Doğum gününü unutlarsa ~
Chan
Chan tura çıktı, bu yüzden doğum günün olduğunu unutması şaşırtıcı değildi, ona kızgın değildin ve böyle küçük ve aptalca bir şey için kavgaya neden olan o kız arkadaş olmak üzere değildin. gününüzü ortak dairenizde Disney Filmleri izleyerek ve kendinize yemek siparişi vererek geçirdiniz, internet üzerinden size mutlu bir gün dileyen aile üyelerine teşekkür etmek için sosyal medyanıza giriş yaptınız, Jin onlarınkinden farklı bir şey fark etmemişti. Stay'in trendini görene kadar twitter beslemesi yaptı, #MutluDoğumY/N!, çok önemli bir şeyi unutma düşüncesiyle inledi ve işleri düzeltmek için bir plan yaptı, bu gece bir gösteri olmadığını biliyordu ve otele geri döndü. bir skype araması hazırlayın, bilgisayarın etrafında mumlarla bir yemek kurun ve personelden birinden sizin için biraz balon almasını isteyin. Her şey mükemmel bir şekilde kurulduğunda, skype adınızı söyledi ve bekledi, dört kez çaldıktan sonra yüzünüzde bir gülümsemeyle cevap verdiniz, Chan'ı orada gördüğünüzde gülümsemesi soldu, yorgun görünüyordu ve ağlamış gibi görünüyordu.
"Chan!" Oturup oynadığınız filmi duraklatarak ağladınız, o da sizin gibi hüzünlü bir şekilde gülümsedi ve siz de ona gülümsediniz.
"Neden uyumuyorsun, geç oldu." Ona söyledin ama o seni görmezden geldi, başını salladı ve etrafındaki balonları gösterdi.
"Bebeğime mutlu yıllar dilemek istedim, unuttuğumu biliyorum ve çok üzgünüm, turdan döndüğümde yemeğe çıkacağız ve seni alışverişe götüreceğim." Ona kafanı sallayarak güldün ve kanepeden bir battaniye alıp etrafına sardın.
"Meşgulsün Channie, unuttuğun için seni suçlamıyorum ama şimdi buradasın ve tek istediğim bu." Kanepeye yaslandın ve sana gülümsedi,
"Seni hak edecek ne yaptım bilmiyorum ama seni seviyorum." Dedi gülümseyerek, yemeğini yatağa götürdü ve rahatladı ve size katılmadan önce izlediğiniz filmin geri kalanını izlemeye hazırlandı.
"Seni özledim Channie." Gözlerini televizyondan ayırma, işini sevdiğini bildiğini ve işini sevdiğini, onsuz tanışamayacağını söyledin, ama onu özledin.
"Gelecek hafta geleceğiz, sen ne kadar kalmak istersen o hafta sonunu birlikte geçirebiliriz." Esneyerek dedi, ne kadar yorgun olduğuna kıkırdadın ama kabul etti.
Minho
"Doğum günün kutlu olsun." Felix, stüdyo binasının koridorlarında yürürken ona gülümsediğini ve ona sarıldığını söyledi.
"Teşekkürler Lixie." Sana bir hediye çantası verdi ve gülümsedi, içindeki kartı işaret etti ve sana tekrar sarıldı, geri dönüş hiç olmadığı kadar yakın olduğu için yazmaya geri dönmek için acele ediyordu.