A motorommal az este Carolt megtaláltam. Mindenki más irányba menekült. Andreat még láttam eltűnni az erdők között. Szerintem nem élte túl. T-dog Lorit és a kisebbik Greene lányt mentette meg. De nem láttam merre indultak.
-Most mi lesz?- kérdezte Carol, ahogy kihajtottam egy aszfaltos útra.
Nem válaszoltam neki, mert én sem tudtam, hogy most mihez fogunk kezdeni.A tegnap este jár a fejemben. Nem kellett volna Rick után mennem. Úgy most itt lehetne velem Alyssa is. Nem merek belegondolni, vajon most hol lehet. Amikor a farm körül motoroztam nem láttam őt. Remélem valahol Shannel vagy Hershellel van. Nem tudom mihez kezdenék nélküle.
Fura belegondolni, hogy aggódom érte. De így van. Nem tudom az érzéseimet kontrollálni iránta. Egy olyan oldalamat mutattam meg neki, amiről én sem tudtam. Egy jobb énemet hozta ki belőlem amikor utoljára együtt töltöttük egy kis időt a szabadban. Ő volt az egyetlen aki megpróbált meggyőzni, hogy Sofia nem az én hibám volt. Ami nem igaz, mert ha megtaláltam volna őt, akkor most Carolnak mindig lenne egy kislánya.
Még az apámról is meséltem neki. Még soha senkinek nem beszéltem róla. Amikor elmondtam mik történtek odahaza, helyettem is sírt. A végére megbántam, hogy elmondtam, hisz csak megríkattam szegényt. Biztos kellemesebb gyerekkora lehetett.
Hogy megnyugtassam, hogy minden rendben, megcsókoltam. Jó pár éve nem tettem ilyesmit, nem tudtam, hogy milyen lehetek. Plusz azt sem tudtam, hogy hogyan fog reagálni rá. De elég jól jöttem ki belőle, hisz ő erősebben csókolt vissza. Pár másodperccel később már a fának támaszkodva álltunk..-Daryl!- és ennyi volt az álmodozásnak- Nézd!
Az autópályának annak a részéhez értünk, ahol egy kis üzenetet hagytunk Sofianak. Rick, Carl, Hershel és Glennék már ott voltak. Alyssa sehol.
Leállítottam a motort és odarohantam.
-Rick!-kiáltottam, hogy észrevegyen- Jól van mindenki?-próbáltam úgy tenni, mintha nem csak Alyssa érdekelne.
A szeme aggodalomra utalt, hisz még Lori sehol sem volt. Rögtön tudtam, hogy ez a baj.
-Igen, eddig mindenki jól van..-veregette meg a vállam.
-Lorit láttam, biztonságban vannak. Beth is. -néztem Hershelre és Maggiere.Andrea csak az erdőben lehet, élve vagy holtan. Akkor már csak Shane és Alyssa hiányzik. Biztos együtt vannak. Biztos vissza ment érte a bátyja.
Shanennel egy erdő melletti kis úton találkoztunk. Éppen össze-vissza rohangált amikor a Atlantát elkezdték bombázni a katonák. Ekkor botlott bele Merlebe. A bátyám rögtön visszalökött, mintha mindennél fontosabb lenne az, hogy ilyen helyzetben az erejét fitoktassa. Shane egy pillanat alatt lerendezte, és a mozgásából egyből levettem, hogy zsaru. Vagyis seriff. Szerinte nem mindegy. Pedig mind egy kutya.
A hangoskodásra egy csomóan odagyültek, mint amikor utcai verekedést lát az ember. Annyi volt a különbség, hogy mögöttünk az egész város égett.
Mint egy normális testvér, Shane után kaptam, hogy ellássam a baját, amikor úgy arcon vágtak, hogy beszakadt az orrom. Alyssa volt az. Nem néztem volna ki belőle, hogy egy majd 160cm-es lány akkorát tud ütni. De a családért bármit. Nem igaz? Azután, hogy a Walsh testvérek szinte megaláztak minket ott ültem Merlelel, az út szélén. Azt a nézését sosem felejtem el Alyssanak. Úgy nézett rám mint a véres ingre. Nem csak aznap este. Hanem még jó pár napig. Úgy látszik nem szereti, ha bántják a szeretteit. Nem fogok hazudni, elég dögös volt. Hosszú barna haja lófarokba volt felfogva, a kezét a derekán pihentette ahogy végigmért minket a bátyámnal. Az atlétájának köszönhetően látszódott a hatalmas hát tetkója, amitől csak még jobban tetszett. A vékony derekán, egy számára túl nagy övön ott lógott a barnás színű bicskája, ami elég gagyi volt.
Az emberek hamar szétszeledtek és csak páran maradtunk azon a részen. Azok, akikkel később együtt éltünk a bányánál. Közülük maradt meg az a pár ember akikkel most itt állok az autók között a végtelen hosszú aszfalt temetőben.Carl sírni kezdett. Úgy látszik, hogy feladták a várakozást. Azt hiszik Lori halott.
-Nem lesz semmi baj. Hé! Itt vagyok!- Rick próbálta megnyugtatni, közben ő is könnyezett.
Hershel a lányát ölelgette, Glenn pedig mellém állt. Carol próbálta volna vigasztalni a két fiút, amikor egy dudát hallottunk.
A fejemet felkaptam. Alyssa? Elkezdtem a hang felé futni. A kék platós autó volt, amiben T-dogék menekültek el. Még egy pillanatra reménykedtem, hátha ő is ott ül, de nem. Sehol sincs.Lori és Beth egymásba kapaszkodva szálltak ki az autóból. Sok mindenen mehettek keresztül ők is az este. Jimmy és Patricia is a Greene család tagjai voltak valamilyen szinten. Ők biztosan nem élték túl. Sokak számára már úgy tűnt, hogy teljes a létszám. De egyáltalán nem volt az.
-Merre van Alyssa és Shane?- kérdeztem hangosan, hátha valaki válaszol- Látta valaki őket?
Carl mégjobban elkezdett bőgni. Rick Lorira nézett én pedig sejtettem, hogy valami nincs rendben.
-Shane.. Shane már..nincs többé. -nyögte ki Rick.
Hirtelen mintha elvágtak volna a való világtól. Ha Shane halott, ki menekítette ki.. Nem gondolhatok ilyenre. Alyssa egyedül is képes lehetett kijutni. Nem kellett hozzá valaki más aki segítsen. Erős nő.
Bármennyire is szeretem Alyssát, nem rajongtam Shaneért. Valamiért nagyon ellenszenves volt számomra, de tartanom kellett a jópofát, hisz mégis csak ő "vezette" ezt a kis csapatot, plusz ő volt a szeretett bátyj is.
-De Alyssa? Ő merre van?- kezdtem kiakadni.
-Daryl.. Alyssa a házban volt. - próbált valahogy megnyugtatni Hershel.
-És senki nem látta merre ment?
-A vacsora után felment a szobájába és utána már nem láttam. -jelentette ki Maggie.
-Én.. Amikor Carl eltűnt.. Én elkezdtem keresni és benyitottam mindenhová. Az ágyon feküdt, aludt. A kezében volt egy üveg whisky. Félig üresen. Megpróbáltam felébreszteni, de nem sikerült. Ki is húztam a folyosóig, de nem bírtam el őt.- magyarázkodott Lori.
-Te komolyan ott hagytad?- csuklott el a hangom.
Azzal a lendülettel fordultam meg és indultam a motorom felé. De valaki elkapta a csuklómat és visszarántott. Rick próbált megállítani, hisz valószínűleg a horda még nem ment sehová. De nem érdekelt.
-Engedj el.- meglepően nyugodtan szóltam hozzá.
-Nem mehetsz vissza!- szorította meg jobban a kezem.
-Bazdmeg!- rántottam ki magam a szorításából - Szerinted nem tudom? Szerinted nem vagyok képes felfogni, hogy valószínűleg lehetetlen megközelíteni a házat?
Hátrébb lépett. Nem nézhettem ki barátságosnak. De most egyáltalán nem ez érdekelt. Hogy hagyhatta ott? Ki tesz ilyet? Képes lettem volna behúzni valakinek, de ha Rick tovább fogdos, lehet, hogy már a földön feküdne.
-Te nem mennél vissza Loriért?- mutattam a nőre- Vagy Carlért? Shaneért?
- Az istenit!Értsd meg, Dary.. Muszáj megértened!
- Mégis mit? És most ne gyere azzal, hogy már ... Nem! Hogy lehetsz ilyen? Szinte a családodba tartozik.Rick háta mögé nézve láttam ahogy Lori vígasztalja Carlt. Nem volt nehéz észrevenni az elmúlt pár hónapban, hogy nagyon is szereti Alyssát. Olyan neki mint egy nővér. Bár mostanában felvette ezt a fura serdülőkori dumát és gyakran beszóltak egymásnak, de nem értette komolyan őket..
-Én, tudod, hogy nem úgy értettem. - magyarázkodott.
-Nem nem tudom.. -fordultam vissza a motoromhoz.
-Apa! -kiáltott oda Carl- Nem hagyhatod ott őt is!
Hirtelen nem akarta felfogni az agyam, hogy kire céloz, de leesett, hogy Shane már meghalt. Fura. Olyan gyorsan történik minden. Olyan sokan halnak meg. Először Merle, aztán Sofia, Dale és most Shane..-Daryl. Várj még egy napot. Kérlek. Akkor én is veled megyek. - lépett oda mellém Rick.
- Szóval téged tényleg nem érdekel mi van vele?-suttogtam oda neki- itt senkit sem érdekel? Wow..
Mindenki halkan állt a háttérben, mintha magukba néztek volna.
-Alyssa mindannyiótokért szó nélkül visszaindulna. Ti meg itt álltok mintha nem is számítana.
-De számít!- ordított vissza Rick, mintha nem a szeme előtt állnék- Ezekért az emberekért, érted, érte öltem meg a legjobb barátomat az istenit!
-Mivan?- kérdezte egy hang hátulról.
-Mindenki tudja, hogy megváltozott Shane az elmúlt időben. Megpróbált megölni, mert szerinte nem voltam elég erős erre a világra. El akarta tőlem venni a feleségem és a gyerekeim. Nem tehettem mást! Nem volt választásom! Muszáj volt!Levettem a kezem a motorról és visszafordultam a többiek felé. Ma már biztos senki nem fog elindulni Alyssaért.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝐝𝐞𝐚𝐝𝐥𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞 | ÍRÁS ALATT
Fanfiction•[Magyar nyelvű] •THE WALKING DEAD / Daryl Dixon fanfiction •SPOILEREK •saját karakter (Alyssa Walsh) •ha nem láttad a sorozatot/olvastad a képregényt, akkor nehézkes lesz a megértése, DE én hiszek benned<3 •kettős szemszög •trágár szavak, 18+, vér...