*POHLED KATHERINE*
Ráno mě probudil budík. Nesnáším ten zvuk. Je teprve úterý a my už se učíme. Opravdu super. Vstala jsem z postele. Oblíkla jsem si spodní prádlo. Čerý rifle,černý tílko a riflovou budnu. To jsem doladila šátkem.(Foto v mediich). Vešla jsem do koupelny. Vyčistila jsem si zuby. Nanesla jsem si lehkou vrstvu make-upu a řasenkou prodloužila řasy. Na rty jsem si dala lůj od EOS. Udělala jsem si drdol. Vzala jsem si sluneční brýle které jsem zatím dala na vrch hlavy. Do kabelky jsem dala mobil,peněženku,klíče. Vyšla jsem ven z pokoje. Sešla jsem dolu. Nikdo tu nebyl a na lince byl papírek. "Caroline jsme odvezli do školy. Jedeme do práce a potom jí vyzvednu.Jen dej pak vědět v kolik tak přijdeš domů ať se o tebe nebojíme.-Mamka a Taťka:*" Papírek jsem nechala tam kde byl. Podívala jsem se na čas. 7:59. Mám ještě hodně času protože máme od devíti. Takže si zajedu do starbucksu pro kafe a nějákou menší snídani. Přešla jsem do chodby. Obula jsem si šedý balerýnky. Vzala jsem si kabelku a klíčky od auta. Zamkla jsem dům a přešla k autu. Odemkla jsem ho a nastoupila do něj. Nastartovala jsem a rozjela se do centra. Zaparkovala jsem před starbucksem. Vystoupila jsem z auta a zamkla ho. Vešla jsem do starbucksu. "Dobrý den co to bude?!" "Dobrý den. Jedno vanilkový latté a čokoládový muffin.Děkuju!" "Dobře hned to bude" Podala mi kafe a potom muffiny. Řekla mi částku a já jí zaplatila. "Děkuju nashledanou" Vyšla jsem ven bylo 8:25. Sedla jsem si do auta a snědla muffin. Kafe jsem si dala do držáčku a jela ke škole. Zaparkovala jsem na parkovišti a bylo něco po půl 9 takže ještě dost času. Seděla jsem ještě chvilku v autě a pila kafe. Vzala jsem do ruky telefon že napíšu mamce že dorazím domů pozdějš a všimla jsem si zprávy. od"BIEBER;)" Rozklikla jsem jí. "Dobré ráno Kat. Dnes po škole....no i ve škole." "Dobré Bieber....Promiň neslyšela jsem tvou SMS. Yes" Odeslala jsem a Bieber zrovna zaparkoval vedle mě. Vzala jsem si kabelku ze sedadla spolujezdce a kafe. V druhé ruce jsem držela telefon. Vystoupila jsem z auta a zamkla ho. Klíčky jsem dala do kabelky a napsala mamce SMS. "Ahoj mami. Dnes přijdu pozděju jdu ven....takže večeři nech v lednici. Děkuju Kath:*" Odeslala jsem SMS a mobil dala do kabelky. "Ahoj Kat" (Ket)"Ahoj Bieber" "Platí ten dnešek?!" "Jo..." Otočila jsem se zády a šla ke škole. Vešla jsem do školy. S Mell se od včera nebavíme...asi jsem to přehnala.... Včera. Šla jsem ke skříňce. Vyndala jsem si sešit a učebnici na biologii. Na všechny předměty sedím s Bieberem. Opravdu super! Vešla jsem do třídy a tam byla Mellisa s Raynem a ostatní. Šla jsem k nim. "Ahoj....můžu ti jí na chvilku sebrat?!" Podívala jsem se na Rayna...myslím že se tak jmenuje. "Jo...jasně" Usmál se. Chytla jsem Mell za ruku a šla s ní na chodbu. "Co chceš?!!" "Já..chtěla bych se omluvit za to jak jsem se chovala.Bylo to odemě hnusný....Spolu s Raynem vám to sluší!!A doufám že vám to dlouho vydrží!!" "Děkuju!!Takže kamarádky!" "Jasný!" Objala jsem jí. Vešli jsme do třídy. Sedla jsem si do poslendí lavice k oknu a BIeber přišel do třídy. Byl se svojí partou takže si mě na štěstí nevšímal. Zazvonilo na hodinu a Bieber přišel ke mě. "Ahoj!" Mrkl. "Čau....už si mě zdravil ráno nemusíš 5krát denně!" Neodpověděl. "Dobrý den žáci...posaďte se." Posadili jsme se. "Takže rozdělím vás do dvojic....v těch dvojicích budete dělat referát který mi odevzdáte za měsíc." Učitelka začala rozdělovat dvojice. "Slečna Marrin....bude....s Panem Bieberem. " No to ne....opravdu super. Budu s nim muset trávit povině víc času. "To je super ne?" "Hmm...fakt moc" "Co ti dneska je?" "Nic..." Na štěstí zazvonilo takže mi nekladl další otázky. Rychle jsem se zvedla a šla ke skříňce. Vyndala jsem si učebnice na další hodinu a šl ado třídy.
-------------------------
Zbytek dne byl v pododě.Bieber mě něják ignoroval. Vzpomněla jsem si že s ním jdu dnes ven. Ale aspoň se o něm něco dozvím. "Proč si lžeš?Si ráda že s ním můžeš být....jen to maskuješ tím že si na něj hnusná" "Drž hubu!" Vycházela jsem ze školy. "To bylo na mě?!" Ozvals e za mnou ten hlas. Otočila jsem se. "NE nebylo..jen...to je jedno!" "ok...Tak...jdeme?!" Šel z parkoviště."Jdeme pěšky?!" "Jo....říkal jsem projít..pro auta se pak vrátíme!" "Ok" Rozešli jsme se. Došli jsme k parku a procházeli jsme se. "TAk jak začnem?!" Zeptala jsem se. "No....Jmenuju se Justin Bieber....je mi 19let. Vyrůstal jsem ve Stratfordu. Od 13 let žiju bez rodiny....Baví mě basket...hokej...fotbal....Teď ty" "Jakto že vyrůstáž bez rodiny??Kde si byl?" "Jo....no....Byl jsem v dětskym domově v Canadě ve stratfordu....i s ostatníma klukama...tam jsem je potkal.... A ve 14 letech si nás všechny adoptoval jeden chlap...Ten když nám bylo 14 tak odjel hned jak nás adoptoval......... a my se o sebe museli postarat sami....ale měli jsme velkou vilu...peníze...takže to nebylo těžký.Ten chlap už má rodinu...dvě děti...." "Aha....Páni" "A co ty?" "Já?Já mam oproti tobě úplně lehkej život...Můj táta do mých 13ti let jezdil pořád na služební cesty.....až před pěti lety přestal.... Mám mladší šestiletou ségru....rodiče podnikají takže nejsou moc doma....Takže se o ní starám já...rodiče hodně vidělávají...takže proto mě ve škole každej zná....ale myslím si že peníze nejsou všechno" USmála jsem se...."To nejsou...." Podívala jsem se na čas. "18:20" To už se procházime 4 hodiny....aha..."Asi už by jsme měli jít ke škole...."Podívala jsem se na Justina. "Ok..." zvedli jsme se z lavičky a šli ke škole. Došli jsme k naším autům. "Tak ahoj"Řekla jsem a šla ke dveřím auta. "A to se ani nerozloučíš??!" Otočila jsem se zpátky čelem k Justinovi. "Řekla jsem Ahoj" pousmala jsem se. "To neberu jako rozloučení!" modul spodní ret. "A co beres??""No...tak bylo by toho víc..." začal se ke me přibližovat až byl úplně u mě a přitiskl me svým tělem k autu. položila jsem svoje ruce na jeho hruď a dívala se mu do očí. "Nedelej to..."řekla jsem ale nepřerušila jsem oční kontakt. "Když já.....nemůžu odolat." "Budeš muset....já.... Nemůžu!" "Proč?!" "Známe se chvíli....sice jsme se víc poznali.... Ale já ti prostě pořád nevěřím... Vím jaky si....sama jsem to zažila a byla nazvaná kurvou....nechci jako kurva skončit..." "Nejsi...předtím mi to ujelo protože si byla jediná holka která me odmítla....a na to nejsem zvyklej.... Každá mě chce....a najednou se objevis ty a všechno je jinak..." "aha.... Ale nemění to nic na tom že ti nevěřím...." "prosím...." "začneme u kamarádství.... Možná se posuneme dál" "já to nevzdám!!" "OK..." pořad me držel u auta. Začal se přibližovat. "Justine....tohle kamarádi nedělají" Usmála jsem se. "OK...!" "vážně už musím jít. ahoj!"Objal a jsem ho a dala mu pusu na tvář. "Ahoj!" Nastoupili jsme do aut a jeli jsme. zaparkovala jsem na příjezdové cestě u našeho domu. Vystoupila jsem z auta. Zamkla jsem ho. Vešla jsem do domu. "Ahoj jsem doma!!" "JoJo jsme v jídelně.... Večeříme" vešla jsem do jídelny. "Dáš si s nama??!" "JoJo!"Usmála jsem se a prosadila se ke stolu. "Ahoj Kath!""Náhon Caroline!"Usmála jsem se. Mamka předemě položila talíř s jídlem a já začala jíst. Všichni už do jedli. Jen já jedla. Mamka sklidila ze stolu a někam zmizeli. Já jsem v klidu dojedla. Talíř jsem uklidila do myčky. Vzala jsem si z chodby kabelku a vyšla nahoru. Byla už tma. Rozsvítila jsem světlo. Byl tu strašnej vzduch. Položila jsem kabelku. Otevřela jsem balkón a zatáhla závěsy. Přešla jsem do koupelny a šla se osprchovat.
*POHLED JUSTINA*
Dojel jsem domu. Po tom co jsme se procházeli se ve me něco změnilo. 3 dny jsem s nikým nespal. Ani nechci. Což je divný. Sedím na posteli s hlavou v dlaních.Vešel do pokoje najednou Rayn. "Neumíš klepat?!" " Promiň!" "V pohodě.Co se děje?!" "Nic..." "znám tě přes 5 let...poznam to. Tak to vyklop!"Sedl si vedle mě."OK... Nevim co to je...ale když jsem s ní cítim se...tak zvláštně..jakoby můj život byl celej... Když vidim ten úsměv zahřeje mě to u rdce a musím se usmát taky..." "Si v tom až po uši!!" V čem?!" "Zamiloval ses do ni!! "Nevím co mám dělat. Znám jí osobně 3dny. Není možný abych k ní začal něco cítit. Ještě včera mi byla ukradená. To není možný." "Ale je....včera sis to jen naléhaval...protože sis to nechtěl přiznat... Celou tu dobu už od ty párty!" "Já nevím.... Ale co mám dělat?!! ta Sazka...Pak se s ní budu muset rozejít..." "Ser na sázku! Našel si někoho koho miluješ!" "Jo...asi jo...i kdyby ona mi nevěří" "Tak se snaž" "Snažím se!" "Tak víc!!" "OK...Mohl bys mě nechat samotnýho??Musím si to urovnat" "Jo...hlavně nenechal svoje EGO vyhrát!!!" Na to už jsem neodpověděl a Rayn odešel. Má pravdu!Musím se začít víc snažit! Otevřel jsem balkón. Přešel jsem na něj. Přelezl jsem na ten její a chtěl zaklepat. Ale bylo otevřeno. "Kat?"(Ket) nikdo se neozval."Si tu?!" Zase nic. Vešel jsem tedy do pokoje.Měla to tu hezký. Takový čistý. Posadil jsem se na kraj postele.Z koupelny šla slyšet voda. Takže se asi sprchuje. Né že mě nelákalo tam jít. ale tak. Čekal jsem ještě asi 10minut a pak přestala téct voda. V pokoji byla tma. Otevřeli se dveře od koupelny.*POHLED KATHERINE*
Osušila jsem se ručníkem a omotala jsem si ho kolem těla. Druhým jsem si udělala na hlavě turban. Odlíčila jsem se a zhasla v koupelně. Otevřela jsem dveře a rozsvítila světlo. "Pane bože!! co tu děláš?!!" "Přišel jsem..." "pockejt jdu se oblíct!" Vešla jsem do šatny a oblíkla jsem si tepláky na spaní a tilko.
Vyšla jsem ze šatny.Přešla jsem ke dveřím do pokoje a zamkla je. "Co tu chceš Bieber?!!" "Chci ti dokázat to ze mi na tobě záleží!" "A jak?!" "To právě nevím" "Aha" Zvedla jsem se z postele. "Počkej!"Chytil mě za ruku a posadil si mě obkročmo na klín ruce položil na můj pas abych mu nemohla utéct. "Co?!" "Už na ty párty si me něčím zaujala....ale tam jsem to nějak neřešil. Potom ve škole.... Ještě včera jsem si to neuvědomoval. Spíš nechtěl uvědomovat! Ale teď už to vím....Když te vidím mám takového divnej pocit...potřebuji tě vidět šťastnou a mám potřebu te chránit! Nedovolím nikomu aby ti ublížil! Ani já sám.... Jestli jo už nikdy si to neodpustim.... Nikdy!Já...asi jsem se zamiloval" říkal to tak vážně.... Tak láskyplně. Mám to zkusit....nemám?... "I já k tobě cítím něco co ještě k nikomu....jenže ten strach z toho že mě chceš jen využít... Je větší... Nevim co mám dělat!" "Jen jedno mi řekni." Stiskl mé boky a začal se přibližovat. Zhluboka jsem se nádechla. Naše rty rozdělovaly milimetri. Zavřela jsem oči. A cítila jsem jeho měkké rty na těch mých. Byl to tak úžasný pocit! Chtěla jsem aby nikdy neskončil. Moje ruce jsem zapletla do jeho vlasů. Po chvilce jsme se od sebe odpojili. Justin si opřel čelo o to mé. "Řekni mi....cítila si něco?!" kývla jsem hlavou na jo. "Tak mi dej prosím šanci!" přemýšlela jsem. Jen tak s čelama opřenýma o sebe. A já na něm seděla obkročmo seděli asi 10minut.Celou tu dobu jsem přemýšlel a nad tím co mám dělat. Mám mu dát šanci... Nemám? Mají se dávat.... Ale lidem kterým neveříme?..."tak?!"Justin přerušil to ticho. "Co?!" "už víš?!" "Já..." "ty?"...."Dám ti tu šanci jen m...." nestihla jsem to doříct. "Děkuju!!Děkuju!!!" Přilepí rty na ty moje. Odpojili jsme se od sebe. "Jen mě prosím nezklam"................................NOVÁ ČAST!!:3OMLOUVÁM SE ZA CHYBY!PSALA JSEM JÍ NA MOBILU!:)
ČTEŠ
BET OR LOVE?
FanfictionJustin Bieber and Katherine Marrin(Nina Dobrev)- Přiběh o dívce,která je dcerou bývalého zabijáka,ale neví o tom. Zamiluje se do chlapce,který tím zabijákem je a který se vsadí,že se s ní vyspí do 4 měsíců......Co se stane,když Katherine přijde na t...