☆ Daha hızlı, lütfen ☆
Her zaman önce senin boşalmanı sağlardı.
En azından Changbin için söylenmemiş bir kural gibi. Belki de ona daha çok ihtiyaç var, gerçekten. Önce seni boşaltması gerekiyor. Hayatının aşkı gelmeden önce genç bir çocuk gibi boşalmaktansa sahneye çıkmayı tercih ederdi.
Changbin'in iradesi muhtemelen kaslarından daha güçlü.
Bu yüzden senin yumuşak, tatlı bir şekilde "Daha hızlı lütfen" diye sızlandığını belki 5. kez duyduğunda, dileğinizi yerine getirmekten ve daha hızlı hareket etmekten kendini alamaz. Zaten gerginsin, bu yüzden kesinlikle aletini sana biraz daha sert ve hızlı bir şekilde sokabilir.
Bacaklarını gövdesine daha da yukarıya çekiyor, büyük elleri belini o kadar sıkı tutuyor ki, bir çürük bırakacağını biliyor. Başını kucağına koyma fırsatı bulduğunda diliyle izini sürmeyi sevdiği türden bir çürük. Acımasız hızına devam ediyor, kıçın onun kalçalarıyla temas ediyor ve amının onun şişman aletinin etrafında dolanmasının zaten harika olan sesini ekliyor.
Cennet böyle hissettiriyor.
Ama ağlamaya başladığın an, Changbin'in kafası biraz karışır ve hareketlerini durdurur. O paniğe kapılır. Daha önce hiç seks sırasında ağlamadın. Sert davrandığında bile ağlamak asla olan bir şey değildir.
Ama şimdi sessizce ağlıyorsun, kızgınmış gibi ellerin onun göğsünü tırmalıyor.
Changbin hemen senin çok sıcak, ıslak amından kurtulmaya çalıştı ama bacakların pes etmedi. Küçük kızı ne zamandan beri bu kadar güçlü?
"Bebeğim? Durmak ister misin?" diye sorar, sana yumuşak öpücükler verir, seni rahatlatmak ister. "Seni incittim mi?" diye devam ediyor, dürüst olmak gerekirse cevabınızı duymaktan oldukça korkmuş çünkü "evet" dersen Changbin kendini asla affetmez.
Hâlâ nefes almaya çalışıyorsun, küçük hıçkırıklar burnunu çekmeye dönüşüyor ve görünüşe göre sakinleşiyor. Küçük küçük elleriniz onun göğsünü pençelemeye devam ederek adamın kafasını karıştırıyor.
Neyi yanlış yaptı?
"Üzgünüm aşkım. Seni temizleyeceğim ve sonra konuşabiliriz..."
"Lütfen dedim. Güzeldi. Lütfen dedim. Neden bana vermiyorsun?"
Changbin'in kafası karışmıştır. Daha hızlı dedin. Buradaki mesele lütfen ya da değil demeniz değil. Senin istediğini nasıl yaptığı ve senin ağlamaya başlamanla ilgili.
"Ben... hala çok mu yavaş hareket ediyordum? Bu... seni tatmin etmedi mi?"
Changbin yalan söylemeyecek. Onun gururu incinmiştir. Seks sırasında, aletini senin içine saplamışken, dayanıklılığı ve hızı hakkında söylenmek biraz küçük düşürücü. Ama iletişim anahtardır, yani bu iyi, değil mi? Seni nasıl zevk alacağını bilmeli çünkü amın onun için her zaman mükemmel. Onun için her zaman mükemmelsin.
"Ne...? Demek istediğim. Boşal. Daha hızlı boşal. İçine daha hızlı boşalmanı istiyorum."
Changbin bunun üzerine homurdandı. Kahretsin, önceden biraz güvensiz hissediyorsa, şimdi kesinlikle hissetmiyor. Küçük kızının tek istediği menisidir. Ne kadar tatlı.
"Bebeğim, boşalmamı istediğin için mi ağladın?" göğüslerinin etrafına öpücükler kondurmak için biraz eğilen küçük bir yüzü kızdırmaktan kendini alamaz. Bu kadar sevimli olduğu için küçük kızına biraz ödül vermeliyim.
"Benimle dalga geçme," diye homurdanıyorsun, şimdi erkek arkadaşın göğüslerini yumuşakça emmeye başlarken elini biraz daha yukarı kaldırıp erkek arkadaşının boynuna doluyorsun. "Bana boşalacağını söyledin. Kibarca sordum ama yine de vermedin."
Changbin buna gülmeden edemedi.
"Bebeğim, her zaman önce senin boşalmanı sağlayacağımı biliyorsun. O kadar uzun süre mi bekledin, çünkü sen gelmeden önce içine boşalmamı istedin? Bu yüzden mi sikimi lezzetli bir şekilde kıstırıp duruyorsun? hayatının en iyi orgazmını yaşadın ama olmadı mı?"
"Önce senin boşalmanı istedim," diye sızlanıyorsun.
"Hmmm? Beni çok endişelendirdi, seni incittiğimi sandın. Ama senin tek istediğin benim boşalmamdı, ha? Hatta bunun için ağladın. Ne kadar tatlı bir küçük kız," diye kıkırdar Changbin, koca vücudu seni yukarı çeker, pozisyonları değiştirir. ani hareketten havlamanıza neden oluyor.
Penisinin hâlâ senin içinde derinlerde olması, iyi bir şekilde, biraz baş dönmesine neden oluyor.
Changbin şimdi sırt üstü, o kadar iyi görünüyor ki, lanet olası bir yemek gibi ellemeniz için düzenlenmiş göğüs kasları.
"Binnie," diye mızmızlanırsın, ani pozisyon değişikliğiyle kafan karışır.
"Önce boşalmamı ister misin? Bu güzel kedinin içine boşalmamı ister misin?"
Başını sallarsın, sonunda erkeğinin içindeki yükünü çekmesini istersin.
"Beni boşalt o zaman. Küçük uslu bir kız gibi sikime bin ve sikimi sağ," diye talimat veriyor Changbin, alçak sesle, inlemene neden oluyor. "Burada sallanan göğüslerin manzarasının tadını çıkararak uzanacağım. Devam et, uğruna ağladığın boşalmayı al."