Changbin

2.2K 23 3
                                    

Kötü Hayaller

Uyarılar: Yolsuzluk kink, soft dom!Changbin,sub virgin fem!reader, ddlg, parmaklama, oral(f alma), övgü dolandırıcılığı,saç çekme,hafif şaplak,vajinal penetrasyon,creampie,dini temalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uyarılar: Yolsuzluk kink, soft dom!Changbin,sub virgin fem!reader, ddlg, parmaklama, oral(f alma), övgü dolandırıcılığı,saç çekme,hafif şaplak,vajinal penetrasyon,creampie,dini temalar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Changbin her zaman senin için iyi bir erkek arkadaş ve iyi bir babacık oldu, seninle ilgilendi, seni korudu ve hiçbir şeyin ya da hiç kimsenin seni incitemeyeceğinden ya da seni rahatsız etmeyeceğinden emin oldu.

Son zamanlarda ona karşı hislerinin değiştiğini fark ettin, daha kötüsü için değil, ama kesinlikle sana çok yabancı bir şeydi. Ona eskisinden daha da yakın olmak istedin, neredeyse her gece düşmene yardım etmek için sırtını okşuyordu.  uyuyordu ama son zamanlarda onun dokunuşunu her zamankinden daha çok arzuluyorsun. Daha fazlasını istiyordun, ama ne olduğu hakkında hiçbir fikrin yoktu.

Ve rüyalar, aman tanrım o rüyalar. Gittikçe daha yoğunlaşıyorlar, kimsenin dokunmasına izin vermemen gereken yerlerde sana dokunduğunu hayal ediyordun, yine de o rüyaları tam ortasında uyanmaya devam ettin.  gece her seferinde çok suçlu hissetmek.  Ya öğrenirse?  Senin kötü bir kız olmandan ve günahkar düşüncelerin olmasından çok iğrenirdi.

Bu gece bir istisna değildi.Sen yavaş yavaş uykuya dalarken o parmak uçlarıyla senin boynunun arkasını okşuyordu.Birkaç dakika sonra yine onu görüyordun, sen onun penisinden aşağı kayarken güzel parmaklarının meme uçlarını nazikçe okşadığını hayal ediyordun.  , bu tarif edilemez duygudan inilti.

"B-Bebeğim?"  Sesini duydunuz. Ama bir sorun vardı, sesi özellikle bir rüya için yüksek ve netti.

Gözlerini yavaşça açarak uyandın ve dizine çarptığını gördün ve yukarı baktığında onu kocaman gözleri ve yüzünde şok bir ifadeyle gördün.

Utancından ölmekten bir adım uzaktaydın. Yaşlanan gözler ve kırmızı yanaklarla özür dilemeye başladın "B-Babacığım çok çok üzgünüm söz veriyorum bir daha olmayacak Söz veriyorum bundan sonra iyi bir kız olacağım  " dedin sızlanarak ve aşağı bakarak.

Sadece nazikçe çeneni tuttu ve ona bakmanı sağladı "Neden üzgünsün bebeğim? Ne oldu tamamen normal" Ona geri baktın "ama bu düşünceleri yapmamalıyım yoksa kötü bir kız olacağım ve Tanrı benden nefret edecek"

"Ne- Bebeğim sana bunları kim söyledi? Bu doğru değil"

Ailen.  Çok katı dindar bir aileden geliyordunuz ve büyürken sürekli olarak kötü bir kızsanız tanrının sizi sevmeyeceği ve cehenneme gideceğiniz söylenerek birçok şeyden mahrum kaldınız.  kötü bir kız günahkar, şehvetli düşünceler üretirdi.

Changbin, ailen ve inançları hakkında çok iyi biliyordu ve bu yüzden şimdiye kadar hiç cinsel bir yaklaşım başlatmadı, senin zamanını almak ve kendi başına bir şeyleri fark etmek istedi, seni asla korkutmak istemedi ve sen sadece o geceyi yaptın.

• Skz Reaction •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin