Ay biraz kaos patlatiyim yeto
Kerim'in arabasından inerken ona el salladım.
"Yarın akşam grup buluşması var unutma!"diye seslendi arkamdan.
"Tamam!"
Eve girerken telefonuma gelen mesajları kontrol ediyordum. Poyraz'dan ve Açelya'dan gelen mesajlar dışında bir de bilinmeyen numaradan bir mesaj vardı.
Bilinmeyen Numara: *fotoğraf*
Ne olduğunu bilmediğim için biraz tırssam da fotoğrafa girmiştim çoktan. Kaşlarım çatıldı. Fotoğrafı büyüttüm.
Kafede oturan Poyraz'ın fotoğrafıydı bu. Ama yanında söylediği gibi Boran yoktu. Kızıl bir kız vardı. Kaşlarım sanki mümkünmüş gibi daha da çatılırken daha dikkatli bakmaya çalıştım.
Elis?
Sinirle telefonu masama bırakırken içeri seslendim.
"Duşa giriyorum!"diye bağırarak banyoya girdim. Poyraz'ın mesajlarına bakmak bile istememiştim. Sıcak suyla yıkandıktan sonra bikinilerimi de duruladım ve astım.
Üstüme rahat bir şeyler giyip kendimi yatağa atıyordum ki telefonum çaldı. Poyraz arıyordu ve konuşmak istemiyordum. Önce mesajlarını okuyacaktım. O yüzden aramayı direkt reddettim.
Poyraz: Balım, eve geçtik Boran'la.
Poyraz: Eve geçince arasana, konuşalım biraz. Sesini özledim valla.
Poyraz: Müsait olunca bir bakk.
Poyraz: Pişt, direkt reddettin aramayı.
Mina: *fotoğraf*
Mina: ?
Mesajımı görse de bir süre bir şey yazmadı. Büyük ihtimal tepkisi hassiktir lan oradan gibi bir şey olmalıydı.
Mina: Görüldüde bırak istersen.
Mina: Böyle bir şeyi bana söylemen gerekirdi. Elis olayını biliyorsun.
Mina: Buna rağmen bana yalan söyledin Poyraz.
Mina: Boran'la kafeye gittiğinizi sanıyordum, Elis'le değil.
Mina: Beni salak yerine koymak hoşuna mı gidiyor?
Yazmayı bıraktıktan sonra mesajını bekledim. Gerilmiştim. Hem de çok. Ayrıca gözlerimin dolduğunu hissediyordum. Elis ne alakaydı?
Poyraz: Yemin ederim düşündüğün gibi olmadı.
Mina: Yorgunum Poyraz. Sonra konuşmak istiyorum. Bir şeyleri benden saklamandan bıktım.
Poyraz: İzin ver açıklayayım.
Mina: İstemiyorum. Yarın konuşuruz.
Poyraz: Mina, yapma böyle.
Mina: Uzatmasan mı? Yarın konuşuruz diyorum işte.
Poyraz: Ya güzelim, bırak anlatayım.
Mina: İstemiyorum Poyraz. Siktir git zıbar. Yarın istediğin kadar anlatırsın. Kafamı dinlemek istiyorum ben.
Mina: Görüşürüz.
Poyraz: İstediğin gibi olsun. Ama yarın kaçışın yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
profiterol
ChickLitBir kutuya bir çocuğa aşk dolu bakışlar atarken çocuk fileye doğru ilerledi. "Böyle kaçak şeylere bir daha bulaşmam haberin olsun. Afiyet olsun bu arada."dedi ve filenin o yırtık kısmından fırt diye dışarı fırladı.