Aslında bu bolum salaklari baristirmistim ama asistan poyrazin surunmesini istedi o yuzden surunucek.
Düğünden ayrılırken Yaren, Efe, Orhan ve Gülşah'la sarılmıştım. En son Utku'ya döndüğümde yüzüne bir sırıtışla kollarını iki yana açtı. Ona da sarıldım.
"Umarım tekrar görüşürüz fıstık." Sadece gülümsedim. Onların yanından ayrılırken hem Poyraz hem ben gergindik. Nilgün teyzeyle de vedalaştık ve düğün salonundan çıktık.
Saat dokuza geliyordu. Biz önden yürürken Boran ve Açelya arkamızda kıkırdayarak cilveleşiyorlardı.
"Utku da iyi yürüdü sana."dedi Poyraz ön kapıyı benim için açarken. Bir şey demeden arka kapıyı açtım ve oturdum. Öylece kalakalmıştı.
Boran, Poyraz'ın açtığı kapıya gülerek baktı ve arabaya bindi.
"Sağ ol canısı."diye dalga geçtiğinde Poyraz kapıyı kapatıp sürücü koltuğuna geçmişti. Açelya da çoktan yanımdaydı. Poyraz'ın açmaya çalıştığı sohbetlere çok girmemiş olsam bile Açelya onu oyalıyordu.
Sinirlendiğim şey o kızın eski sevgilisi olması değildi. İlla önceden de ilişkileri olacaktı, normaldi. Sinirlendiğim şey bunu bana söylememesi ve kızla gülüşüp konuşurken benim saflığımdı. Puşt bir de göz kırpmıştı bana.
Yurdun önüne geldiğimizde bir şey demeden arabadan indim. Açelya ve Boran vedalaşırken Poyraz da bana yaklaşmıştı. Utku yüzünden bozulmuş olmalı ki sadece sarıldı.
Ona karşılık vermeden ayrıldım.
"Hava serin, içeri geçiyorum Açelya."dedim cilveleşen çiftimize.
"Bir sorun mu var?"dedi Poyraz bileğimden tutup gözlerimin içine bakarken.
"Hayır. Yoruldum sadece."dedim ve bileğimi sıcak elinden kurtardım.
"İyi geceler."dedi arkamdan. Bense yırtık fileden yurda girmiştim bile. Merdivenlerden çıkarken telefonuma gelen mesajla durdum.
Yarın dersin var mı?
Poyraz'dı tabii ki.
Var.
Mesajımı anında görmüştü.
Saat kaçta başlayıp kaçta bitiyor?
Derin bir nefes aldım ve kapıyı açıp odaya girdim.
2'de biter.
Sanırım sohbetten çıkmamıştı çünkü mesajımı tekrardan hemen gördü.
Ders çıkışı bize geçelim. Boran derste olacak zaten. Sonra da Açelya'yla buluşacaklarmış.
Ben bu bilgileri ne yapabilirdim?
Sınava çalışacağım.
Oflayarak telefonu yatağa fırlattım ve üstümdeki elbiseden kurtulup şortumla gömlek pijamamı giydim.
Sorun neyse, seni sinirlendiren neyse yarın konuşacağız Mina. 2'de sınıfının önünde olacağım haberin olsun.
Kendimi yatağa fırlattığım sırada Açelya sırıtarak odaya girmişti. Bir şey demeden üstündekini çıkarmaya başladı.
Sinirim geçene kadar konuşmak istemiyorum.
Vereceği cevabı bekledim.
Sinirini geçirmeyi bilirim, güzelim. Daha fazla ısrar etme.
Görüldü atıp sohbetten çıktıktan sonra yorganımın altına girdim. Açelya saçlarımı öptükten sonra kendi yatağına geçmişti.
****
Sınıftan Poyraz'a söylediğim saatten daha erken çıktığım için rahat rahat yurda yürüyordum. Ona 2 demiştim ama saat daha 1'di. 2'de hazırlıkların o sınıfta dersi bitiyordu. O yüzden beyefendi beni beklerken birkaç minik hazırlık öğrencisiyle karşılaşacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
profiterol
ChickLitBir kutuya bir çocuğa aşk dolu bakışlar atarken çocuk fileye doğru ilerledi. "Böyle kaçak şeylere bir daha bulaşmam haberin olsun. Afiyet olsun bu arada."dedi ve filenin o yırtık kısmından fırt diye dışarı fırladı.