34.část

1.3K 66 2
                                    

*POHLED KATHERINE*

Ráno jsem se probudila dřív než Justin. Pomalu jsem vstala abych ho nevzbudila. Vešla jsem do koupelny a vyčistila jsem si zuby. Učesala jsem si vlasy a nechala je rozpuštěný. Vyšla jsem z koupelny a podívala se kolik je hodin. 8:48. Vstala jsem něják brzo. Sešla jsem dolu po schodech. Nikdo tu nebyl asi všichni ještě spí. Řekla jsem si že udělám snídani. Vyndala jsem suroviny na palačinky. Udělala jsem těsto. Když byly palačinky hotový položila jsem talíř s nima na stůl. Na stůl jsem ještě položila javorový sirup,nutellu,marmeládu a šlehačku. Všechno jsem připravila a do kuchyně přišel Alfredo. "Ahoj Kate" "Ahoj" Usmála jsem se na něj a on mi úsměv opětoval. Posadil se ke stolu a vzal si palačinku. Po chvíli přišel Ryan. "Mmmm. Tady to voní!" Zasmála jsem se. "Dobré ráno Kate" Dodal ještě. "Dobré" Usmála jsem se. Taky si sedl ke stolu. Přišli už všichni až na Justina. Vyšla jsem nahoru po schodech. Vešla jsem do pokoje. Ještě spal. Přišla jsem na stranu postele kde spal. Naklonila jsem se k němu a spojila naše rty. Justin si mě přitáhl a polibek prodloužil. "To bych si nechal líbit každé ráno" Usmál se a potom dodal. "Dobré ráno Honey" Usmál se. "Dobré. Pojď dole je snídaně. Jestli nepřidáš kluci nám jí sní" Zasmála jsem se. "Dobře dobře" Taky se zasmál rychle si vyčistil zuby a šli jsme dolu. Posadili jsme se ke stolu a dali si snídani. Když jsme dosnídali uklidila jsem nádobí a Justin mi pomohl.

-------

"Co dneska podnikneme?" Zeptal se mě Justin. Je kolem půl 1odpoledne. "Já nevím. Ale domlouvala jsem se s mamkou že jí kolem 4 pomůžu s večeří." "Dobře....Tak co kdyby jsme zašli někam na oběd?" "Dobře. Už mám i celkem hlad. Jen se zajdu domu oblíct." Usmála jsem se. "Dobře tak za 15minut u tebe?" "DObře" Stoupla jsem si na špičky a dala mu letmou pusu. "Zatím ahoj" Nečekala jsem na odpověď a šla dolů. Vyšla jsem od Justina a šla rovnou domů. Vešla jsem do domu. "Ahoj jsem doma!" Zakřičela jsem a šla do obýváku kde seděla Mamka s Taťkou. "Ahoj" Řekla jsem ještě jednou a každýmu dala pusu na líčko. "Ahoj" Řekli oba stejnohlasně. "Tak jak ses měla?" "Dobře" Usmála jsem se a pak dodala. "Za chvilku mě vyzvedne Justin a jdeme na oběd. Kolem půl 4 mě tady vyhodí a uděláme tu večeři?" "Dobře. Počkám na tebe" Řekla mamka. "Dobře" Usmála jsem se. Vyšla jsem po schodech nahoru. Oblíkla jsem si černé legíny a k tomu bílé tílko. Vešla jsem do koupelny a nalíčila se. Nanesla jsem si lehkou vrstvu make-upu a řasenkou prodloužila řasy. Udělala jsem si vysoký culík. Vyšla jsem z koupelny a ještě si oblíkla riflovou bundu. Ano dneska jsou Vánoce a je chladněji ale není něják extra zima a hlavně jedu jenom autem takže mi zima nebude. Vešla jsem ještě do šatny a vyndala si moje Nike AirMaX které jsou opravdu boží! Vzala jsem si ještě černou kabelku a do ní dala mobil peněženku a klíče od domu. S botama v ruce jsem sešla dolu. "Ahoj tak já jdu" Dala jsem jim oboum pusu na tvář a přešla ke dveřím. Obula jsem si boty a vyšla ven. Justin už čekal před domem. Když mě uviděl vystoupil z auta a přešel ke mě. "Jsi nádherná" Usmála jsem se. Spojil naše rty a dal mi letmý polibek. "Děkuju" Nasedli jsme do auta a Justin se rozjel do nějáké restaurace. Zaparkoval před restaurcí. Ruka v ruce jsme vešli dovnitř. Posadili jsme se ke stolu. Objednali jsme si jídlo a za chvilku nám ho přinesli. Když jsme dojedli Justin zaplatil a my se vydali domů. Justin zaparkoval u něj před domem a vystoupili jsme z auta. "Ve čtvrt na 6 u nás" Usmála jsem se. "Dobře" "Přijď přesně!" Mrkla jsem. "NA to se spolehni. Přitiskl mě k autu a spojil naše rty. Zapojili jsme i jazyky a vznikla třetí světová. Po chvilce jsem se odpojila. "Musím už jít aby jsme všechno stihli" Usmála jsem se a dala mu ještě letmý polibek. Odpojila jsem se a šla domů. Odemkla jsem a vešla dovnitř. Vyzula jsem si boty a šla do kuchyně. Mamka už tam měla připravený všechny suroviny atd. Ale v kuchyni nebyla. Přešla jsem teda do obýváku. "Ahoj" Usmála jsem se. Byla tu jen ona. "No konečně" Zasmála se. "Jdu si jen slíct tu bundu a přijdu" "Jojo" Vyšla jsem nahoru do pokoje. Sundala jsem si riflovou bundu a uklidila jí do šatny. Sešla jsem dolů a mamka už čekala v kuchyni. Mohli jsme začít. Všechno už bylo hotový. Dali jsme to do větších mís. Já jsem prostřela stůl. Samozřejmě i pro Pattie Jeremyho a děti. Jídlo jsme dali na stůl a teď jsme se šli obléct. Vyšla jsem nahoru po schodech rovnou do mého pokoje. Namířila jsem si to rovnou do koupelny. Vyslíkla jsem ze sebe všechno oblečení a vešla do sprchy. Umyla jsem si hlavu. Vyšla jsem ze sprchy a omotala si ručník kolem těla. Druhým ručníkem jsem si udělala na hlavě turban. Vyšla jsem ven z koupelny a vešla do šatny. Vyndala jsem si bílé spodní prádlo které jsem si hned oblíkla. Jen ve spodním prádle jsem vešla do koupelny a sundala jsem si ručník z hlavy. Prosušila jsem vlasy ručníkem a potom je vyfénovala. Podívala jsem se rychle na čas. 16:49. Mám asi 25 minut. Vlasy jsem si jen lehce natočila. Jen abych je neměla úplně rovné. Nanesla jsem si lehkou vrstvu make-upu a dala jemnou tvářenku. Řasenkou jsem prodloužila řasy. Vešla jsem do šatny a přešla k části kde mám šaty. Nemohla jsem se rozhodnout. Na konec jsem se rozhodla pro jednoduché bílé šaty. Oblíkla jsem si je a k tomu si vzala bílé boty na vysokém podpatku. Ještě jsem se na sebe podívala do zrcadla. Vzala jsem mobil a podívala jsem se na čas. 17:05. Mobil jsem si vzala do ruky. Vyšla jsem z pokoje a pomalu scházela ze schodů. Překvapila mě osoba která u nich stála a upřeně se na mě dívala. "Ahoj." Usmála jsem se. "Ahoj. Jsi krásná!" Přitáhl si mě za pas k sobě a přitiskl se mi na rty. Začal s nima pohybovat a ruce přemístil na můj zadek který zmáčkl. Odpojila jsem se od něj a jeho ruce dala na můj pas. "Justine." Zasmála jsem se. Chytla jsem ho za ruku a přešli jsme do kuchyně ke stolu. Posadili jsme se. "Já. Jen si odskočím" Usmála jsem se a zvedla jsem se od stolu. Vyšla jsem z kuchyně a šla do koupelny. Odemkla jsem telefon a našla v kontaktech Pattie. Napsala jsem jí SMSku "Ahoj. Doufám že už jste někde poblíž. Za 5minut můžete zazvonit-Katherine" Odeslala jsem SMS a šla zpátky do kuchyně. Sedla jsem si ke stolu a domem se rozezněl zvonek..............

PŘEMÝŠLELA JSEM JAK TO UKONČIT. NA KONEC JSEM TO UKONČILA TAKHLE. DOUFÁM ŽE SE VÁM ČÁST LÍBILA A OMLOUVÁM SE ZA CHYBY JESTLI TAM NĚJÁKÉ JSOU :/ :)


BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat