Sizi kazayla korkutuyor ~
-
Erkek arkadaşının geçimini sağlamak için ne yaptığını biliyordun, aptal değildin ama işini eve getirmesini asla beklemedin. Bu sana asla yapmadığını söylediği bir şeydi, seni asla yakınında olma, hatta görme tehlikesine atmayacağı bir şeydi. Ona biraz çay getirmek için ofisine girdiğinizde ve her yerde, duvarlarda ve zeminde sizi biraz sızlatan kanları gördüğünüzde ne kadar şaşıracağınızı hayal edin. Hayatında hiç bu kadar çok kan görmemiştin ve her kim olursa olsun bunun onlar için iyi bir sonuç olmadığını biliyordun.
"Bir daha onun yönüne baksan bile gözlerini kafandan sökerim!" Tepsiyi yere düşürmeden önce Chan'ın sesi gürledi, bardakların parçalanmasını ve kaynayan çayın bacaklarınıza sıçramasını izlediniz ama siz bunu hissetmediniz bile. Bir adamın yerde öldüğünü, diğerinin ise Chan'in en sadık çalışanı Changbin tarafından tutulduğunu görmek için gözleriniz odanın içinde dans etti.
"Yn? Burada ne yapıyorsun?" Chan'ın sesi öncekinden tamamen farklıydı, daha önce kaba ve kısıktı ama şimdi sana doğru gelirken sesi yumuşaktı ama sen ondan uzaklaştın, ellerindeki kanı gördüğünde gözlerin genişledi. Bunu o yapmıştı! Birini öldürmüştü ve başka birine zarar vermekle tehdit ediyordu.
"Kızım... Lütfen," diye fısıldadı sana yaklaşmaya çalışarak ama sen hızla koşmaya başladın, merdivenlerden aşağı inip ön kapıdan çıktın. Bunu birine nasıl yapabilirdi? Tanrım, arabanıza binip hızla uzaklaşırken yerdeki kanın ya da ellerin görüntüsünü aklınızdan çıkaramadınız.
Nereye gittiğin hakkında hiçbir fikrin yoktu, tek bildiğin o sana dokunmadan ya da yanına gelmeden önce oradan hızla çıkıp gitmen gerektiğiydi. Kenara çekip sokağa kusmak zorunda kalmadan önce boğazınızda safra yükselmeye başladı, zihninizde Chan'in titreşmelerini gördüğünüzde sızlanıyordu. Onun hayatını biliyordun ama o sana bunu asla hak etmeyen birini öldürmeyeceğine söz vermişti, sen arabanın kapı koluna tutunarak zihnindeki görüntülerle savaşmak için elinden geleni yaptın.
"Bir daha onun yönüne baksan bile gözlerini kafandan sökerim!"
Soğuk havada dururken, nefesinizi verirken ve nihayet yeniden hissetmeye başladığınızda titrerken, kelimeler kafanızın içinde dans etti. Bacaklarındaki yanıklar acımaya başladı ve arabana geri döndün, Chan'ın seni bulması ve sen de bunu bilmen çok uzun sürmeyecekti. Gittiğiniz her yerde sizi takip eden korumalarınız vardı ve zaten arabanızda ve telefonunuzda bir GPS takip cihazının olduğunu biliyordunuz... Bir zamanlar kendinizi korunmuş hissetmenizi sağlayan tüm bu şeyler artık sizi korkutuyordu.
"Bebeğim, neredeydin? Çok endişelendim!" Gözleriniz motel odanızın kapısına takıldı. Günler önce Chan'dan saklanmak amacıyla telefonunu ve arabanı bir kenara bırakmıştın, bir süreliğine de olsa bazı şeyleri anlayabilirdin ama bunun yeterli olmadığı açıktı.
"Burada olduğumu nasıl bildin?" Arkasına baktığında Changbin ve Jeongin'in kapının dışında elinde gecelik çantalarından biriyle beklediğini gördün, Chan sende hiç kıyafet olmadığını düşündüğü için sana birkaç kıyafet almıştı.
"Bebeğim, herkesi tanıyorum. Seni daha önce bulurdum ama buranın sahibi işbirliği yapmıyordu." Kendi kendine öfkeyle homurdandı.
"Onu da mı öldürdün?!" Bıkkınlıkla bağırdın ve üzerinde herhangi bir kan izi var mı diye ona baktın.
"Bebeğim-"
"Birini öldürdün ve neden? Birine baktıkları için mi?" Sen ona bakarken, içinde tuttuğun her şey sonunda köpürüyordu.
"Hayır, eğer bitirmeme izin verirsen-"
"Bana hak etmeyen kimseyi öldürmediğini söylemiştin! Tek yaptıkları birine bakmaktı!" Chan bağırmayı bitirmeni beklerken sana gözlerini kırpıştırdı. Chan senin dışında kimsenin ona bağırmasına izin vermedi, sen Chan'in sahip olduğu her kuralın istisnasıydın ve o da senin ona bağırmanı umursamıyormuş gibi görünüyordu.
"Bitirdin mi?" Titrek bir nefes verirken sakince sordu ve ona doğru başını salladı.
"O adamları öldürdüm çünkü sen onların listesindeydin." Alnına bir kaş çatma yerleşti.
"Bana ulaşmak için sana zarar vereceklerdi. Onlara fırsat vermeden onları ortadan kaldırdım." Suçluluk sana bir ton tuğla gibi çarptı, günlerdir Chan hakkında fena halde düşünüyordun ve onun yaptığı tek şey seni korumaya çalışmaktı.
"Channie..."
"Evde konuşabiliriz lütfen... Lütfen eve gelin." Sen dudağını ısırırken, başını sallayıp, seni kucakladığı anda kendini evindeymiş gibi hissederek açık kollarına doğru yürüdüğünde yalvardı.