İlk Öpücük ~
Chan
Sen ve chan yaklaşık 2 yıldır arkadaşsınız. İkiniz de birbirinize bakışınızdaki değişikliği fark ettiniz. Aranızdaki bu gerilim zaman zaman daha sık ortaya çıktı. Sen ve Chan birlikte yemek yemek için bir restorana gittiniz. Bunu yapman alışılmadık bir şey değildi. Daha sonra Chan sizi her zaman eve bırakır çünkü işiniz bittiğinde çoğu zaman hava çoktan kararmıştır. Dairenizin hemen yanında asla ücretsiz bir park yeri yoktur, bu yüzden yolun son kısmı için her zaman dairenize kadar sizinle birlikte yürür. Kısaca sarılıyorsun ve sonra arkanı dönüp kapına gidiyorsun. Ama sen onu açmadan önce Chan şöyle sesleniyor: "E/H! Bir saniye bekle." Tekrar dönüp ona şaşkın şaşkın bakıyorsun. Sana doğru yürüyor ve tam yüzünün önünde duruyor."Bir şey unuttum.", diye fısıldıyor gülümseyerek. Yüzünüze bu kadar yakın olduğu için bu gerilimi her zamankinden daha fazla hissediyorsunuz. Bir elini beline, diğer elini de ensene koyuyor. Bu şekilde başınızı kendine yaklaştırıyor ve siz daha onun hareketlerini düşünmeden dudaklarını dudaklarınızda hissediyorsunuz. Yavaşça hareket ettiriyor ve kesinlikle sizi hiçbir şeye zorlamıyor. Öpücük ve başparmağını karnınızda hareket ettirme şekli tamamen duyusal ama yine de yoğun. Ayrıca ellerinizi boynuna koyun ve parmaklarınızla hafifçe saçlarının arasından geçin. Tokayı açarsın ve o seni hemen sımsıkı kucaklar.
Minho
Bir süredir birbirinizle flört etmiş olurdunuz. Ama sen biraz utangaç olursun, o yüzden bunu sana karşı kullanmak ister. Sık sık yüzünüze, yüzünüzden sadece birkaç santimetre uzakta, sizi gergin hissettirmek için bakardı. Dans stüdyosunda birlikte çalışacak ve ara vereceksiniz. Seni tekrar kızdırırdı ve gerçekten kızarırdın ve yere bakardın. Parmağını çenenizin altına koyar ve sizi gözlerinin içine bakmaya zorlardı. Şakacı, flörtöz ifadesi ciddi, özlem dolu bir ifadeye dönüşecekti. Derdi ki: "Adi kız, hadi bu flört etmeyi bırakalım ve ciddileşelim." Kabul etmezdi ama senin şoka uğramış, mahcup suratını görmeyi çok isterdi çünkü seninle dalga geçebilmek onun için bir başarı olurdu. Sana karşı yürürdü ve böylece aynaya hafifçe itilirdin. Fazla beklemez, bir elini beline koyar, diğer elini uyluğuna koyardı. Fazla düşünmeye vaktin olmazdı çünkü o dokunuşlar seni adrenalinle boğardı bile. Hemen dudaklarını birbirine değdirir ve dudaklarını seninkilere karşı duygulu hareket ettirmeye başlardı. Tüm vücudunu ateşe verir ve buna karşı hiçbir şey yapamazsın. Onun kontrolü altında olacaktın. Ellerin onun göğsüne uzanır ve öpücük daha tutkulu hale gelirken kapüşonlusunu yakalar ve onu kendine çekerdin. Kalçanızı sıkar, baş parmağıyla belinize daireler çizerdi. Neyse ki duvar arkanızda olurdu çünkü dokunuşlarıyla vücudunuzun titremesine izin verirdi. Sonra yüzünü çekerdi ve ikiniz de birbirinize bakardınız, tüm duygulara boğulmuş, nefes nefese.
Changbin
Changbin herkese karşı çok hassas, yani sana da. Sık sık size sarılır ve genel olarak fiziksel temas aranızda çok normal bir şeydir. Ama ikiniz de bu dokunuşların sadece arkadaşlığa dayanmadığını biliyorsunuz. Sık sık birbirinizle gerçekten bariz bir şekilde flört ediyorsunuz. Bir gün sık sık tatili olmadığı için lunaparka gitmeye karar verirsiniz. Birbirinizi kaybettiniz ve bu yüzden yaklaşık 30 dakika Changbin'i arıyorsunuz. Sonra aniden belinizde arkadan kollar hissedersiniz. O olduğunu hemen anlarsın. Daha bir şey diyemeden seni gıdıklamaya başlıyor. Gülmeye başlıyorsunuz ve ona durması için yalvarıyorsunuz ama o sizi gerçekten sıkı tutuyor, böylece kaçamıyorsunuz. Kollarından kurtulmak için elinden gelenin en iyisini yapıyorsun, aynı zamanda onu itmek için arkanı dönüyorsun. Ama ikinizin de gözlerinin içine baktığınız anda sizi gıdıklamayı bırakır. İkiniz de birbirinizin gözlerinin içine hipnotize olmuş halde bakıyorsunuz. Konuşmana gerek yok, ikiniz de neler olduğunu biliyorsunuz. Kolları hala beline sıkıca sarılı. Sen sırıtıyorsun ve bu onun da gülümsemesine neden oluyor. Yakında dudakları seninkilerde. Hala gülümsemesini hissediyorsunuz ve bu ezici duygu kollarınızı boynuna dolamanıza neden oluyor. Alt dudağını emer, bu da tüm vücudunun karıncalanmasına neden olur. Öpücük kısa ama yine de yoğun. Aslında ikiniz de bunun gibi bir şey olana kadar sadece bir zaman meselesi olduğunu biliyordunuz.