*POHLED JUSTINA*
Probudil jsem se na hlas který šel zeshora. Byl to hlas Emily která říkala že už je vzhůru. Nechtěl jsem aby vzbudila Kate nebo Rose a tak jsem rychle vyběhl schody a šel rovnou k ní do pokoje. "Dobré ráno Emily" "Ahoj Justine" řekla mi s úsměvem. Půjdeme udělat mamince a babičce snídani??" "Jooo" "tak jo. Ale nejdřív si vyčistíme zuby" "Tak jo..." "Tak pojď" vyndal jsem jí z postýlky a vzal si jí na ruku. Sešel jsem s ní dolů a vešel jsem do koupelny. Postavil jsem Em na stupínek který tu měla. "Tadyto je tvůj kartáček?" Zeptal jsem se a vzal jsem do ruky zubní kartáček s princeznami. "Mhmmm" Dal jsem na něj pastu a podal jsem ho Emily. "Zvládneš to sama?" "Ano..Maminka mě to naučila" Řekla s úsměvem a začala si čistit zuby. Já udělal to samé. Když jsme si vyčistili zuby vzal jsem Em zase do náruče a šel jsem s ní do kuchyně. "Tak co uděláme k snídani??" Podíval jsem se na ní. "Lívance s jahodama" Vypískla a potom ještě dodala. "A čajík" "Tak dobře. Pomůžeš mi?" "Jasně že jo. Maminka bude mít oblovskou ladost" "To doufám" Usmál jsem se. Postavil jsem jí na zem a začal jsem jí podávat některé věci které zvládla položit na linku. Když jsem měl všechno vyndané posadil jsem Emily do její židličky a dal před ní mísu. "Teď do toho dáme všechno co patří na těsto a ty to potom zamícháš jo?" "Dobže" "Super" Začal jsem do misky dávat vše potřebné a Emily to pomalu míchala když se mi za zády ozval hlas. "Co tu vy dva vyvádíte??" "Děláme plo tebe snídani....akolát teď už to nebude pšekvapení....." Řekla Emily na konec se skleslým hláskem. Kate k nám přešla a pohladila Em po vlasech. "Ale nebuď smutná. Udělalo mi to velikou radost že děláte snídani" Řekla a dala jí pusu na vrch hlavy. "Chcete s něčím pomoct?" Řekla a podívala se na mě s úsměvem. "Mmmm mohla by si udělat jahodový krém." "Dobře" Otočila se k lince a začala dělat krém.
Když jsme dodělali snídani dali jsme to na stůl a Kate ještě udělala čaj. Emily v židličce jsem jen přisunul ke stolu. Když jsme vše prostřeli přišla dolů Rose. "Mmmm tady něco krásně voní. Co je to?" "Udělali jsme s Justinem snídani Babičko" "To jste ale hodní" Emily se jen usmála. Všichni jsme se posadili ke stolu a začali jsme jíst. Po dojezení jsem dal nádibí do myčky. Kate šla něco uklidit. Rose si šla zabalit a Em si hrála v obýváku s nějákýma hračkama. Rozhodl jsem si jít hrát za ní. Hrála si s bárbínama. Přisedl jsem si k ní. "Copak tu děláš?" "Hlaju si.... Tohle je maminka a tohle jsem já" Ukázala na panenky. "A kdo je tohle?" "To jsi ty" Usmála se. Musel jsem se nad tím taky pousmát. Ale na druhou stranu se ve mě probudila lítost. Za nějákou dobu budu muset odejít. Bude přeci soud...a i když ho vyhraju a nebudu muset do vězení....Čemu moc neveřím ale kdyby náhodou tak stejně budu muset odejít. Nemůžu tu Katherine dál překážet. A ta malá si mě z mého pohledu celkem oblíbila. Jak jí vysvětlím že budu muset odejít? Je na to ještě moc malá aby to pochopila.... "Tak já už budu muset jet" Ozval se hlas Rose který mě vyrušil z přemýšlení. Emily se rozeběhla za Rose a já se zvedl z koberce. Rose už stála u dveří a obouvala se. Stála u ní už i Kate. "Tak se tu mějte a pozdravuj odemě na svatbě Bellu a řekni jí ještě jednou že nás to s Taťkou strašně mrzí ať nám potom zavolá." Kate se při zmínění svatby podívala na mě. Byl to ale jen zlomek sekundy kdy se na mě podívala ale já věděl že to znamená něco o čem já ještě nevím ale měl bych to vědět. Teď jsem to ale nechal být. "Ahoj Mami" Kate jí objala a Rose jí obětí opětovala. "Ahoj Emily. Zase někdy přijedeš za mnou a za dědou jo?" "Jo" Řekla Em a pevně Rouse objala. Po chvíli Rose pustila Emily na zem a obrátila se ke mě. "Ať ti ten soud dobře dopadne Justine.... Vím že si dobrý člověk i s tím co děláš" Dořekla to a pevně mě objala. "Děkuju Rose" Když jsem to dořekl pustil jsem jí z obětí. "Tak Ahoj" Řekla a zamávala nám. Potom odešla.
"Máme všechno??" Zeptala se mě Kate která právě dávala do tašky všechny potřebný věci. "Plavky?" Zeptal jsem se. "Máme..." "Ručníky?" "Máme...." "Sprchový gely?" "Máme" Takhle jsem se ptal na všechny potřebný věci. "Tak potom máme vše." "Super. Teď se jen oblíkneme a můžeme vyrazit" "Jo. Tak se jdi oblíct a já zatím obleču Emily. Má někde připravené nějáké oblíkání??" "Jo na skříňce v pokoji" "Dobře" Odpověděl jsem a otočil jsem se na Em. "Tak pojď jdeme se oblíknout" Vzal jsem jí na ruku a vyšel jsem s ní nahoru. Já už jsem byl oblečený. Jedeme do aquaparku. To už jste ale asi pochopili že? Potom máme naplánovanou Zoo a mezitím nějáký oběd. No a až přijdeme zpět domů tak vykoupeme Emily uložíme jí a potom půjdeme na ten ples. Prý to má být nějáká velká akce kde budou lidi z vyšších míst...Možná tam potkám nějákého podnikatele kterému jsme prodávali drogy....Ne to snad ne. Oblíkl jsem Emily a sešel jsem s ní dolů. Tam jsme chvíli počkali než přišla Kate. Když přišla vzala si Emily na ruku a a já vzal tašku s věcma. Obuli jsme se a já jsem ještě vzal klíče od auta. Sjeli jsme dolů výtahem a došli jsme k autu. Kate posadila Emily do autosedačky a já dal věci do kufru. Potom jsem si sedl na místo řidiče a Kate na místo spolujezdce. Nastartoval jsem a rozjel se směr aquapark. Zaparkoval jsem před aquaparkem a Em už se nemohla dočkat. Vyndal jsem z kufru tašku a počkal než Kate vyndá Emily. Kat chytla Emily za ruku a Em chytla druhou rukou tu mojí. Takhle jsme šli až dovnitř ke kase. "Dobrý den." Pozdravili jsme stejnohlasně s Kate paní u kasy. "Doblý den" Pozdravila i Em. "dobrý den. Ahoj Maličká. Máte roztomilou dceru" "Ne to my......" "To není naš-..." "Takže rodinné?" Přerušila nás oba ta paní. "Jo rodinné" Řekl jsem a vandal jsem peněženku. "Jusine..." Chytla mu ruku kousek nad zápěstím Kat. Jen jsem se na ní bezeslova podíval. "Ty víš co chci říct" Dořekla. "Jo vím....a proto ti já říkám abys to nechala být." Po chvíli to vzdala a já zaplatil vstup. Vešli jsme do šaten. Bylo to tu udělaný že byly společné šatny a jednotné kabinky. Snad mě chápete. Vysvětlování není zrovna moje silná stránka. Převlékli jsme se do plavek. Emily jsem nandal rukávky a vyšli jsme k bazénu. Bylo to tu moc hezky udělaný. Kolem bazénů byl písek a všude lehátka. Jako na pláži. Na stěnách byla namalovaná obloha. Opravdu to vypadalo moc hezky. Vybrali jsme si 3 lehátka a dali na ně ručníky. Kate si sedla na jedno z lehátek a já jsem vzal Emily a šel jsem s ní do vody...............
ČTEŠ
BET OR LOVE?
FanficJustin Bieber and Katherine Marrin(Nina Dobrev)- Přiběh o dívce,která je dcerou bývalého zabijáka,ale neví o tom. Zamiluje se do chlapce,který tím zabijákem je a který se vsadí,že se s ní vyspí do 4 měsíců......Co se stane,když Katherine přijde na t...