*POHLED KATHERINE*
Vyšly jsme po schodech nahoru do mého pokoje.......
"Co si vezmeš na sebe?" Zeptala se mě Bella. "Nechám si tohle jen si přes to vezmu koženou bundu a k tomu černý lodičky s kulatou špičkou na vysokým podpatku." "Aha...Nemám sebou žádný takový boty..Nevím co si mám vzít na sebe" "Jakou máš velikost nohy?" "38" "Já taky. Tak já ti nějáký půjčím. Počkej něco vybereme" Vešla jsem do šatny. Vzala jsem tam černý úzký rifle. K tomu jsem vzala černý tílko a riflovou bundu. Vzala jsem černý polokozačky na vysokým podpatku s kulatou špičkou. Vyšla jsem z šatny. "Na. Zkus si to." Všechno jsem jí to podala. Vešla do šatny a oblíkla si to. Po chvíli vyšla z šatny. "Perfektní!" "Myslíš?" "Jo! Podívej se na sebe" Ukázala jsem jí zrcadlo. "Ještě tě namalujeme. Počkej" Vešla jsem do kupelny. Vzala jsem kulmu a make-up. Vrátila jsem se zpět do pokoje. "Sedni si" Ukázala jsem na postel. Bella si sedla. Dala jsem jí vlasy do culíku a nalíčila jsem jí. Když byla nalíčená rozpustila jsem jí vlasy a jemně jí je natočila. "Hotovo!" Řekla jsem když jsem byla spokojená se svojí prací. Bella se zvedla a podívala se na sebe do zrcadla. "Páni!" "Co na to říkáš?" Zeptala jsem se jí. "Vypadám úplně jinak..." "Sluší ti to!" "Moc ti děkuju!" Přešla ke mě a objala mě. Pak ještě dodala."Jsem ráda že jsem tě mohla potkat!" "Nemáš zač. I já jsem ráda." Pustili jsme se z obětí. "Jdu se namalovat" "Jojo" Vešla jsem do koupelny. Stoupla jsem si před zrcadlo a udělala jsem si drdol. Nanesla jsem si make-up. Udělala jsem si jemný linky a zvýraznila jsem si lícní kosti. Rozpustila jsem si vlasy a natočila jsem si je. Když jsem měla ve hotové vyšla jsem z koupelny. "Jsi krásná Kate!" "Děkuju. Ty taky" Usmály jsme se na sebe. Vešla jsem do šatny a obula jsem si lodičky. Vzala jsem si koženou bundu a šly jsme dolů. Bella počkala u dveří a já šla pro Stevena. Vešla jsem do obýváku. "Stevene? Můžeme?" Steven se otočil. "Jo...Sluší ti to" "Děkuju" "Tak my půjdeme" "Dej na ně pozor Stevene." Řekl Taťka. "Neboj se Jasone. Dám" "Ahoj" "Ahoj" Vyšli jsme z obýváku a šly k Belle. "Páni" Řekl Steven. "Jsi nádherná Bello" "Děkuju" Bella se usmála. "Tak jdeme?" "Jasně" Vyšli jsme z domu. Před domem už čekal taxík. Nastoupili jsme do něj a Steven nadiktoval kam chceme odvést. Taxík se rozjel. Zastavil nám před clubem. Vystoupili jsme a Steven zaplatil. "Tak jdeme" Vešli jsme do klubu. Hned nás pohltil dým cigaret. Šli jsme k baru. Posadili jsme se na barové židle. "Dobrý den co to bude?" Otočil se číšník. "Dejte nám 3 krát whiskey s colou." "Dobře hned to bude" Po chvíli před nás položil naše objednané pití. "Tak na tebe Kate!" "Na mě" Ťukli jsme se. Takhle jsme to zopakovali ještě asi 4 krát. Bella se Stevenem někam zmizeli a já tu zůstala sama. Dala jsem si ještě dvě skleničky a šla tančit. Po chvíli jsem se zase vrátila k baru. Seděl tam nějáký kluk. Začali jsme si povídat. Povídali jsme si celkem dlouho. Byly už asi 3 ráno a já byla celkem opilá. "Hele... Už tě ani moc nedokážu vnímat. Ráda jsem tě poznala. Ahoj" Zvedla jsem se a chtěla odejít. "Počkej" Chytl mě za ruku. "Co je?" "Kam jdeš? Myslel jsem že si ještě budeme povídat." "Už si s tebou nechci povídat. Ani nevím o čem si mluvil. Ahoj" Otočila jsem se na odchod ale on mě pevně držel. "Nech mě jít" "Ne počkej. Budeme si povídat" "Říkám ti nech mě jít!" Pořád mě nepustil. "Jsi hluchej? Nech mě být!" "Řekla aby si jí nechal! Neslyšíš snad?" Podívala jsem se na kluka který držel toho kluka za ruku a koukal se mu do očí. Podívala jsem se mu do obličeje. Ty hnědé oči. Vlasy vyčesané nahoru. "Justine?" "Co?" Najednou To všechno zmizelo a přede mnou stál kluk se zelenýma očima a blond vlasy. "Promiň. Jsem opilá. Děkuju ti" Zatřásla jsem hlavou a šla hledat Bellu se Stevenem. Našla jsem je uprostřed parketu jak spolu tančili. "Půjdeme už prosím domů?" "Už se ti chce?" "Jo..je půl 4 ráno.Jsem opilá...mám halucinace a chce se mi spát" "Dobře" Vyšli jsme z baru a zavolali jsme si taxi. Taxík přijel asi za 5 minut. Nastoupili jsme do něj a já jsem mu nadiktovala adresu. Taxikář se rozjel směrem k nám domů. Asi po 10 minutách zastavil u nás před domem. Vystoupili jsme z auta a já zaplatila. Steven odemkl dům a my vešli dovnitř. "tak dobrou" "Dobrou" Popřáli jsme si dobrou noc. Vyšly jsme s Bellou nahoru ke mě do pokoje. Vyslíkly jsme se z oblečení a oblíkly jsem si pyžama. "Jakto že si najednou chtěla domů Kate?" "To je jedno" "Řekni mi to... Co se stalo?" "Byla jsem u baru...Povídala jsem si s nějakým klukem. Už jsem d něj chtěla odejít protože mě nudil. Zvedla jsem se a on mě nechtěl pustit. Jenže pak přišel kluk který se mě zastal. Když jsem se na něj podívala viděla jsem Justina. Ale když jsem se podívala znovu po tom co jsem řekla jeho jméno...Byl to kluk se zelenýma očima a blond vlasama...." "Aha...Pojď sem!" Pevně mě objala. "Musíš na něj přestat myslet Kate.." "Já vím..Ale prostě se jednou za čas objeví...." "Bude to dobrý" "Dobrou noc" "Dobrou" Lehla jsem si. Chvíli jsem nad tím ještě přemýšlela a pak jsem usnula........
DNESKA JEŠTĚ JEDNA ČÁST ZA TO ŽE TEĎ DÉLE NEBYLY ŽÁDNÉ ČÁSTI! SNAD SE VÁM LÍBILA! :)) OMLOUVÁM SE ZA CHYBY :/
ČTEŠ
BET OR LOVE?
FanfictionJustin Bieber and Katherine Marrin(Nina Dobrev)- Přiběh o dívce,která je dcerou bývalého zabijáka,ale neví o tom. Zamiluje se do chlapce,který tím zabijákem je a který se vsadí,že se s ní vyspí do 4 měsíců......Co se stane,když Katherine přijde na t...