Uyuyakalıyorsun ~
ChanSenin için olduğundan daha yumuşak olur. Sadece sana bakıyor, bir anlığına güzelliğine hayran kalıyor, sonra bir kolunu sana sarıyor ve seni nazikçe göğsüne çekiyor.
Minho
Erkeklerin yanında asla yumuşak olmayacağını kendi kendine söyleyebilir. Oğlum yanılıyor mu, çocuklarla bir film gecesi için abur cubur aldıktan sonra yurda girer ve seni kanepede uyurken görür ve erir. Seni nazikçe alacak ve odasına taşıyacak ve gecenin geri kalanında sana sarılacak.
Changbin
Uyurken en tatlı olduğunu düşünüyor. Sen onun küçük bebeğisin. Büyük olasılıkla, zaten onun kucağındasınız ve sizi orada bırakıp siz uyanana kadar sizi tutacak. Sen uyurken sana yumuşak küçük öpücükler atacak çünkü çok tatlısın.
Hyunjin
Seni uyurken izlemeyi seviyor çünkü güzelliğine hayran olmasına gerçekten izin verdiğin tek zaman bu. Sana gitgide daha çok aşık oluyor. Uyurken çok tatlı ve masum görünüyorsun. Size yumuşak, tatlı gagalar verecek ve kulağınıza tatlı sözler ve iltifatlar fısıldayacaktır.
Han
Anında sana yapışır!! Senin en şirin şey olduğunu düşünüyor. Seni göğsüne çekiyor ve anında ona yaklaştığında çıldırıyor. Sadece uykunda bilinçsizce ona sokulman, midesine bin kart tekerleği yaptırıyor.
Felix
Chan gibi senin için daha yumuşak olur. Seni yanına yakın tutacak ve sana hayran kalacak. Muhtemelen parmaklarını saçlarının arasından geçirecek ve yanaklarına ve alnına tatlı öpücükler bırakacak.
Seungmin
Gülümseyecek ve kollarını nazikçe sana saracaktı. Alnınızı ve yanaklarınızı öper ve sizi nazikçe içine çekerdi. Seni uyurken görmek onun için en değerli şey. Tıpkı hyunjin gibi, uyurken en masum göründüğünü düşünüyor.
Jeongin
Siz ikiniz birlikte bir video oyunu oynuyor olurdunuz. Yerde onun bacaklarının arasında oturuyor olurdun, yavaş yavaş gözlerin sarkmaya başlar ve uykuya dalardın. Dudaklarından hafif horlamaların çıktığını fark ettiğinde aşağı baktı. Sana tatlı bir şekilde mırıldanır ve gülümser, seni nazikçe göğsüne çeker ve biraz dinlenmene izin verirdi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
281 Kelime...
Umarım Beğenirsiniz <3.