bolum oncesi minik duyuru minnacik
poyrazi degistiriyoruz ne kadar adama tav olsam da cidden emekli dayilar gibi adamin hic fotosu yok ve biraz daha genc citie bulduk son karara gore koyucam zaten
kerime de bi citir bulduk ins dmsndsmndsmd
duyuru bitti iyi okumalar muah
*******
1 hafta sonra:
Yazlık evde hep beraber yayılmış oturuyorduk. Koltukta iyice Poyraz'a yanaştığımda alnımdan öptü.
"İyisin değil mi?"
"Mhm..."diye onaylayıp yüzümü boynuna gömdüm. Kıkırdadı. Sanırım boynuna değen burnum huylandırmıştı. Burnuna ufak bir öpücük bıraktığımda kınayan sesler duyuldu.
"Ayıp ayıp..."diyordu Yeliz.
"Seninki nerede?"diye lafı çarptı Ahu. Kızlardan tek yalnız kalan Yeliz olmuştu çünkü Giray ortalarda gözükmüyordu. Yeliz salağa oynadı.
"Benimki?"
"İlla adını duymak istiyorsun yani canım."diye kıkırdadığımda Yeliz gözlerini devirdi.
"Olanları biliyorsun Mina. Görüşmek istemiyorum onunla. Dengesizin teki." Cümlesi daha yeni bitmişti ki kapı çalmıştı. Giray olmalıydı. Birden tüm kızlar sevgililerine yapışıp yorgun rolünü oynadığında Yeliz söylene söylene yerinden kalktı.
"Boşuna heveslenmeyin. Benim geleceğim yerlere gelmeyeceği konusunda anlaştık." Çaktırmadan sırıttım. Söylenmeye devam ederek kapıya gitti. Açtıktan sonra o tanıdık sert ses duyulmuştu.
"Yeliz?" Giray'ın şaşkın sesine karşılık Yeliz'in sesi çıkmadı.
"Bana gelmediğini söylemişti Deniz."dedi Giray. Sesi uzaktan bile olsa heyecanlı duyuluyordu.
"Sen durabilirsin, ben çıkarım."derken Yeliz'in sesi yaklaşıyordu. Deniz'e ters bir bakış atıp çantasını almıştı.
"Yeliz, bak. Zaten gideceğiz 5 güne. Bırak biraz hep beraber vakit geçirelim."dememle Yeliz bana döndü. Ona yavru kedi bakışlarımdan attığımda Yeliz duraksadı.
"Hadi be Yeliz! Gidecekler zaten. Keyfimiz bozulmasın şimdi."dedi Deniz de masum masum. Yeliz oflayarak çantasını bıraktı ve az önceki yeri olan tekli koltuğa geçti. Giray da diğer tekli koltuğa geçmişti.
"Sağ ol."dedim sessizce. Bana başını salladı sadece. Televizyondan bir şeyler açarken Poyraz atıştırmalık bir şeyler çıkaracağını söyleyerek kalkmıştı.
"Yardım edebilir misin bana Giray?"dedi hafif bir gülümsemeyle. Giray ifadesini hiç bozmadan kalktı ve Poyraz'ı takip etti. Bir şeyler karıştırdığı belliydi. Umarım Yeliz'i mutlu edecek bir şeydir diye düşünmekten başka bir şey gelmiyordu aklıma.
Ne konuştuklarını merak ettiğim için kalktım
"Tuvalete gidiyorum ben."
Mutfağın önünde durup dinleme kararım başarılıydı. Hem beni görmezlerdi de.
"Anlat bakalım."dedi Poyraz sadece. Bir süre suskunluk oldu.
"Seni görüyorum Mina."diyen Giray'ı duyduğumda yerimde kalakalmıştım.
"Tuvalete gidiyordu-"
"Senden saklayacak bir şeyim yok. Gel."dedi Giray ve tek kolunu kaldırdı. Kolunun altına girdim. Poyraz hiç de kıskanmış durmuyordu. Demek ki Giray'ı cidden sevmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
profiterol
ChickLitBir kutuya bir çocuğa aşk dolu bakışlar atarken çocuk fileye doğru ilerledi. "Böyle kaçak şeylere bir daha bulaşmam haberin olsun. Afiyet olsun bu arada."dedi ve filenin o yırtık kısmından fırt diye dışarı fırladı.