3-4 gündür kendimi derslere vermiş, yurttan çok çıkmıyordum. O yüzden bugün Açelya'yla Poyrazlara gitmeyi düşünmüştük.
Rahat bir şeyler giyip Açelya'nın peşinden yurttan çıktım.
"Tatlı ayaklarımın hiç yürüyesi yok."dedi taksiyi ararken.
"Sen ödersin."dedim ifadesizliğimi korurken.
"Siktir git yürü, şırfıntı. Sana gel diyen mi oldu?" Kaşlarımı çatarken gülmemek için kendimi tutuyordum.
"Sizi kim ayarladı unutma, kaltak seni." Birden tatlı bir gülümsemeyle koluma girdi. Taksiyi çağırmıştı.
5 dakika kadar taksiyi beklediğimiz sırada mesaj sesiyle telefonumu çıkardım.
Poyraz: Gelip alayım mı?
Poyraz: Güzel bacakların yorulmasın.Sırıtarak telefona baktığım sırada Açelya'nın mesajları okuduğunu fark edip kafasına patlattım.
"Git kendi sevgilinle yazış be!"
Poyraz: Pişt, görüldü mü yedim ben?
Mina: Açelya'yla uğraşıyorum da...
Mina: Bu kaltak taksi çağırdı. Birazdan gelir.Poyraz: Geleceğinizi daha erken öğrenseydim gelip alırdım. Niye söylemedin?
Mina: Surprise motherfuckers girişi yapmak istemiştim. Ama Boran çıtlatmış yine.
Poyraz: Çıtlatacağını bilmen lazımdı.
Mina: Taksi geldi, 5 dakikaya oradayız. Muck.
Poyraz: Muck.
Taksi yolculuğumuz gerçekten de 5 dakika sürdüğünde anında arabadan indim. Açelya öderdi bence ya.
Koşarak eve girdiğimde Poyraz'la sarıldık.
"Boran film ayarlamış. Aynı buraya ilk geldiğinizdeki gibi olacak." Açelya'ya bakıp sırıttım.
"Mutfağa git istersen kanka."dediğimde Açelya kızarmıştı. Ona öpücük attım.
*****
"Of şunlar fingirdemeye gidemedi be..."diye söylendi Poyraz.
"Niye gitsinler? Gözümüzün önünde fingirdiyorlar zaten."diye kıkırdadım ve sarılarak gülüşerek konuşan Boran'la Açelya'ya baktım.
Öylesine bir film açılmıştı ama odada izleyen kimse yoktu. Poyraz'ın kolunun altına girerken bacaklarımı kucağına uzatıp başımı göğsüne yasladım. Bugün cuma olduğundan burada kalsak bir şey olmazdı herhalde.
"Uyuyabilir miyim?"dedim sessiz sessiz sokulurken. Elini saçlarıma atıp alnıma bir öpücük bıraktı.
"Soruyor musun bir de?" Bacaklarımdan tutup bedenimin yarısını resmen kucağına aldıktan sonra gülümsediğini gördüm.
"Ben bebeğimi yatırayım."diye kucağında benle kalktığında gülmemi engelleyemedim. Gülümseyerek kollarımı boynuna doladım.
"Ay sonunda be! Kalkın gidin."diye söylenerek Açelya'yı üstüne çekti Boran. Poyraz beni odaya götürürken gözlerimi yumdum.
Beni dizine oturtup tek koluyla sırtımdan desteklerken sarhoş gibi gülümsüyordum. Kapıyı açmayı başardıktan sonra kıkırdayarak odaya soktu beni.
Zor da olsa örtüyü açtıktan sonra beni yatağına yatırdı."Bekle, pijamanı çıkarayım." dedi ve dolaba yöneldi. Burada bıraktığım bir pijamam vardı.
Poyraz üstümdekileri çıkarırken sırıttım. Beni soymasına rağmen aşırı masum bakıyordu. Hemen pijamalarımı giydirdi ve çarşafı üstüme örttü. Saçlarıma bıraktığı öpücükle gülerek çarşafı boynuma kadar çektim ve ona arkamı döndüm.
Çok sürmeden yatağa girip yanıma kıvrıldı. Pijamalarını giymiş olmalıydı. Arkadan belime sarılıp karnımı okşadığında huylanarak tekrar güldüm ve elimi elinin üstüne koydum.
"Tatlı rüyalar..."
*****
Uyandığımda etrafıma sarılmış kolların sahibine döndüm. Ellerimi çıkmaya başlamış sakallarında gezdirdikten sonra burnuna parmağımla vurdum."Mmmm..."diye bir ses çıkardığında gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Burnunu bu sefer de öptüğümde gülümsedi.
Belimdeki elleri hafifçe hareket etmeye başladığında ben de gülümsedim.
"Ne ara uyandın sen?"diye homurdandı.
"Şimdi."
"Biraz daha uyusam olur mu?"dedi dudaklarını bükerek.
"Neden ya? Erken yattık."diye söylendim ve alt dudağını tutup çekiştirdim.
"Bon oyomodom."dedi alt dudağı iki parmağımın arasındayken.
"Neden uyumadın?"dedim ve kaşlarımı çatarak dudağını bıraktım.
"Yanımda sen varken uyumak mümkün mü? Bütün gece seni izledim sayılır." Gözlerinin kapalı olması beni rahatlattığı için aval aval sırıttım.
"Dalga mı geçiyorsun?" Uyku sersemi bir şekilde gözlerini ovaladı.
"Ne dalga geçmesi ya? Senin güzelliğin yüzünden uykumdan oldum." Kaşlarımı çattım.
"İyi. Bir daha seninle yatmam o zaman." Kapalı olan gözlerini hemen açtı.
"Allah Allah! Başka kiminle yatacakmışsın?"
"Tek başıma."dedim ve onu itekledim.
"Off, prenses. Triplenme hadi, biraz daha uyuyalım."
Kısa minik bi bolum🤩🤩🧚🏼♀️🧚🏼♀️🧚🏼♀️🥰🥰🥰😋😋😋😘😘😘🤡🤡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
profiterol
ChickLitBir kutuya bir çocuğa aşk dolu bakışlar atarken çocuk fileye doğru ilerledi. "Böyle kaçak şeylere bir daha bulaşmam haberin olsun. Afiyet olsun bu arada."dedi ve filenin o yırtık kısmından fırt diye dışarı fırladı.