraz uyuduğundan emin olmak için buradayım." Sonunda patladın, ona gerçekten nasıl hissettiğini söylerken gözlerinden yaşlar fışkırmaya başladı. Kendine bakmadığı için ona kızgındın ve öfkesini senden ve bütün hafta onlarla olan patlamalarını sana söyleyen çocuklardan çıkardığı için kızgındın.

"Çocuklar onlara saldırdığını söylediğinde sana yer verdim, bu gece biraz arkadaşlık isteyeceğini düşündüm." Chan sen konuşurken sana baktı, gözyaşlarının yüzünden süzüldüğünü görünce kalbi ikiye bölündü. İşte o zaman her şey yerli yerine oturdu ve o sizin tanıdığınız ve sevdiğiniz Chan oldu. Başının üstünü öperken başka bir şey söylemeden kolları seni sardı. Sen kabul edene ve ona seninle yatağa geri dönmesini söyleyene kadar ne kadar üzgün olduğunu defalarca söyledi ama sen aynı fikirde değildin.

Minho

Bu kavga istediğinden çok daha uzun süredir devam ediyordu, Minho ile kavga etmek bile istemedin çünkü onun dayanabileceğini biliyordun. İkiniz de kavgada neler olduğunu hatırlayamıyordunuz, o kadar küçük ve önemsiz bir şeye bakıyordu ki artık önemli görünmüyordu.

• Skz Reaction •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin