Sizi Kıskandıklarında ~
Chan
Bir şeyi açıklığa kavuşturalım, sen onun malısın. İstediği ve uygun gördüğü şekilde sahip olunan ve kontrol edilen sizsiniz. O işin içindeyken senin hiçbir hakkın yok. Canı isterse senin için her kararı verebilir, çünkü senin sahibindir. Onunla konuşmaya başladığın an, hayatını neredeyse imzalamışsın.
Küçük kupasını başka bir adamla konuşurken gördüğünde ne kadar şaşırdığını hayal edin. Bir anda sinirlenir. Onun koyduğu kurallara karşı geldiğin için kızgınsın. Onun gözünde hiçbir hakkınız yoktu, neden öyleymiş gibi davrandınız? Üç dakika yirmi yedi saniyeliğine ayrılmıştı ve sen çok iyi davranıp bu kadar iyi bir küçük ödül olduktan sonra zaten onun kurallarını çiğniyordun.
Kızgın olmak kaşımak. Öfkeliydi. Vakit kaybetmedi, hemen yanına gitti ve beline sarılıp kollarını doladı, kendi başına şüpheli görünmeyen bir hareket, ama seni tuttuğu güç bu hareketi uğursuz hissettirdi. Başını omzuna yasladı ve gözlerini kapattı, kendini iyi hissetmediği ve eve gitmek istediği için sahte bir kötü durum için inledi. Seninle konuşan adam, ikinizin eve gidip Chan'ın daha iyi hissetmesine yardım etmesi için ısrar ederek satın aldı.
Neyin geleceğini biliyordun ama onunla arabaya binene kadar tek kelime etmedin. İşte o zaman senden özürler dökülmeye başladı, bu gece cezanı bu kadar kötüleştirmemen için yalvarıyor ve yalvarıyordun. Chan sadece güldü.
"Dinle beni, sen benimsin ve sadece benimsin. Ben yapabileceğini söylemedikçe hiçbir şey yapma, anladın mı? Yalvarma, kuralları çiğnediğin için hak ettiğini alacaksın.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Minho
Minho çok sık kıskanırdı, çıktığı birisini hile yapmakla suçlaması kimseyi şaşırtmadı ama özellikle seninle aranız kötüleşti. Her zaman diğer insanların dikkatini çekiyor gibiydin ve sadece sosyal bir kelebek olmak zorundaydın. İnsanların etrafında olmayı ve sadece bir geveze olmayı seviyordun. Bir insan olarak kim olduğunuzdur. Minho bundan nefret ediyordu. Bütün bu insanların sürekli seninle konuştuğunu görmek onu sinirlendirdi. Hiç hoşlanmadı.
O da hemen sonuca varıyordu, bu yüzden başka bir adamla konuştuğunu gördüğünde, otomatik olarak en kötüsünü düşündü. Başka birine aşık olup ondan ayrılacaktın. Bu olamazdı. Bunun olmasına izin vermeye cesaret edemezdi. Minho hemen saldırdı ve ikinizin eve gitmeniz konusunda ısrar etti. Protesto ettiğinizde ve adam size katıldığında neredeyse sizi tokatlayacaktı. Aslında, elini kaldırdı ve onun yerine seni tuttu ve arabasına doğru çekti.
Minho seni arabaya itti, çabucak belini büktü ve kavga etmeden oturmaya zorladı. Sadece yere yığıldın ve ikinizi de kaldığınız eve götürmesine izin verdiniz. Seni içeri sürükledi ve yatak odasına itti, yüzünüze çarpmadan önce arkanızdan kapıya çarptı. Tek kelime etmeden. Sadece sana kızgın bir şekilde bakıyor. Sonunda yatağa doğru yürüdü, oturdu ve ellerini saçlarına geçirdi.