Jisung

2.4K 36 6
                                    

Uyarı:Mafya / yandere

Jisung'un çılgın gözleri oturma odasındaki kanepenin arkasından seninkilerle buluştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jisung'un çılgın gözleri oturma odasındaki kanepenin arkasından seninkilerle buluştu.  saçları darmadağınık, nefesi düzensizdi.

seni görünce onu bir ferahlık kapladı.  tam oradaydın - yine her şey yolundaydı.

"Aşkımdan neden kaçtın?"

"Sarılmalarından bıktım, yalnız zamana ihtiyacım var."

jisung cevabınızı kabul etmedi, kolunuzu kavrayıp sizi göğsüne çekti.

elleri sizinkileri sıkıca kavradı ve sizi kollarınızı gövdesine sarmaya zorladı.

gözlerini kapatarak, senin itirazlarına aldırmadan anın tadını çıkardı.  onun kollarında güvendeydin.

"Bana aitsin," Diye fısıldadı, "bunu neden göremiyorsun?  neden istediğimi yapmama izin vermiyorsun?"

Biraz daha mücadele ederek, ikinci kez koşma şansını yakalayarak onun elinden kurtuldunuz.

Arkana bakmadan yatak odasına koştun ve kapıyı kilitledin.

Çılgınca, saklanacak bir yer aradın ve dolabın en iyi seçenek olacağına karar verdin, giysilerle kaplı bir köşeye kıvrıldın.

Jisung içeri girmesi için yalvarırken, yatak odasının kapısının kulbu sallandı.

yavaş yavaş daha yüksek sesle ve daha yüksek sesle ve her an onu yere indireceğinden emindiniz.

ama sizi şaşırtacak şekilde, çarpma durmuştu.  belki yoruldu ve senin kazanmana izin verdi.

rahat bir nefes aldın, gözlerini kapattın, yalnızlığın küçük anının tadını çıkardın.

ta ki boğazına karşı gelen soğuk metal tarafından irkilene kadar.

erkek arkadaşını görmek için korkuyla baktın, sana karşı bir bıçak ile yanına çömeldi.

"Bunu bir daha deneyelim," Eğilirken tenine bıçağı daha fazla bastırdı. "beni öpmezsen, lanet olası boğazını keserim."

• Skz Reaction •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin