61.část

814 45 0
                                    

*POHLED KATHERINE*

Probudil mě mámin hlas.......
Až když jsem zjistila že ležím na gauči s ovladačem a Justin nikde. Uvědomila jsem si že to bylo celé jen sen. Co to mělo sakra znamenat. "Katherine ty si tady dole?" "Jo...já jsem tady usnula" "Aha...nechci tě nějak stresovat ale je půl šesté" "Cože?" Vylítla jsem z gauče vzala jsem si ze stolku mobil a vyběhla rychle nahoru do pokoje. Vešla jsem do pokoje a šla rovnou do koupelny. V koupelně jsem si vyslíkla všechno oblečení a vešla rovnou do sprchy. Umyla jsem si vlasy a celé tělo. Stála jsem pod proudem horké vody a přemýšlela nad mým snem. Byl tak zkutečný že se mi ani nechce věřit tomu že to byl jen sen. Opláchla jsem si obličej a vyšla ze sprchy. Jeden ručník jsem si omotala kolem těla a druhým jsem si udělala turban na hlavě. Odlíčila jsem se a sundala si ručník z hlavy. Vyndala jsem fén ze skříňky a vysušila si vlasy do sucha. Udělala jsem si zatím drdol a vrhla se na make-up. Ten jsem zvolila dost jemný. Nanesla jsem si make-up a zvolila světlé kouřové stíny do hnědé barvy. Potom jsem si jemně vykonturovala lícní kosti a dala tvářenku. Úplně na konec jsem si řasenkou prodloužila řasy. Teď jsem se přemístila na vlasy. Účes jsem taky zvolila jednoduchý. Rozpustila jsem si vlasy a natočila je. Potom jsem asi třetinu z nich sepnula a nechala venku ofinu. Účes jsem ještě celý nalakovala lakem na vlasy aby vydržel. Podívala jsem se na sebe do zrcadla. Myslím že je to dobré. Mě se to po pravdě líbilo. Vyšla jsem z koupelny a přešla do šatny. Oblíkla jsem si spodní prádlo a šla úplně dozadu do šatny. Šáhla jsem do horní poličky a vzala krabici. Přešla jsem do pokoje a krabici položila na postel. Otevřela jí a vyndala sem z ní šaty. Pomalu jsem si je oblíkla a zapnula. (media) Ještě jsem přešla do šatny pro boty. Vzala jsem si černé lodičky s kulatou špičkou na vysokém podpatku. Ty jsem si ale vzala jen do ruky. Podívala jsem se na čas. 18:44. Sakra. Nestíhám. Vzala jsem si malou kabelku a dala do ní mobil. S botama v ruce jsem seběhla dolu a z kabelky co jsem měla ve škole jsem do té malé přendala peníze a klíče od domu. Obula jsem si boty. Přešla jsem ještě do obýváku kde jsem slyšela mamku s taťkou. Vešla jsem tam a oba na mě hned strhli pohled. "Páni!" "Jsi krásná!" Řekli oba najednou. "Děkuju" Usmála jsem je a oba je objala. "Tak se uvidíme na plese" Oběma jsem dala pusu na líčko. Oba už byli oblečení a Caroline jsem slyšela scházet ze schodů. Asi taky každou chvíli pojedu. "Tak pa" Otočila jsem se a šla ven z domu. Na chodbě jsem si vzala kabelku a vyšla z domu. Uviděla jsem už Iana jak stojí opřený o svoje auto. Hned jak mě uviděl přiběhl ke mě. "Ahoj" Usmál se a spojil naše rty. "Ahoj" Taky jsem se usmála. "Jsi nádherná" "Děkuju"Dal mi na ruku květinu jako náramek jak je zvykem a chytl mě za ruku. Došli jsme k autu a on mi otevřel dveře. Posadila jsem se do auta a Ian za mnou zavřel dveře. Přešel na svou stranu a nastoupil do auta. Nastartoval auto a rozjel se k mé škole. Jeho ruku spojil s tou mojí a něco mi říkal já jsem ale nějak nevnímala co protože jsem zase přemýšlela nad Justinem. Nad tím jak to mohl být jen sen když jsem cítila