Ben yine bi gittim geldim asklar muck
hikayeyi unutmusum amk simdi
bi okuyayimŞezlonglarda oturmuş sohbet ederken Poyraz arkadaşlarımla baya kaynaşmış gibi gözüküyordu. Özellikle de Giray'la.
Mühendislik okuyan Giray'la okudukları bölüm dışında da ortak nokta bulup sohbeti ilerlettikleri sırada kolunu omzumdan çekmiyordu.
"Bir şeyler içmek ister misin?" Cümleye başladığım an Giray'ı durdurup bana dönmüştü.
"Efendim yavrum?"
"Bir şeyler içmek ister misin?"dedim tekrardan.
"Olur. Ben de seninle geleyim."dedi ve ayaklandı. Şezlongda dengem bozulduğunda hem Kerim hem Poyraz refleks olarak beni tuttuklarında ortamda gergin bir hava oluşmuştu. Sağ kolumdan tutmuş olan Poyraz hafif bir baskıyla kalkmama yardımcı oldu. Kerim'den hoşlanmadığı belliydi. Sonuçta çok da hoş tanışmamışlardı.
Beraber tekele doğru giderken Poyraz tekrardan kolunu omzuma attı ve beni kendisine doğru çekip saçlarımı öptü.
"Güzel bebeğim benim..."dedi saçlarımın arasından. Gülümseyerek kolumu beline doladım ben de. Tekele girdiğimizde dolaptan (Poyraz sağ olsun) 14 bira aldık. Malum bira artık ucuz bir şey değil arkadaşlar...
"Kerim'in kız arkadaşı var mı?"dedi Poyraz poşetlerden birini taşırken. Kaşlarımı çattım.
"Hayır Poyraz. Niye?" derken sesimin tuhaf çıkmasını engelleyememiştim.
"İzmir'den bir arkadaşım var da... Yakışırlar gibi gelmişti." Yürümeyi kestim ve dik dik ona baktım.
"Bence uyuzluk yapma. Çocuğun başı bağlansın da benden uzaklaşsın diye uğraşma Poyraz. Sevdiğim bir arkadaşım o benim."dediğimde o da duraksamıştı.
"Kötü bir amaçla demedim ki." dedi ve yanıma gelip boştaki kolunu boynuma dolayıp burnumu öptü.
"Huzursuzluk çıkarma Poyraz. Tek isteğim bu. Tatilim güzel geçsin istiyorum." Bu sefer de dudaklarımdan öptü.
"Korkma bebeğim. Çok güzel geçecek."
******
Evet, birkaç biradan sarhoş olan güzel arkadaşım Yeliz 4. birasını almaya gidiyordu.
"Yeliz, parana yazık be canım."dedi Deniz onun kolundan tutarken.
"Bırak hayatım."diyerek Deniz'in elinden kurtuldu ve tekele doğru gitti. Yerimden fırladım.
"Bir bakayım Yeliz'e."diye fısıldayarak peşinden gittim.
"Yavruu..."dedim neşeli bir sesle. Bir kahkaha patlattı.
"Aşkımm."dedi belime sarılırken.
"Kim olduğumun farkında mısın Yeliz?" dedim elimi saçlarına geçirirken.
"Tabii ki Mina..."dedi uykulu bir sesle. En azından kim olduğumu anlıyordu. Zaten bira çok sarhoş yapmazdı ki.
Ben dışarıda beklerken kendisine iki bira almış şekilde çıktı.
"Bana da almışsın, sağ ol."diyerek elindeki birayı zorla aldım.
"Kendime almıştım ama sana kurban olsun biram."dedi ve kıkırdadı.
"Yeliz?"
"Hmmm?"
"İyi olduğuna emin misin?"dediğimde duraksadı ve birasını açtı. Büyük bir yudum aldıktan sonra zor bir şekilde sırıttı.
"İyi değilim, harikayım bebeğim."dedi ve kıkırdayarak yürümeye devam etti. İlla bir şekilde döküleceğini bildiğimden dolayı üstelemedim.
Geri döndüğümüzdeki elimdeki birayı ortaya bıraktım. Giray almıştı. Aslında o da içmişti ama bünyesi daha sağlamdı.
Oturduğumuzda Yeliz'in bakışları donuklaşmıştı. Deniz bu haline dayanamayarak ayaklandı.
"Yeliz'im, gel bir denize girelim canım. İyi gelir."diyerek ellerinden tuttuğunda Yeliz sanki bir patlamaymış gibi ağlamaya başladı.
"Bırak Deniz.'"dedi ve ellerini itekleyerek elleriyle yüzünü kapadı. Giray elini omzuna koyduğunda onu da ittirmişti.
"Siktir git Giray."dedi sert bir şekilde. Bu sefer ben de ayaklandım. Ahu ise Poyraz'ı denize götürmeye ikna etmişti. Zaten kendisi de bu tarz ortamları çok sevmezdi.
Deniz'i biraz itekleyerek Yeliz'in önüne geçtim.
"Gel biz biraz konuşalım Yeliz."diyerek ellerini yüzünden çektiğimde gözyaşları içinde bana baktı.
"İstemiyorum."dedi ve üstündeki tişörtü bir yerlere fırlatıp denize doğru yürümeye başladı. Deniz'le bakıştık.
"Yeliz!"diye seslenerek hemen ayaklandı ve soyundu Giray.
"Yeliz!"diye tekrardan bağırdı Giray ve peşinden gitti.
"Gelme Giray!"diye tekrardan bağırdı Yeliz. Giray onu tutup kendisine çevirdiğinde Yeliz'in ağlaması şiddetlenmişti.
Yeliz'den:
Giray'ın gözyaşlarımı sildiğini fark ettiğimde ellerine ellerine vurdum.
"Laftan anla be gerizekalı! Git diyorum sana, git. Siktir git Giray!"diye bağırdığımda sahildeki bir sürü kişi dönüp bakmıştı sanırım. Güzelliğime bakıyorlar herhalde.
"Güzelim gel, bir denize girelim."
"Bak bak bir de kelime oyunu yapıyor bana! Puşt."diye söylendiğimde ellerini vücudumda hissettim. Beni kucakladıktan sonra birkaç adım attı.
"Şansına deniz buz gibi."dedi hafif bir gülümsemeyle. Bağırmayı kessem de gözyaşlarım durmuyordu. Kollarımı boynuna sarmaya çalışıyordum ki kendimi aşırı aşırı soğuk bir suyun içinde bulmuştum.
Çığlık atarak sudan çıktığımda sırıtarak bana bakıyordu.
"Sana siktir olmanı söylemiştim Giray."dedim kendime gelirken. Yüzündeki ifade hiç değişmezken bana yaklaştı.
"Ya git diyorum sana git!"dedim hıçkırıklarımın arasında. Beni kollarının arasına aldı.
"Sen bana git dediğinde ben gitmiştim Giray."dedim ve başımı göğsünden kaldırdım. Gözlerindeki muziplik kaybolmuş, daha çok hüzün gelmişti.
"Gitmeseydin keşke..." Dün beni evinden kovuşunun üstüne bunu mu diyordu bir de?
"Sen var ya, dengesizsin! Nefret ediyorum send-" Sözümü kesen... Sıcak ve ıslak dudaklarıydı. Ellerimi göğsüne yerleştirip ittirdim.
"Ya bir defol! İnsanın sinirini bozmak için resmen çabalıyorsun pezevenk." Gülümseyerek başımdan tuttu ve yanağımı öptü.
"Seni çok seviyorum. Ama korktum işte." dediğinde bu sefer duraksadım ve itleyemedim.
"Sadece çık hayatımdan."dedim ve uzaklaştım ondan. Donuk bir şekilde bana baktı.
"Püf ol Giray."dedim ve histerik bir gülümsemeyle onu itekledim.
"Yeliz, lütfen yapma-"
ozlemisim be sukur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
profiterol
ChickLitBir kutuya bir çocuğa aşk dolu bakışlar atarken çocuk fileye doğru ilerledi. "Böyle kaçak şeylere bir daha bulaşmam haberin olsun. Afiyet olsun bu arada."dedi ve filenin o yırtık kısmından fırt diye dışarı fırladı.