boyle daha cok ozel bolum tarzinda ilerleyecegim bundan sonra iste dugunler coluk cocuk vs
Gelinlikçiden memnun bir şekilde çıkarken taksiye bindim ve Açelyaların evini tarif ettim. Bugün onun kız istemesi vardı. O cadı kadın bahane bulamayınca tabii...
Çok sürmeden vardığımda hemen parayı verip gelinliğimin olduğu kutuyu aldım ve arabadan indim. Kapıyı çaldığımda Açelya anında açmıştı.
"Kızım daha 2 saat var, sakin biraz."
"Ne yapayım Mina?"
Deja vu.
"Ay gel kız gelinliğime bakalım."dedikten sonra anne ve babasına selam verdim ve odasına ilerledim.
Kutuyu dikkatle açtıktan sonra gelinliği çıkarmamla gözlerini kocaman kocaman açtı.
"Minaaaa..."derken gülmeye başlamıştı.
"Bu çok güzel."dedi ve dolu gözleriyle bana sarıldı.
"Ağlama Açelya, makyajın bozulacak."dediğimde kıkırdamıştık. Gelinliğime bakıp iç çektikten sonra onu kutuya geri kaldırdım. Eminim Poyraz da çok sevecekti.
Biraz onlara yardım ettikten sonra zaten kapı çalmıştı. Açelya çığlık atarak kapıya koştuğunda Nergis teyze kahkaha atıyordu.
"Delirmişsiniz kızım siz."diye söylenerek onların peşinden geldi Hakan amca da. Açelya biraz sakinleştikten sonra kapıyı açtı.
Boran'la selamlaştıktan sonra cadı Merve ve onun kocasıyla da selamlaştı. Poyraz'la da sarılmışlardı.
Kendimi Poyraz'ın kollarına bıraktım.
"Daha iyisin değil mi?"
"Ölsem de bu anı kaçıramazdım."dedi ve gülümseyerek Boran'a baktı.
"Sağ ol be kardeşim."diyerek sırtına vurdu Boran. Onlar içeri geçerken Poyraz'ın elinden tutup Açelya'nın odasına gidiyordum ki Nergis teyze seslendi.
"Kız nereye kaçırıyorsun çocuğu?"dedi şoka girmiş bir şekilde.
"Nergis teyze o benim nişanlım ya dur."diyerek Açelya'nın odasına girdim ve Poyraz'ı da arkamdan içeri sokup kapıyı kapadım.
"Bir şey göstereceğim sana."dediğimde heyecanlanmış gibi duruyordu.
"Sanırım göstermemem lazım ama..."dedim ve gelinliğin kutusunu açıp gelinliği kaldırdım. Dudakları aralanmışken parlak gözlerini gelinlikten ayıramıyordu.
Gelinliği dikkatle katlayıp kutuya kaldırdığımda dolmuş gözleriyle bana sarıldı.
"Senin üzerinde hayal bile edemiyorum."dedi ellerini saçlarıma geçirirken.
"Ay! Saçım bozulacak."diye ayrıldığımda gözlerini devirmişti.
"Hadi içeri geçelim de şüphelenmesinler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
profiterol
ChickLitBir kutuya bir çocuğa aşk dolu bakışlar atarken çocuk fileye doğru ilerledi. "Böyle kaçak şeylere bir daha bulaşmam haberin olsun. Afiyet olsun bu arada."dedi ve filenin o yırtık kısmından fırt diye dışarı fırladı.