každý jeho dotyk. Přemýšlela jsem nad tím jak jeho dotyky byly úplně jiné než ty Ianovo. "Kath? Posloucháš mě?" Vyrušil mě Ianovo hlas. "C-co?" "Mluvil jsem na tebe" "Mmm...promiň nad něčím jsem přemýšlela" "Nad čím?" "To je jedno. Byla to blbost" Usmála jsem se. "Dobře..." "Co si říkal předtím?" "Kde ten ples je?" Když to dořekl všimla jsem si že už stojíme na školním parkovišti. "V tělocvičně" "Dobře" Řekl a vystoupil z auta. Přešel na mou stranu a otevřel mi dveře. Pomohl mi vystoupit. Vystoupila jsem z auta. Propletla jsem si ruce s Ianem a šli jsme k tělocvičně. Asi 10 metrů před vchodem do tělocvičny byl červený koberec a úplně na začátku taková "brána" S růžemi. (snad víte:) ) Tam jsme se zastavili a oni nás vyfotili. Naše fotka byla opravdu hezká. Ian mě držel kolem pasu. Já jsem se usmívala do foťáku ale Ian koukal na mě. Vypadalo to fakt hezky. Dala jsem mu letmý polibek a šli jsme do tělocvičny. V tělocvičně už byli snad všichni. Posadili jsme se ke svému stolu. Asi deset minut po nás přišli rodiče a Caroline. Povídali jsme se. "Zatančíš si se mnou?" Zeptal se mě Taťka. "Ráda tati" Usmála jsem se. Vstali jsme od stolu a šli doprostřed tělocvičny kde byl parket. Už tam tancovalo hodně párů. Začali jsme s Taťku tančit. "Tak co ty a Ian?" "Jo...dobrý" "Jste pořád kamarádi?" Usmála jsem se a nic neřekla. "Takže....je mi to jasný" Bylo mezi námi chvíli ticho. To ticho prolomil Taťka. Ty víš co dělá Ian za povolání?" "Ne...Nějak jsme se o tom nebavili nebo mi to neříkal." "Víš jak jsem říkal že je mi Ian povědomý?" "Ano?" "Už vím odkud" "Odkud?" "Je to fotograf...dělá pro jedny noviny. Fotil otevírání jednoho z naších hotelů." "Aha..." "Jen jsem myslel jestli mi nepotvrdíš jestli je to fakt on. Ale to je jedno" Usmál se. Písnička skončila a my šli zpět ke stolu. Posadili jsme se na svá místa. "Zatančíme si?" Zeptal se mě Ian" "Jo" Usmála jsem se. Vstali jsme a šli na parket. Začali jsme tančit. Byla to pomalá písnička takže jsme se jen pomalu otáčeli a byli jsme blízko u sebe. Já jsem měla ruce spojené za jeho krkem a on ty svoje měl omotané kolem mého pasu. "Co děláš za povolání?" "Fotím..." "Co fotíš?" "Tak různě" "Co třeba?" "Třeba krajinu a tak...." Trochu jsem se od něj oddálila. "Proč mi lžeš?" "Co?" "Fotíš do novin. Proč mi to neřekneš?" "Promiň...Málo kdo má rád takové lidi" "Iane....Jsme pár...Říkáme si přeci všechno nebo snad ne?" Byl nějákou dobu potichu a pak se mi podíval do očí."No ....jo... Říkáme" "Tak vidíš" Usmála jsem se. On spojil naše rty. Odpojila jsem se a byl konec písničky. Ruka v ruce jsme šli zpět ke stolu...........
Ples už byl u konce. Bylo něco kolem jedné ráno. "Pojedeš domů s námi?" Zeptala se mě mamka. "No...Myslela jsem jestli by nevadilo že bych dnes přespala u Iana." Mamka se podívala na Taťku. Ten řekl. "No...dobře no." Rozloučili jsme se a šli každý do jiného auta. Já s Ianem do jednoho a oni do druhého. Nastoupili jsme do auta a jeli k Ianovi............................................

PÁNI UŽ 61. ČÁST! UŽ DRUHÁ ČÁST ZA DNEŠEK! ŘEKLA JSEM SI ŽE VÁM SEM DÁM JEŠTĚ JEDNU :)) DOUFÁM ŽE SE LÍBILA. I KDYŽ BYLA CELKEM O NIČEM....OMLOUVÁM SE ZA CHYBY :/ 


BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat