1.část

6.2K 140 4
                                    

*POHLED KATHERINE*

Ráno mě probudil zvuk budíku. Ještě, že teď ho dva měsíce neuslyšÍm. Poslední den školy. A pak prázdniny. Vypnula jsem na svém bílem iphonu budík a vstala z postele. V mém pokoji mám šatnu i koupelnu. Ještě než jsem se šla do koupelny upravit vešla jsem do pokoje Carol. Roztáhla jsem jí žaluzie. "Caroline. Vstávej!Poslední den školy je tady" Usmála jsem se. "Jo....už vstávám. "V 7:25 dole na snídani. Odvezu tě do školy, no jako každý den...to je jedno..." Vyšla jsem z pokoje a šla do svého. Šla jsem do koupelny. Dneska jsem vstala už v 6 abych všechno stihla. Vlezla jsem do sprchy a pustila na sebe vlažnou vodu. Umyla jsem si vlasy a po těle rozetřela sprchový gel. Všechno jsem ze sebe smyla a vylezla ze sprchy. Na hlavě jsem si z ručníku udělala turban. Druhým jsem se osušila a potom jsem si ho omotala kolem těla. Oholila jsem se a sundala jsem si ručník z hlavy. Prosušila jsem si s ním vlasy a pak ho pověsila na topení. Zapojila jsem fén a vysušila jsem vlasy. Vlasy mám od přírody rovný, takže je na štěstí nemusím žehlit. Vlasy jsem dala do drdolu a stoupla jsem si před zrcadlo. Nanesla jsem si slabou vrstvu make-upu a řasenkou jsem si prodloužila řasy. Na tváře jsem si nanesla hnědou tvářenku. Rozpustila jsem si vlasy a podívala jsem se na sebe do zrcadla. Ušlo to! Šla jsem do šatny. Vyndala jsem si spodní prádlo který jsem si hned oblíkla. Vzala jsem si černou sukni a modrý triko. Oblíkla jsem si to. Přes to jsem si vzala černý sako a vyhrnula si rukávy. Obula jsem si hnědý boty na podpatku a podívala jsem se na sebe do zrcadla. Byla jsem sexy. Zasmála jsem se nad sebou. Vzala jsem si černý psaníčko do ruky(Kabelka) Dala jsem do něj mobil a klíče. Sešla jsem dolu a šla do kuchyně. Na ledničce byl zase papírek s nápisem. "Jsme v práci.přijedeme později, postarej se o Carol. Máme vás rádi-MÁMÁ A TÁTA" Přijde mi, že už ten papírek ani nesundavají. Otevřela jsem lednici a vyndala z ní mléko. Podívala jsem se na čas na svých zlatých hodinkách guess. "7:15" Ještě času. Připravila jsem dvě misky a nasypala do nich cerealie. Zalila jsem je mlékem a dala to na pult uprsotřed kuchyně u kterého jsou čtyry barové židle. "Caroline!!Snídaně! " "Joo! Už jsem na schodech!" "Ok!" Zavolala jsem na ní zpátky. Vešla do kuchyně a sedla si za pult. "Dobrou chuť" Řekly jsme obě. Když jsme dojedly dala jsem nádobí do myčky. Podívala jsem se na čas. "7:30" "Je čas jet!" Usmála jsem se na Cerol. "Jojo" Šli jsme ke dveřím, Kate si ještě obula černý balerýnky. Měla na sobě červené šaty. Byla v tom kouzelná. Vzala jsem klíčky od svého auta. Rodiče mi k 17.tinám koupili bílou audi r8. To auto je fakt boží!Je to můj miláček! Odemkal jsem ho a nastoupily jsme dovnitř. Carol ještě musí sedět vzadu. Sedla si teda dozadu. Nastartovala jsem a vyjela k její škole. Je to autem 10 minut od domu. Zastavila jsem u ní před školou. "Tak PA! A užij si poslední den školy!V 9 jsem tu!" Zamávala jsem jí a usmála se. Udělala to samý a kývla. Odjela jsem ke mně ke škole. Zaparkovala jsem na školním parkovišti a vystoupila z auta. Zamkla jsem ho a šla k lavičce kde na mě už všichni čekali. Pozdravila jsem je a Mellisu jsem objala. Přistoupila jsem k Derekovi a objala jsem ho. "Ahojky" Zašeptala jsem mu do ucha a pak mu dala pusu na tvář. "Ahoj princezno. Jsi krásná!" Takhle mi říká už od prváku."Děkuju" Usmála jsem se. "Jdeme?!" Zeptala jsem se. Všichni se zvedli z lavičky a rozešli jsme se ke škole. Vešli jsme do svojí třídy.Posadili jsme se na svoje místa a čekali jsme než zazvní a do třídy přijde učitel.

----------------------------------------------

Konečně konec!Vyšla jsem ze třídy. "Tak se mějte!!O prázdniny se uvidíme!" "Jojo!PA" Usmála jsem se a všechny objala. Rozešla jsem se k autu. Bylo "8:45" Nastoupila jsem do auta a vyjela ke škole Caroline. Zastavila jsem u silnice před školou. Zrovna Carol vycházela ze školy celá vysmátá. Nastoupila do auta. "Ahojky. Tak co vysvědčení??!" Usmála jsem se na ní do zpětného zrcátka.  "Super!!Mám samé jedničky!Co ty?" Smála se od ucha k uchu. "Tak to je super!!To musíme něják oslavit!!Nepojedeme na zmrzlinu??Já mám čtyry dvojky" Usmála jsem se. Byla jsem na sebe pyšná. "Jo!!Půjdeme na zmrzku!!" Tleskla Caroline. "OK" Rozjela jsem se směrem do centra. Zaparkovala jsem před jednou cukrárnou. Vystoupily jsem z auta a vešly jsme do cukrárny. "Tak jakou si dáš?!" "Melounovou a borůvkovou!!" Oblízla se Caroline a usmála se. "Ok" "Dobrý den co si dáte?" "Dobrý den. Jednou Melounovou a borůvkovou zmrzlinu a jednou jablko a citron. Děkuju" Usmála jsem se. "Dobře..hned to bude!" Podala mi zmrzlinu. "Děkuju" S Caroline jsem vyšly z cukrárny se zmrzlinami a procházely jsme se po BH. Je krásně teplo. Když jsme dojedly zmrzliny tak jsem se zastavila. "Nepojedeme domu??" Usmála jsem se na Caroline. "Můžeme" Taky se usmála. Rozešly jsme se k autu. Odemkla jsem ho a my jsme nastoupili. Připoutala jsem se a nastartovala. Rozjela jsem se domů. Zaparkovala jsem na příjezdové cestě. Vypla jsem motor a vystoupily jsme z auta. Zamkla jsem ho a rozešly jsme se k domu. Odemkla jsem. "Mami??Tati?!" Nic se neozvalo. V domě bylo úplné ticho. Zula jsem si boty a vešly jsme do obýváku. "KRÁSNÉ PRÁZDNINY!!" Všichni vyskočili. Všude byly balonky,jídlo,pití,....atd. Mamka s Táťkou drželi v ruce velký papír s nápisem "Krásné prázdniny holčičky"Šla jsem k Rodičům. "Děkujeme..." Objala jsem je a dala jim pusu na líčko. I když nejsou moc doma, pořád jsou to moji rodiče a já je miluju!Když už jsou doma, stojí to za to. Byla tu snad celá rodina. Babička Jenn s Dědou Travissem, Teta Amalia se strejdou Jackem, Můj bratránek Steve(Paul Wesley). Pamatuju si jak jsem si s ním hrála na pískovišti, když mi byli tři a jemu 5. Teď je mi 18 a jemu 20. Rozešla jsem se rychlým krokem k němu. Stál ke mně zády. Rukama jsem mu zakryla oči. Automaticky je chytil a dal je dolu. Otočil se ke mě čelem. "Kate!!" "Steve!" Skočila jsem mu do náruče."Tak ráda tě vidím!!" Tmavší blond vlasy vyčesaný nahoru, krásný úsměv a řezaná čelist.  Neviděla jsem ho 15 let, jo dost dlouhá doba. Naši se něják pohádali. No to je jedno, ale nebýt to můj bratranec tak do něj jdu. Je to vážně kus.Je vážně nádhernej. "Ty mě taky Kate!" Pevně mě stiskl. Takhle mi říká jenom on. Ostatní mi říkají Kath nebo Katherine. Vždycky mi pomohl, už když jsme byli malý. Doufám, že tu chvilku pobude. "Stala se z tebe krásná slečna Kate!" Prohlídl si mě od hlavy k patě. "Děkuju!I ty si nám zkrásněl!" Bouchla jsem ho do hrudě a zasmála se. "Neodjedeš hned, že ne?" "Budu muset. Doma na mě čeká mamka a táta.Táta je na tom teď dost špatně a musím jim pomáhat doma, ale vždycky můžeš zavolat nebo napsat, když se ti něco stane a nebudeš to mít komu říct ano??!" "Děkuju!!" Znovu jsem ho objala. Pohladil mě po vlasech. Je jako můj starší bratr kterého nemám. "Ahoj Kath..... dlouho jsem tě neviděla!!Jsi nádherná!" "Děkuju babi!Ahoj dědo!!" Objala jsem je.

BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat