A tél elég rázós volt. Össze-vissza járkátuunk ételért, menedékért estére. A napok egyre hidegebbek voltak, mindenki kezdte feladni. Lori terhesen alig bírta az ütemet. A két autó elég sokáig bírta, mert Glenn mindig javított rajtuk valamit. Csak a benzin fogyott el nagyon hamar. Az utolsó hetekben már gyalog kellett mennünk tovább. Minden kezd széthullani körülöttem.
Amióta elvesztettem Alyssat, nem vagyok ugyanaz az ember. Vele eltűnt egy darab belőlem. Kerestem őt, annak ellenére, hogy nagy valószínűséggel nem élte túl a hordát. Párszor visszamentem a farmra, hátha ott van. De a második alkalommal rájöttem, hogy hiába tettem meg az utat, mert a farmot földig rombolta egy újabb adag rothadó. Pedig mindannyian visszamehettünk volna oda kitelelni.
Belefáradtam az egészbe.
Lori teljesen ellökte magától a férjét, a történtek óta. Mostanra mintha látnám, hogy megbánta, de késő. Carl két tűz közé esett. Nem mintha a serdülő fejét nagyon érdekelné. A kis krapek hordja Rick kalapját egy ideje, és kezd is úgy viselkedi, mint a nagyok. A fegyverét le nem teszi egy pillanatra sem. Szinte megszállott.Egy faág reccsenésére ébredtem fel. T-dog örködött éppen. Rick és Glenn is felült a hangra.
Az erdő közepében vertünk sátrakat. Egy kis összeomlott épületben voltak a többiek. Mi kint voltunk egész este. Másodpercek alatt felkaptam a nyílpuskám és indultam az irányába. T-dog ott maradt, hogy védje az alvókat, míg mi hárman mentünk, hogy felkeressük a forrást.
Néhány méterre tőlünk legelt pár őz. A szívem rögtön gyorsabban kezdett verni. Mióta elolvadt a hó, egyre több állattal találkozunk.
Intettem Ricknek, hogy váljunk szét és kerítsük be a vadakat. Elég ha egyet el tudunk kapni. Abból mindenki jól lakna.Az állat semmit nem sejtve ette a frissen kihajtott füvet. Lassan felemeltem a fegyverem és rácéloztam a szívére. Kifújtam a levegőt, aztán meghúztam a ravaszt. Az őz rögtön a földre esett, a másik kettő pedig eltűnt az erdő sűrűjébe. A vad még harcolt az életéért, de hiába. Glenn a késével véget vetett a szenvedésének. Örültem. Végre találtunk ételt. Sokat is. Ebből mindenki jól lakhat. Rick megveregette a vállam, majd lehajolt az állathoz, hogy megnézze, hogyan lehetne visszahúzni a "táborba".
Mire visszaértünk már szinte mindenki fent volt. Hershel pillanatok alatt leszedte a húst a csontokról, a szőrmét pedig egyben leemelte. Glenn már a visszafelé vezető úton hozott tűzifát, így rögtön el is tudtuk készíteni.
-Ez mi?- kérdezte Carl a furcsa hangleejtésével.
-Étel..- löktem a kezébe egy cafatot- Egyél.
Még adott a húsnak pár undorodott pofát, majd egyben bekapta az egészet. Majd mintha misem történt, nyúlt egy másik szeletért.
-Most mit fogunk csinálni?-nézett fel pár perc után Maggie.
-Hogy érted?-felelt Rick.
-Nem maradhatunk itt a semmi közepén.. Az erdőben. Kell találnunk valami menedéket. Olyat ahol tényleg nem csak egy éjszakára maradhatunk.
Bármennyire is belefáradtam a futkosásba és az állandó keresgélésbe, egyet értettem vele.
- Tényleg muszáj találnunk valamit.- néztem Rickre, majd Hershelre.
-Tudom, hogy nehéz velem, de megpróbálok majd lépést tartani veletek..- szólalt meg a vén farmer- És Lorinak is szüksége van egy nyugodtabb környezetre. Mindjárt itt az idő, és a baba jönni fog. Az erdő közepén nem lesz biztonságos a szülés.
Látszott, hogy Rick még nincs felkészülve a jövő dolgaira, főleg a baba érkezésére.
-Rendben..-fogta a homlokát- Akkor ma összeszedjük a dolgainkat és elindulunk. Megyünk amerre megyünk, addig, amíg egy rendes, biztonságos épületet nem találunk.
-Elkezdek összepakolni!- szinte kiabálta Carl ahogy mászott vissza mindenkin keresztül a romok közé.
A gyereknek már nagyon elege lehet az állandó helyváltoztatásból.
Fél szemmel láttam, hogy Carol mosolyra húzta a száját.
Ő az elmúlt pár hónap alatt alig beszélt. Sofiat sokáig gyászolta. De mostanra egyre jobban látom, hogy kezd megbékélni a dologgal. Lori mindig mellette volt, segített neki, ha ebben lehet egyáltalán.. Így nyugodtabb voltam én is, hogy ott van neki valaki. Én nem tudtam volna olyan támogatást nyújtani. És Lori volt a másik, egyedüli nő akinek volt gyereke és megértette milyen is lehetett elveszítenie a kislányát.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐝𝐞𝐚𝐝𝐥𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞 | ÍRÁS ALATT
Fanfic•[Magyar nyelvű] •THE WALKING DEAD / Daryl Dixon fanfiction •SPOILEREK •saját karakter (Alyssa Walsh) •ha nem láttad a sorozatot/olvastad a képregényt, akkor nehézkes lesz a megértése, DE én hiszek benned<3 •kettős szemszög •trágár szavak, 18+, vér...