62.část

817 50 3
                                    

*POHLED KATHERINE*

Ianzaparkoval v podzemních garážích které byly u nich pod domem. Vystoupili jsme zauta a šli rovnou do výtahu. Ian zmáčkl poslední patro. Výtah se zavřel a vyjelaž nahoru. Vystoupili jsme z výtahu a šli ke vchodovým dveřím které vedli doIanovo bytu. Ian odemkl dveře a z ničeho nic mě chytl do náruče. Začala jsem sesmát. Vyzula jsem si boty a Ian taky. Pořád mě ale držel v náruči. Zavřel zanámi dveře. Odnesl mě k němu do ložnice a položil na postel. Začali jsme selíbat. Omotala jsem si ruce kolem jeho krku a on ležel nademnou a podepíral serukama aby mě nezalehl. Rozepl mi zip u šatů a já si je slíkla. Položila jsemje vedle postele na zem a znovu spojila naše rty. Vyslíkla jsem Ianovy triko aa kalhoty. Oba dva už jsme leželi jen ve spodním prádle. Ian sjel dolů od mýchúst po mém krku přes prsa k břichu na které sázel malé polibky. Potom sevrátil zpět k mým rtům. Já jsem nás plnou vahou přetočila tak že jsem na němseděla obkročmo a líbala ho. Potom jsem se přemístila na jeho hrudník na kterýjsem začala sázet malé polibky a potom mu tam udělala menši cucflek. Nemohlajsem odolat. Přetočil nás zpět tak že já jsem ležela pod ním. Rozepnul mipodprsenku a sundal kalhotky já jemu boxerky. Líbali jsme se a Ian do měvniknul. Začal přirážet.......Oba dva jsme dosáhli svého vrcholu a Ian si lehlvedle mě. Leželi jsme takhle asi 10 minut. "Jdu do sprchy" Řekla jsem a dala mu rychlou pusu. Ze země jsem vzala svoje kalhotky a Ianovo košili. Přešla jsem do koupelny. Vlezla jsem do sprchy a osprchovala jsem se. Když jsem byla osprchovaná vyšla jsem ze sprchy a a osušil jsem se ručníkem. Oblíkla jsem si kalhotky a Ianovo košili. Vyšla jsem z koupelny a šla do ložnice. Ian měl oblečené jen boxerky. "Jdu taky do sprchy" Řekl a dal mi pusu do vlasů když šel kolem mě. Usmála jsem se a šla do kuchyně. Vyndala jsem z horní poličky skleničku a nalila do ní vodu. Usmívala jsem se jak idiot. Bylo to fakt úžasný. Vypila jsem vodu a šla zpět do Ložnice. Lehli jsem si vedle sebe. Ian si mě přitáhl blíž k sobě a omotal ruku kolem mého pasu. Chvíli jsme si povídali a pak jsme oba usnuli........

