Opalovat se na pláži je přesně to, co jsem potřebovala. Slunce mě příjemně hřeje na zádech, v uších mi hraje mořská voda a smích Rafa s Hunterem, kteří si vedle mě vesele povídají. Kdyby mi někdo před měsícem řekl, že si takhle padnou do noty, řekla bych mu, že je blázen. Oba jsou to sice skvělý kluci, ale každej jsou úplně jinej. Hunter by neustále mlel jen o jídle, hokeji a Lydii, zatímco Rafe je zcestovalej a rád vypráví historky z cest. Zjevně si ale i dva naprosto odlišní lidé dokáží najít společnou řeč. A já jsem za to moc ráda.
Po dvanácté dopoledne se všichni vypravíme do nedaleké restaurace na oběd. Kluci si celý dopoledne vyprávěli o zdejších vyhlášených mořských plodech, takže už se nemohli dočkat, až je konečně budou moct ochutnat.
Obtloustlá dívka, co tu uvádí hosty ke stolu, nás s úsměvem v restauraci přivítá. „Stůl pro sedm?"
„Ano, prosím," odvětí jí Hunter co by šéf naší skupinky. Ona mu věnuje další široký úsměv a dovede nás ke stolu s výhledem na moře. Posadíme se na bílé proutěné židle, když se jí rty opět zvlní do úsměvu.
„Počkejte, prosím, chvilku. Dominic vám za chvíli přinese jídelní lístky."
„Dobře," přikývne Hunter.
Dívka se otočí na podpatku a vrátí se na své místo, kde za pár vteřin přivítá další hosty.
„Mají to tu fakt krásný," pronese Lydie zasněně s pohledem na oceán. „Za ty peníze to stálo."
„Ještě nevíš, jaký bude to jídlo," zasměju se zrovna ve chvíli, kdy k nám dokráčí číšník.
„Jídlo vás určitě nezklame, slečno," usměje se číšník, ve kterém okamžitě poznám kluka z pláže. Tyhle trapný situace přímo nenávidím, jelikož vždycky zrudnu jako rajče. Zahanbeně od něj odvrátím pohled a kouknu na Noru, která se zazubí.
Číšník, jehož jméno je pravděpodobně Dominic, před nás předloží dřevěné jídelní lístky. „Doporučuju zkusit naše mořské plody, lepší široko daleko neseženete."
„Máme to v plánu," odpoví mu Hunter a začne zkoumat menu.
„Vám by určitě taky chutnaly, slečno," prohodí směrem ke mně.
Pohlédnu mu do modrých očí a pokrčím rameny. „Já vlastně tyhle mořský potvory moc nemusím."
„To je fakt. Maggie nepozře ani makrelu," zasměje se Marcus.
„Tak to je škoda, Maggie," mrkne na mě Dominic a nechá nás o samotě.
„Bože, ten je tak sexy," vzdychne Nora.
„Výjimečně s tebou musím souhlasit," přidá se k ní Brad. „Bejt na kluky, jdu do něj."
„Mně zas tak hezkej nepřijde," zalžu a sklopím oči do jídelního lístku.
Hunter se zazubí. „Lhaní ti nejde, Mags."
Dominic se za pár minut vrátí a zapíše si naše objednávky. Já si dám nějaké speciální těstoviny, ostatní si dají ty mořský plody nebo nějakou rybu. Dominic už naštěstí nijak neokomentuje to, že si jako jediná nedám něco z moře, a rovnou odejde zpátky do nitra restaurace, která se postupně zaplňuje. Ještěže jsme přišli tak brzo, jinak bychom si ani nesedli.Po jídle, které bylo naprosto luxusní, si ještě rychle skočím na záchod, který mají snad hezčí než samotnou restauraci. Obvykle se setkávám spíš s tím, že restaurační záchody vypadají spíš jako záchody někde na koncertě, ale tyhle jsou naprosto luxusní. Podlaha je mramorová, stěny čistě bílé se spoustou mořských vzorů. U umyvadel jsou široká zrcadla, u kterých se člověk může perfektně upravit. Nejsou to žádná mini zrcadélka, ve kterých si vidím tak maximálně nos.
Když vyjdu ze záchoda, nestačím udělat ani dva kroky a zaslechnu hlas říkající mé jméno. Otočím se a spatřím Dominica, jak se opírá o stěnu vedle dveří od záchodů.
„Večer dělám v jednom baru. Je tu jeden z nejlepších a mají tam skvělý koktejly, tak kdybys chtěla, můžeš se stavit. Tady máš moje telefonní číslo, tak když tak zavolej a já tě napíšu na VIP seznam," usměje se a předá mi papírek s logem a adresou klubu a se svým telefonním číslem.
Papírek si od něj převezmu, strčím si ho do zadní kapsy u kraťasů a přikývnu. Dominik zmizí v kuchyni a já se vrátím za ostatními.Ahoj!
Zítra mám narozeniny a jelikož se mi teď povedlo si předepsat dost kapitol dopředu, rozhodla jsem se, že vám nadělím dárek v podobě nové kapitoly. Další kapitola vyjde normálně zase v neděli :)
Doufám, že se vám kapitola bude líbit a budu ráda za like, komentář nebo follow.
Děkuju!
Romča
ČTEŠ
Neodcházej
Roman d'amourNadějný vztah Maggie s Dylanem skončí katastrofálně. Maggie není schopná svým přátelům svěřit důvod jejich rozchodu, díky čemuž si všichni myslí, že jí provedl něco hrozného. Maggie je zoufalá, vyčítá si, že je Dylan díky ní tak nešťastný, ale ví, ž...