DEN PŘED KONCEM ŠKOLY
*POHLED KATHERINE*Dneska je čtvrtek. Zítra je Konec školy. Oblečeme se do těch červených plášťů a čepky a dají nám diplom. Čtyři roky za mnou. Pak na Harvard. Mám tam přijet dva dny po maturitě abych se zabydlela a nějak nás seznámí se školou a tak. Budu tam takhle asi měsíc a pak můžu na týden domů a pak zpátky. Teď je ráno. Probudil mě budík který začal zvonit přesně v 6:30. Vstala jsem z postele a ustala jí. Dneska jsem domluvená s Ianem že po škole si zajedu domů pro věci a přespím u něj. Pak spolu půjdeme do školy. Vešla jsem do koupelny a udělala jsem si drdol. Vyčistila jsem si zuby a opláchla jsem si obličej. Utřela jsem si ho a nanesla jsem si make-up. Vykonturovala jsem si lícní kosti a řasenkou prodloužila řasy. Vyšla jsem z koupelny a šla rovnou do šatny. Venku už je celkem teplo. Vzala jsem si proto šaty a přes ně sako. Ještě jsem si vzala balerínky a kabelku a sešla jsem dolů. Boty i s kabelkou jsem dala do chodby a šla jsem do kuchyně. U stolu seděla mamka s Caroline. "ahoj" Řekla sem a dala oběma pusu na líčko. "Mám dneska Caroline odvést do školy?" "To by bylo fajn za 20 minut mám pohovor a asi bych jí nestihla odvést" "Dobře" Podívala jsem se na čas. 7:28. "Tak asi pojedeme ne?" "Jojo" Vyšla si nahoru pro věci. "Mami?" "Ano?" "Nevadilo by kdybych dnes přespala u Iana?" "Nene. Takže se uvidíme až zítra u tebe ve škole?" "Jojo" Objala jsem jí. "Tak ahoj" "Ahoj Kath" Vešla jsem do chody a tam už se obouvala Caroline. Obula jsem si svoje boty a vzala jsem si kabelku. Ještě jsem vzala z poličky líče od auta a šli jsme do garáže. Nastoupili jsme do mého auta a já se rozjela. Zastavila jsem Caroline u ní před školou. "tak Pa. Uvidíme se až zítra" "Dobře. Ahoj" Objala mě a vystoupila. Ještě jsem tam chvíli stála a pak se rozjela k mojí škole. Zaparkovala jsem na svém obvyklém místě. Vypnula jsem motor a vzala jsem si kabelku. Vystoupila jsem z auta a šla do školy. Učebnice jsem si nebrala protože už se stejně nic neučíme. Vešla jsem do třídy......
-------------------------
Konec školy. Vyšla jsem ze školy a nastoupila do auta. Vyjela jsem ze školního parkoviště a jela jsem směrem domů. Zastavila jsem na příjezdové cestě protože stejně hned pojedu. Odemkla jsem dveře a vešla do domu. Dneska jsem končila brzo takže nikdo není doma. Vyšla jsem schody nahoru a vešla do mého pokoje. Vzala jsem si tašku a dala do ní věci které si zítra vezmu na sebe a z šatny jsem ještě vzala ten červený oblek. Z koupelny jsem si vzala kosmetiku a dala jí taky do tašky. Tašku jsem zapnula a vzala jsem jí. Sešla jsem dolu po schodech a místo balerínek jsem si vzala boty na vysokém podpatku. Vyšla jsem ven z domu a zamkla za sebou. Došla jsem až k autu. Tašku jsem dala na zadní sedačky a sedla jsem si za volant. Nastartovala jsem auto a jela k Ianovi. Zaparkovala jsem u něj před domem. Vzala jsem si ze zadních sedaček tašku a z přední kabelku. Přešla jsem ke vchodu a zazvonila. Ian mi otevřel a já vyjela výtahem nahoru do posledího patra. Zaklepala jsem na dveře. Ian otevřel. Hned jsme spojili svoje rty. Odpojila jsem se a vešla dovnitř. "Ahoj Zalto" Usmál se. "Ahoj" Vyzula jsem si boty a odnesla si tašku s věcma do ložnice. Vyšla jsem z ní a Ian byl v kuchyni. "Už si jedla?" "Nene.." "Udělal jsem čínu" "Mmmm Super! Mám strašnej hlad zasmála jsem se." Ian dodělával jídlo a já mezitím připravila talíře a skleničky s pitím. Položila jsem je na stůl. Ještě jsem tam dala příbory. Ian už měl jídlo hotové. Nandal ho na talíř. Sedli jsme si ke stolu. "Dobrou chuť" Najedli jsme se a já umyla nádobí. "Pustíme si nějákej film?" Zeptala jsem se. "Můžeme. A co si pustíme?" "Já nevím" Zasmála jsem se. "Tak co třeba Avengers?" "Můžeme" Sedli jsem si na gauč a Ian pustil film. Seděli jsme na gauči. Já měla opřenou hlavu o Ianovo rameno a on měl omotanou ruku kolem mého pasu. Ještě jsme se koukli na druhej díl a bylo něco kolem půl devát večer. Vzpomněla jsem si že potřebuju něco vytisknout. "Můžu si půjčit tvůj notebook? Potřebuju si vytisknout něco do školy" "Jo uritě je na stole v kuchyni. Já se jdu zatím vysprchovat. Ten notebook už je přpojenej k tiskárně tak dej jenom tisknout" "Jo dobře" Ian šel do koupelny a já jsem šla ke stolu. Sedla jsem si ke stolu a zapla notebook. Najela jsem na Email. Přihlásila jsem se a dala tisknout u jednoho z emailů......
*POHLED IANA* -KRÁTKÉVešel jsem do koupelny se osprchovat. Kath si mezitím tiskla něco do školy. Když jsem se sprchoval uslyšel jsem ránu. Vypnul jsem vodu a vyšel jsem z koupelny jen s omotaným ručníkem kolem pasu. "Katherine? Je všechno v pořádku?" Nikdo se ale neozval. Šel jsem tada do kuchyně ke stolu. "Kath?" Notebook byl zaplej a u něj byly papíry. Když jsem se podíval co na nich je zmuchlal jsem je a hodil proti zdi. "Kurva!!" Byl jsem naštvanej. Rychle jsem šel pro mobil a vytočil její číslo. Hovor mi ale položila. Vzal jsem skleničku a hodil s ní do krbu. Ta se rozletěla na milion kousíčků. Oblíkl jsem se a vzal klíčky od auta. Sjel jsem dolu výtahem a nastoupil do auta. Vyjel jsem z garáže a vyjel ke Kath domů.
*POHLED KATHERINE*
Dala jsem tisk a šla jsem ke kopírce. Tisklo se ale úplně něco jiného. Co to sakra? Podívala jsem co se vytisklo. To co to bylo mě dost překvapilo. Nemile překvapilo. Vzala jsem papíry do ruky. Byl tam dopis. A fotky. Fotky na kterých byl Justin a zbytek gangu jak jsou na obchodech a předávají drogy. Potom i jak jednoho z jiného gangu zastřelili. A k tmu dopis kde bylo napsáno že jestli neodjedou z města tak půjde na policii a dá je do novin že toho je schopnej a má toho mnohem víc. Takže to Ian byl ten co jim to poslal?! Nevěděla jsem co dělat. Jediný co jsem věděla bylo že musím okamžitě tady odsud odejít a to co nejdřív. V koupelně ještě byla slyšet tekoucí voda. Vešla jsem do ložnice a vzala si věci. V chodbě jsem si vzala kabelku a obula si boty. Vyšla jsem ven a zabouchla za sebou dveře. Sjela jsem výtahem a šla k autu. Až když mi bylo trochu chladno tak jsem si uvědomila že jsem u něj nechala sako. Vracet se tam ale nebudu. Odemkla jsem auto a dala věci na zadní sedačky. Přesedla jsem na místo řidiče a nastartovala auto.Rozezvonil se mi telefon. Volal mi Ian. Hovor jsem mu položila. Vyjela jsem z podzemních garáží a jela ani nevím kam. Prostě jsem jela a přemýšlela. Proč by to udělal? Proto aby Justin odjel a on ke mě mohl být blíž a pak mě získal? To přece ne.... Však Ian takovej není. Teda alespoň jsem si to do teď myslela. Jen aby mě získal tak poslal Justinovi výhružnej dopis. Kvůli kterýmu Justin musel odjet. Ian je jen fotograf tak proto nemohli přijít na to kdo to poslal. Už mi to všechno dávalo smysl.......................DUFÁM ŽE SE ČÁST LÍBILA :) DEJTE VĚDĚT CO NA O ŘÍKÁTE :) ČEKALI JSTE TO? ŽE TO BYL CELOU DOBU IAN? OMLOUVÁM SE ZA CHYBY! :/
ČTEŠ
BET OR LOVE?
FanfictionJustin Bieber and Katherine Marrin(Nina Dobrev)- Přiběh o dívce,která je dcerou bývalého zabijáka,ale neví o tom. Zamiluje se do chlapce,který tím zabijákem je a který se vsadí,že se s ní vyspí do 4 měsíců......Co se stane,když Katherine přijde na t...