    ---RÁNO---
Probudila jsem se na takový ten pocit že na vás někdo kouká. Otevřela jsem oči a uviděla Iana jak leží vedle mě a kouká na mě. Koukala jsem na něj taky. "Dobré ráno zlato" Řekl a usmál se. "Dobré" Usmála jsem se. "Jsi tak krásná" Jen jsem se usmála. Naklonil se ke mě a já položila svojí ruku na jeho tvář. Spojil naše rty. Začal s nima pohybovat a já hned spolupracovala. Přidali jsem i jazyky a začala válka. Odpojili jsme se. "Co si dáme k snídani?" "Já nevím...." Zasmála jsem se. Vstala jsem z postele a šla směrem do koupelny. "Tak já pro něco zajdu" Řekl. Vešli jsme spolu do koupelny a oba jsme si vyčistili zuby. Ian vyšel z koupelny a oblíkl se. Já jsem si udělala drdol a taky vyšla z koupelny. "Jdu do pekárny pro snídani" "Dobře. Já zatím udělám kafe" Usmála jsem se. Spojili jsme naše rty. "Hned jsem zpět" Pohladil mě po tváři a odešel. Já jsem přešla do kuchyně. Dala jsem do překapávače vodu a kafe a zapnula ho. Než se kafe překapalo dala jsem na stůl talíř a hrnky. Z lednice jsem vyndala mlíko a dala ho na stůl. Cukřenka už na stole byla. Kafe už konečně bylo. Vzala jsem konvici a položila jí na stůl. Ian zrovna přišel. "jsem zpátky" "Jojo" Usmáli jsme se na sebe.Posadili jsme se ke stolu. Ian vyndal croissanty a dal je na talíře."Dobrou chuť" "Doboru" Řekli jsme si a začali jíst. Kdyžjsme dojedli umyla jsem nádobí a uklidila ho. Když jsem uklízela do poličkytalíř Ian omotal ruce kolem mého pasu a dal mi pusu na krk. "Tak co dneskapodnikneme?" "Já nevím" Usmála jsem se. Podívala jsem se na čas.11:06. Aha. To už je hodin. "Ale vím že se určitě pojedu domupřevlíct" Zasmála jsem se. "Tak to je jasný" "Tak já se teďobleču do těch šatů a odvezeš mě domů?" "Jojo...A pak bych tě poobědě mohl vyzvednout. Třeba kolem tý třetí a mohli by jsme zajít na bowling comyslíš?" "Jo to je dobrej nápad" "Tak dobře. Tak se jsipřevlíct" Dal mi pusu do vlasů a pustil mě z obětí. Vešla jsem do ložnicea oblíkla si podprsenku a šaty. Vyšla jsem z ložnice. "Tak můžemejet" Řekla jsem. Vzala jsem si z chodby kabelku a obula jsem si boty.Vyšli jsme z Ianovo bytu a jeli výtahem do podzemních garáží. Ian odemkl auto.Nastoupili jsme do něj. Ian nastartoval a vyjeli jsme ke mě domů. Asi po 10minutách Ian zastavil u nás před domem. "Tak pa. Ve tři se uvidíme"Řekla jsem a naklonila se k němu. Spojila jsem naše rty. On položil svojí rukuna mou tvář. Začal se rty pohybovat a já neprotestovala. Odpojila jsem se. "Vetři tu pro tebe budu" Řekl a ještě mi dal letmou pusu. "Ahoj"Řekla jsem a vystoupila jsem z auta. Šla jsem ke dveřím. U dveří jsem se ještěotočila a zamávala mu. Pak jsem odemkla dveře a vešla do domu. Vyzula jsem siboty. "Jsem doma!" "Kuchyň" Ozval se mamky hlas. Přešlajsem teda do kuchyně. "Ahoj" Řekla jsem a objala jí. Dala jsem jíještě pusu na líčko. Taťkovi který seděl u stolu a četl noviny jsem dala pusuna líčko. "Tak jak ses měla?" "Jo dobrý" Usmála jsem se."Co máš dneska v plánu?" "Chceme jít ve tři na bowling. Půjdetes náma?" Zeptala jsem se. "A víš že i docela jo.." "Supertak ve tři nás vyzvedne Ian. Do autase vejdeme." "Dobře. Tak to jdi říct Caroline" "jojo"Vyšla jsem nahoru. Zaklepala jsem na dveře. "Dále" Ozvalo se z druhéstrany. Vešla jsem dovnitř. "Ahoj" Usmála jsem se. "Ahoj"Taky se usmála. "Jdeme ve 3 na bowling. Půjdeš s náma?" "Jánevím..." "Jdou i rodiče" "No tak jo....Ve tři?""Jojo" "Dobře" Super. Já se jdu převlíct.""Jojo" Vyšla jsem z jejího pokoje a šla do toho mého. Vešla jsem došatny a oblíkla jsem si legíny a volné bíle triko s krátkým rukávem. Přešlajsem do koupelny a odlíčila jsem se. Drdol jsem si jen upravila. Posadila jsemse na postel a koukla se co je nového na instagramu. Koukala jsem na fotky apřišla mi SMS od Iana. "Moc tě miluju♥ Večer a ráno s tebou...Byloto úžasný-I" Usmála jsem se. "Já tebe :) :*-K" Odeslalajsem SMS. "Holky oběd!" Ozval se mámin hlas zezdola. Sešli jsme sCaroline dolu a sedli jsme si ke stolu......
 -------------

Je asi půl třetí. S Ianem už jsem se domluvila že jdou i naši. Nic proti tomu neměl. Jdu právě do koupelny se namalovat. Nanesla jsem si tenkou vrstvu make-upu jen pro zakrytí mých nedostatků na pleti. Vykonturovala jsem si lícní kosti a řasenkou jsem si prodloužila řasy. Vlasy jsem si nechala v drdolu a přešla jsem do šatny. Legíny jsem si nechala. Jen jsem si vzala černé tílko a bílou delší košili. Vyšla jsem z šatny a do kabelky jsem dala klíče od domu a peněženku. Mobil jsem si vzala z postele a taky ho dala do kabelky. Sešla jsem dolu. Už bylo asi za 5 minut tři. Všichni už se obouvali. Já jsem si obula černý Vansky a vyšli jsme ven. Ian už čekal před domem. Všichni jsme nastoupili a jeli na bowling......................

KOMENTÁŘ S TÍM JAK SE VÁM TO LÍBÍ BY MĚ POTĚŠIL....ALE JEN JESLTI CHCETE :)) TUHLE ČÁST JSEM NAPSALA JEŠTĚ VE 2 RÁNO PROTOŽE SE MI NECHTĚLO SPÁT. NEVĚDĚLA JSEM ALE JESTLI JÍ MÁM PŘIDAT A TAK JÍ PŘÍDÁVÁM AŽ TEĎ..... :) DOUFÁM ŽE SE LÍBILA.... 


BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat