Skz Reaction

3.8K 33 1
                                    

Öpücükler ~

Öpücükler ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Chan


Rahatlatıcı öpücükler.  Chan, daha iyi hissetmeni sağlamak için her zaman oradadır.  Üzgünsen, kocaman öp.  Eğer mutluysan, büyük öpüşme.  Deli, büyük öpüşme.  Seni olabildiğince iyi ve mutlu hissettirmek istiyor ve öpücükleri sana bunu göstermenin bir yolu.  Öpücükleri, uzun bir günün sonunda, bir şeyleri anlamanıza yardım etmeden önce, sizin rantlarınıza yanıt verme şeklidir.  Uzak bir yere gitmek ve sizi rahatlatmak için ayrılmadan önce öpün çünkü onu özleyeceğinizi biliyor.


Minho

Şehvetli öpücükler.  Şimdi, şehvetli öpücükler her zaman daha fazlasına yol açmaz.  Her zaman beden dilinizi dinler ve öpücüklerinin arkasına hangi enerjiyi koyacağını düşünür.  Görünüşe göre Minho seni öptüğünde neye ihtiyacın olduğunu biliyor ve seni bu şekilde okuyabildiği için kendisiyle gurur duyuyor.  Sen de ondan hoşlanıyorsun, Minho odayı okumakta iyi.


Changbin

Özel öpücükler.  Changbin ne yaparsa yapsın grup tarafından acımasızca alay ediliyor, bu yüzden seni diğerlerinin önünde çok fazla öperse alay edeceğini biliyor.  Bu yüzden öpücüklerini seninle özel ve ikinizin arasında tutuyor, böylece hiçbir şey onu mahvetmesin.  (ancak üyeler sizi yakaladığında zaten oluyor) Ama sonuçta o bunu kutsal tutmak istiyor.


Hyunjin

Alaylı öpücükler.  Hyunjin, seni biraz kızdırmak için ondan bir öpücük istediğinde dudaklarının etrafını öpen tipte biri.  Ama sonrasında seni hep öper.  Ya da konsantre olmaya çalıştığınızda, dikkatinizi çekmek istediğinde yüzünüzün her yerini öperdi.  Bu onun sana sevgisini gösterme şekli ve sen gizliden gizliye ona tapıyorsun.  Ama bunu ona yapmanı da seviyor, özellikle onu neşelendirmek için.


Han

Öpücüklere ihtiyaç duymak.  Jisung seni her öptüğünde, sana ihtiyacı olduğu için.  Cinsel anlamda değil, duygusal anlamda.  Mutluysa seni öper.  Üzgün, seni öpüyor.  Nasıl hissettiğini her zaman öpüşmesinden anlayabilirsiniz.  Her zaman sana ihtiyacı olduğunu ve seni sevdiğini hissettirir.


Felix

Yumuşak öpücükler.  Felix çok hafif ve havadar.  Öpücükleri o kadar yumuşak ki, bahar günlerinde güneşin teninizi öpmesinin aynı hissini veriyor.  Bu çok ferahlatıcı.  Öpücükleri çok yumuşak ve narindir ve sizi çok sevildiğini hissettirir.  Felix, sıcak ve ağır yerine hafif ve yumuşak olanı tercih ediyor (ama onun da anları var)


Seungmin

Utangaç öpücükler.  Seungmin özgüven patlamaları yaşayabilir ama genel olarak konu seni öpmeye geldiğinde utangaçtır.  Zamanını almak, seni rahatlatmak istiyor, böylece dokunuşları hafif ve seni tamamen öpmeden önce izin istiyor.  Bunu yapmadan önce dudaklarına çok bakma eğiliminde, bu onun anlatması.


Jeongin

Çok eğlenceli öpücükler.  Seni öpmeden önce komik ifadelerle sana bakarken yüzünü tutmak, öpmeden önce seni gıdıklamak ya da etrafında daireler çizip dudaklarına kocaman bir öpücük kondurmak.  Onun tarafından öpülmek çok eğlenceli ve neredeyse her zaman anlık bir şey.  Ayrıca her zaman güzel, dev gülümsemesiyle karşılanıyorsunuz.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

410 Kelime...
Umarım beğenirsiniz <3.

• Skz Reaction •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin