İlişki sırasında utangaçsınız ~
ChanSiz ikiniz sevişirken sizi utandırmak ve utandırmak onun amacıydı. Chan, yüzünü kapayarak inanılmaz derecede çalıştı çünkü o senin derinliklerindeyken sen utangaçtın. Bu da farklı değildi, diğer elin destek için kullandığı kolunu tutarken senin elin yüzünü kapatıyordu.
"Çok güzel görünüyorsun bebeğim." Dedi ve sen kendi inlemelerini bastırdın. "Utangaç olduğunu biliyorum ama seni dinlememe izin ver." Ellerini ağzından çekti ve yanaklarını daha parlak bir kırmızıya çevirdi.
"Utangaç olmana bayılıyorum."
Minho
Minho'nun bazen tek başına konuşma şekli seni utandırabilirdi ve bu onu heyecanlandıran bir şeydi. Sadece sözleriyle seni kızdırıyor. Yaptığı bazı şeyleri söylemeye asla cesaret edemezsin. Seni her zaman utangaç bir pislik haline getirdi, özellikle şimdi.
"Parmaklarımı o kadar sıkı tutuyorsun ki, bütün gün istiyorsun, haklı mıyım küçük fahişe?" Minho kulağına fısıldadı, yanakların ve kulakların parlak kırmızıydı. Bacaklarınız kapanmaya çalışırken diğer eli kalçanıza hafifçe vurdu.
"Şimdi utanma, eğlence daha yeni başlıyor."
Changbin
Tırnaklarınız pazısına batarken Changbin inledi, çıkardığı ses etrafını daha da sıkılaştırıyordu. O güldü ve sen yüzünü boynuna gömdün. Changbin bacaklarını beline doladı ve seni ona bakman için zorladı.
"Küçücük deliğin babanın aletini çok iyi emiyor bebeğim." Şimdi onu ne kadar sıkı sıktığınızı son derece not alarak sordu. Bunu yaparken sızlandın ve utançtan yüzünü onun boynuna geri gömdün. Changbin dudaklarını kulağına götürmeden önce kalçasını yavaşça hareket ettirdi.
"Bir dahaki sefere sözlerini kullan tatlım, sesini çok seviyorum."
Hyunjin
Hyunjin'in parmakları saçlarına dolandı, sertçe çekiştirdi. İnlemelerini bastırmak için kullandığın yastıktan yüzünün çekilmesi. Seni sızlatmak için yavaşladığında, onun ifadesiyle yanakların pembeleşti.
"İnlemelerini mi saklıyorsun? Utanıyor musun?" diye sordu, senin o sikik ifaden her şeyi anlatıyordu. Kalçalarını tamamen geri çekti ve sen sızlanarak yüzünü yastığa gömdün. Hyunjin yine saçını çekiştirmeden önce kendini tutamadı.
"Seni duymak istiyorum, seni duymama izin ver."
Han
O karın bölgenize dokunurken yanaklarınız kıpkırmızıydı, eller yüzünüzü kaplıyor ve göğsünüz oldukça hızlı bir şekilde kalkıp iniyordu. Jisung sana gülümsüyordu, seslerin boğuk ve yüzünü kapatıyordu. Yatağa sabitlemeden önce ellerini yüzünüzden çektiğini hissettiniz.
"Şuna bak, kızarıyorsun." Sözleri yanaklarınızı daha da pembeleştirdi. Seni öptü, dudaklarında kendini tatmana izin verdi. Parmakların onunkiyle başının üzerinde dolandı ve senden uzaklaşırken onları sıktı. Yanakların kızardı ve dudakların şişti.
"Yaptığım her şey seni çok kızdırıyor, ne kadar tatlı. Seni utandırmayı seviyorum."
Felix
Yanaklarına yaptığı öpücükler biraz kıkırdamama neden oldu ve biraz saklanmak için yüzünü onunkinden uzaklaştırdı. Felix'in elleri kalçalarına gitti ve tepkilerini izlerken tenini okşadı. Yanaklarının kızarması ve seni öptüğünde göz temasından kaçınman, biraz fazla gürültülü sesleri tutmak için dudağını ısırman onu gülümsetti.
"Benden mi saklanıyorsun?" diye sordu, sen ona tekrar bakarken tüylerini diken diken eden derin sesi tenini kapladı. Ona bakarken gözleriniz parladı, yanaklarınız pembeye boyandı. Eli senin çekirdeğine gitti, onun yaptığı gibi senden küçük bir nefes kaçtı.
"Bana karşı hep böyle utangaçsın, bu çok tatlı."
Seungmin
Konu seks olduğunda kendisi hala utangaçtı, ama senin başına gelen bir şey ona bir şekilde hissettirdi. Kıkırdamanızı izlerken, sizden daha yüksek bir inilti kaçtıktan sonra utançla yüzünüzü kapattınız. Gülümseyerek ellerini yüzünüzden çekti ve kollarınızı onun yerine boynuna doladı.
"Çok şirin." Kalçaları seninkilere doğru sallanırken yüzünü boynuna gömerek mırıldandı. Hafifçe sızlandın, sözleriyle tırnakların hafifçe omzuna battı.
"İnanılmaz derecede sevimli. Seni böyle utangaç hissettirmeyi seviyorum."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
508 Kelime...
Umarım beğenirsiniz. <3