Skz Reaction

2.8K 34 0
                                    

Yatakta sesli olursanız ~

Yatakta sesli olursanız ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chan

Chan muhtemelen tüm üyeler arasında bundan en büyük zevki alacaktı.  Ve o seslerin gelmesini sağlamak için elinden gelenin en iyisini yapacaktı.  O seninle sevişirken gözlerini ona dikerek, sen fena halde sıçardın.  Ve o bok yiyen sırıtış yeterli kanıt değilse, onun kendini beğenmiş olduğunu söyleyebilirsin.  "Evet meleğim?"  Vızıltılarınıza ve inlemelerinize cevap verir, kalçaları size çarparken sizi kışkırtırdı.  Seninle alay eder, kelimelerini sadece gevezeliklerle ve nefes nefese iç içe geçerek duymak için kullanmanı söylerdi.  "O neydi aşkım?  Sözlerini kullan."  Ve "Daha yüksek sesle söyle, baban güzel bebeğini duyamıyor."

Minho

Minho tam bir pislik ve bunu hepimiz biliyoruz.  Hiç umurunda olmazdı, sizi herkesin yapabileceğinden daha iyi hissettirdiğini bildiği için her ses egosunu yükseltirdi.  Size cevaplanması gereken sorular sorardı ya da susardı, sesindeki buyurgan tonla bunu çok net bir şekilde ifade ederdi.  "Seni bu kadar iyi hissettiren kim, hmm?"  Kalçasını sert bir şekilde iterek sorardı.  "Sen kime aitsin?"  Adından bir inilti.  "Daha yüksek sesle söyle, komşuların adımı bilmesini istiyorum."  En gürültülü olduğun gecelerde, teninde en çok hickey ile uyandığını her zaman fark ederdin.  Sana yaptığı kadar onu da çılgına çevirmiş gibiydi.

Changbin

Changbin bundan hoşlanırdı ama biraz farklı bir şekilde.  Elini seni boğmak için kullanmayı, inlemelerinin titreşimlerini avucunda hissetmeyi çok isterdi.  Veya parmaklarını ağzınıza sokar, onları emmenizi sağlar, daha fazla tutamayacağınız bir sızlanmayı serbest bırakmak için ağzınızı açmanızı izlerdi.  "Bu kadar.  Kendine bak, sessiz kalamıyorsun, değil mi?  Hızını artırıp sana çarpacaktı, böylece cevabın sadece karmakarışık bir cümle karmaşası olacaktı.  "Öyleyse benim için gittin, çeneni kapalı tutamazsın."  Söylemeye gerek yok, egosu yükseliyor.

Hyunjin

Hyunjin kesinlikle buna bayılırdı.  Gürültülü ve filtresiz olmanla ilgili onu çok muhtaç yapan bir şey var.  Özellikle kafası bacaklarınızın arasındayken.  Daha yüksek sesle.  Lütfen."  Gerçekten ne kadar gürültülü olabileceğinizi duymak için dilini sevdiğinizi bildiği tüm şekillerde kullanmak için çaresiz kalırdı.  Sizden zevk alırken uzanıp mastürbasyon yapmaması onun için çok zor olurdu.  Ve yapacaktı, ama parmaklarının senin içinde daha çok işe yaradığını biliyordu, seslerin onun en büyük tahriklerinden biri oldu.  Sizin yüzünüzden bir otel yatağının örtüleri altında sayısız orgazm bularak, o uzaktayken mastürbasyon yaptığınızın seslerini sakladı.  Sonunda bunu tekrar bizzat duyunca, kalçasını şilteye sürtmeden edemedi ve sizi de memnun ederken kendini yataktan çıkardı.  "Sesin çok güzel. Devam et, lütfen."

Han

Bunu övünme hakları olarak kullanırdı.  Ve bazen, ne kadar utanmaz olduğu konusunda sizi şaşırttı.  Senin aletine inlediğin bir geceden sonra, ertesi sabah erkeklere bununla övünmek için uyanırdı.  "Dün gece ne kadar gürültülü olduklarını duydun mu?  Hepsi bu kadardı."  Şaka yapardı, buna gülerdi.  Ama içinde zihni uğulduyordu, hepinizin mahvolduğunu, sadece onun ve onun için olan muhtaç, gevezelik bir karmaşayı hatırlayınca bir ereksiyonla mücadele etmeye çalışıyordu.  Ertesi gün iş gününüzde bir ara ondan bir mesaj alırsınız.  "Hadi bir daha yapalım. Bahse girerim daha iyisini yapabilirim.

Felix

Felix, kelimede seni iyi hissettirmekten başka bir şey istemiyor.  Her anlamda.  Bu yüzden yatak odasında, inlemelerinizi bir ödül olarak görecek, inlemelerinizin ne zaman daha yüksek olacağına dikkat edecek ve bunu ne olursa olsun onu yapmaya devam etmek için kullanacaktı.  Senin soluk soluğa yalvarışlarına kulak kabartır, sırtın kavislenirken parmakların onun saçlarına dolanırdı.  "Lütfen, Felix.. Daha fazla.  Aman tanrım.." Kalçaları çalışırken gözlerinin kısılıp odaklandığını, sırtınızın altındaki yastığı kullanarak tam size göre bir açıya gelmesini izlerken nefesiniz kesilirdi.  "İşte bu, aşkım.  Hepsini bırak, benden saklama."

Seungmin

Seungmin, onunla oynamaktan zevk aldığı için ikinci derecede sevecekti.  İkiniz kendi odanızın mahremiyetindeyken, saçınızı çekiştiriyor, sizi becerirken dudaklarından müstehcen sözler dökülüyordu.  Aklını kaçırman için bildiği her numarayı kullanıyor, kendinden geçmiş bir halde başını geriye atıyor, ağzından hiç bitmeyen, çaresiz bir zincir halinde iniltiler çıkıyordu.  "Öyle mi meleğim?"  Boynunu öpmek için aşağı inerek dalga geçerdi.  Bazen zevkini dile getirmeden edemeyeceğini bildiği için onunla oyunlar oynardı.  Sana indiğinde, seni duyarsa duracağını söylerdi.  Kıvranacağın şekilde zevk almak, elini ağzına kapatmak, dişlerini alt dudağını ısırmak, durmadığından emin olmak için elinden gelen her şeyi yapmak.  "Bir şey mi duydum tatlım?"  Bacaklarınızın arasından yukarıya bakarak alay ederdi.

Jeongin

Zevk almadığı olmazdı.  Diğer üyeler tarafından yakalanmaktan çok korkardı.  Bunun yerine, sizi sessiz tutmaktan zevk alacaktır.  Gözlerin nasıl vidalanır ve ağzın O şeklinde açılırdı.  Nefes alma, hızlı nefes alma ve dudağınızı ısırma.  Diğerleri tarafından duyulmaması için herhangi bir şey.  Bunu asla kabul etmezdi ama bu tür seks, sessiz, gizli, sinsice dolaşan seks onun favorisiydi.  Bunda o kadar yanlış ve kirli bir şeyler hissediyordu ki, ne zaman aklına gelse boxerında bir gerginlik hissediyordu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uzun süre beklettiğim için üzgünümmm ❤️❤️❤️

• Skz Reaction •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin