Sizi skzoo peluşlarıyla uyurken buluyorlar ~
ChanAkşam 10'a kadar eve dönmezse onu beklememeni söyledi. ikiniz de zaten ayakta kalacağınızı biliyordunuz. ama chan stüdyodan döndüğünde ve oturma odasından horlamanın ve arka planda çalan en sevdiğin televizyon programının yumuşak sesini duyduğunda, bu sefer ayakta kalmayı başaramadığını anladı. televizyonu kapattı ve uyuyan silüetinize geldi ve gözleri bir araya geldiğinde wolf chan sıkıca göğsünüze sarıldı. kalbi birkaç vuruş atladı ve yüzünde bir gülümseme belirdi (nasıl bu kadar tatlısın?! bu nasıl mümkün olabilir?!!). Chan alnına bir öpücük kondurdu ve peluşun kucağınızdan düşmemesi için dikkatli bir şekilde sizi yatağa taşıdı. kısa bir süre sonra o da senin yanına yattı ve çabucak uykuya daldı.
Lee Know
onun için uzun ve yorucu bir gündü. sadece yere çöküp senin kollarında uykuya dalmak istedi. bu yüzden seni zaten uyurken bulduğunda, biraz hayal kırıklığına uğramış hissetti. ama sonra leebit'in seninle birlikte çekildiğini ve göğsüne yakın tutulduğunu fark etti. Bu sevimli görüntü, onun tüm stresini ve sıkıntısını yok etti, yerini giderek büyüyen, ezici bir sevimlilik duygusu aldı. Lee Know senin yanına yattı, burnuna yumuşak bir öpücük kondurdu ve yüzünde yumuşak bir gülümsemeyle uykuya daldı.
Changbin
Changbin spor salonunda geçen uzun bir günün ardından eve döndü. sessizliğin acı veren donuk sesine kaşlarını çattı. hazırladığın yemeği gördü ama sen gitmiştin. ilk başta biraz panikledi ama sonra yatak odasından gelen bir karışıklık duydu. içeri girip seni huzurla uyurken görünce dudaklarında bir sırıtış belirdi. ama dwaekki'yi senin kucağında kıstırıldığını görünce, sırıtışı genişledi. bir fotoğraf çekti ve ne kadar sevimli olduğunla övünen çocuklara gönderdi.
Hyunjin
Hyunjin seni uyurken görünce homurdandı. Onu bekleyeceğine söz vermiştin ama neyse. Tam inadına seni uyandırmak üzereyken, kolların arasında küçük bir şeyin sıkıştığını fark etti. jiiretini fark ettiğinde kaşları çatıldı. eli dramatik bir şekilde kalbini kapmak için uçtu. şimdi, şimdi... peluşu çok yakın tutarken çok sevimli görünüyorsun!! seni uyandırmayacak... ama bu seferlik!!
Han
Han bu gece seninle buluşacağımız için daha heyecanlı olamazdı. çok uzun zamandır beklediğimiz söz verilmiş bir k-drama maratonu!! ama senin yerine girdiğinde, gülümsemesinin yerini şaşkın bir ifade aldı. "aich, y/n, uyumadın, değil mi?" ağzından çıkan ilk şeydi. bir şey daha eklemek üzereydi ama seni -aslında- kanepede uyuyakalmış, neredeyse oradan düşerken gördüğünde aklı boşaldı. seni güvenli bir şekilde çekmek ve zemine çarpmamak için eşyalarını düşürdü. ama sonra yere bir şey düştü. bir göz attı ve quokka olduğunu görünce kıkırdamasına izin verdi. "Bana sadece sarılmak istediğini söylemeliydin" diye mırıldandı ve yumuşakça yanağını çimdikledi, quokka'yı kollarının arasına geri koydu.
Felix
Film maratonunuzun ortasında Felix'e acil bir telefon geldi. özür diledi ve yakında döneceğine söz verdi. saat, iki, iki buçuk... dörde dönüştü. neredeyse kapıyı kıracak ve ona kızgın olup olmadığınızı kontrol etmek için aceleyle bir vazoyu devirecekti (spoiler uyarısı: değildiniz) ama bunun yerine sizi uyurken buldu. aynı pozisyonda, dizüstü bilgisayar neredeyse yataktan düşüyordu ama... bbokari'yi omzunuz ve yanağınız arasına sıkıştırmıştınız. felix o görüşte anında eridi! laptopu güvenli bir yere taşıdı ve uyandığınızda sırtınızın ağrımaması için sizi yatar pozisyona getirdi ve sonra dudaklarında yumuşak bir gülümsemeyle yanınızda uykuya daldı.
Seungmin
Y/H!!!" (bu seni nasıl uyandırmadı-?) Radyo sessizliği. Onunla tanışman ve uzun zamandır planladığın bir randevuya gitmen gerekiyordu ama gelmedin. Seungmin endişeliydi, o yüzden ne zaman üstelik açmadın, seni kontrol etmeye karar verdi. endişesinin yerini... şey, seni masanın başında uyurken gördüğünde daha da büyük bir endişe aldı. kağıtlar, kalemler, kitaplar... ve başını bej bir şeye yasladı. geldi ve puppym olduğunu gördü. "En azından yat, aptal" diye mırıldandı, kolunu hafifçe dürterek. hiçbir şeye takılmadan yatağa gitmene yardım etti ve sonra puppym verdi Sinsi bir sırıtış, bunu unutmana izin vermeyecek.
Jeongin
Facetime konuşurken, ben bile. n'nin aynı şehirde olması senin için normal bir şeydi. bu gece geç saate kadar çalışıyordu ve sen zaten yataktayken seni aradı. Lee Know hakkında kıkırdarken, o ve diğerleri odaya girdiler. n saklanıyordu. Onlarla bir şey hakkında konuşmak zorundaydı, bu yüzden sesini kesti. ve ne kadar uyanık kalmaya çalışsan da gözlerin çok ağır geliyordu. foxi.ny'yi sıkıca göğsünüze bastırarak yakaladınız. hiçbir zaman uykuya daldın ve ben. Senin hareket ettiğini görmediğinde fark etti. Chan omzunun üzerinden baktı ve kıkırdamaya başladı. alay ettiklerinde i. n aşık olmakla ilgili, sadece ekran görüntüsü almaya direnemedi!! Zavallı kalbi ezici bir tatlılıktan patlamak üzereydi!!
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
682 Kelime...
Umarım Beğenirsiniz <3.