*POHLED KATHERINE*
Rozlepila jsem oči od sebe a rozhlídla jsem se kolem sebe. Kde to sakra jsem. Chtěla jsem se zvednout ale na můj rychlý pohyb hned zareagovala moje hlava. Myslela jsem že se mi rozletí snad na milion kousků. Dveře od pokoje se otevřeli. "Aaa... Už se nám tu šípková růženka probudila." "Nicku?" "Ano? Čekala si někoho jinýho?" "Ne....Já jen...nevěděla jsem koho čekat" Zasmála jsem se. "Na vypij to. Myslím že ti musí dost třeštit hlava." "Jen tak decentně" Nick mi podal skleničku a já vypila její obsah. Až teď jsem si všimla že jsem jen ve spodním prádle a jeho košili. Asi spozoroval můj pohled. "Neboj..Nic nebylo" Značně jsem si oddychla. "Teda..Chtěla si ale zabránil jsem tomu." "Děkuju...Co jsem to zase včera prováděla" Schovala jsem si hlavu do dlaní. Nick ke mě přešel a halvu mi se dlaní vyndal. Můj obličej vzal do svých dlaní. "Myslím že nic za co by ses musela stydět" Pohladil mě palcem po líci a usmál se. Taky jsem se na něj pousmála. "Tak co si pamatuješ jako poslední?" "Že mi nějákej kluk zaplatil panáka..." "A nic potom?" "Ne..." "Uhodil jsem ho..." "Cože si?" Zasmála jsem se. "Líbal tě..." "CO?" "Mám takový podezření že ti do toho pití něco dal." "Nevím...Proč si to myslíš?" "Byla si pak taková...jiná..." "Jak jiná?" "Sama si mě políbila a já nevím...tak celkově" "Líbilo se ti to?" Mrkla jsem. "Katherine!" "Co je?" Zasmála jsem se. "Nic..." Nick mi to tak něják všechno řekl. Po pravdě. Vždycky se za sebe stydím. I když jsem třeba nic špatného neudělala. Ale nerada jsem opilá. Ale slavila jsem narozeniny... Sice mě to neomlouvá ale nějáké to ALE tam je. Vstala jsem z postele. "Máš nějáký kartáček na víc?" "Jo..Byl jsem ti ho ráno koupit" "Jsi nejlepší Nicku!" Ukázala jsem na něj a zasmála jsem se. Při odchodu do koupelny která byla v pokoji jsem si po cestě udělala drdol. "Děláš to schválně Kate?" Ozval se z pokoje Nickův hlas. "Co myslíš?" "No..Máš na sobě jen spodní prádlo a košil...A děláš si za chůze zády ke mě drdol" "No a?" "No a jsem chlap...A pohled na ten tvůj sexy zadek je dost lichotivej a..." "Buď už ticho!" Vykoukla jsem z koupelny a zasmála jsem se. "Chtěla si to slyšet" Taky se zasmál. "Bože Nicku! Občas pochybuji o tvém věku" "ha..ha...ha..." Udělal takový ten ironický smích. V koupelně jsem si vyčistila zuby a opláchla jsem si obličej. Vrátila jsem se zpět do pokoje ale Nick už tu nebyl. Vyšla jsem tedy z pokoje. Z kuchyně se ozýval zvuk. Šla jsem tedy tam. "Co to tu vyvádíš?" "Snídani" Zasmál se. Dělal lívance. "Chceš něják pomoc?" "Ne...Neznamená že když jsem pokazil naše první společné jídlo že neumím nic" Smál se. "Dobře dobře" Zvedla jsem ruce na obranu. Posadili jsme se ke stolu. "Dobrou chuť." "Dobrou" Popřáli jsem si a začali jsme jíst. Když jsme dojedli pomohla jsem Nickovi uklidit. I když nechtěl prostě jsem se nenechala odbýt. "Kolik je vůbec hodin?" "Něco málo po 12 hodině." "Cože??" "No..." "Budu muset jít" "Proč? KAm bys jako chodila" "Já nevím....Jsem tu už moc dlouho musím ti tu překážet" "Ty si ale blbá....Proč by si mi tu měla překážet? A zrovna ty" "Já nevím..." "No tak vidíš... Tak se podíváme na nějáký filmy a pak tě zvu na oběd dobře?" "Dobře no..." "Tak pojď" Vzal mě do náruče. "Aaaa! Co to děláš?" Zasmála jsem se. "Beru tě do náruče" "To vidím...Ale proč to děláš?" "Mmmm...Protože chci?" Odnesl mě až do pokoje kde mě položil na postel. "Pustíme si ledové království!!" Zakřičela jsem. "A mě říkáš že pochybuješ o mém věku" Zasmáli jsme se. "Nech si toho! Ledové království je nejlepší!" "Katherine..Katherine" Kroutil hlavou a u toho se smál. Ale i přes to tam pustil ledové království. Lehl si ke mě a společně jsme koukali. Hlavu jsem si opřela o Nickovo rameno a on měl ruku obmotanou kolem mého pasu.
------------------
Musela jsem asi usnout protože mě probudil Nickův hlas. "Vstávej....Kate...Pojď půjdeme na oběd"Otevřela jsem oči. "Asi jsem usnula co?" "Tak trochu" "Kolik už je hodin?" "Půl 3...Film skončil už před hodinou ale ty si tak sladce spala že jsem tě nechtěl budit" "To si klidně mohl" Vstala jsem z postele. Oblíkla jsem si kalhoty a triko. Venku bylo celkem ošklivě a pršelo. "Nemohl by si mi prosím půjčit nějakou tvojí mikynu?" "Určitě" Přešel ke skříni a vyndal z ní mikynu. Oblíkla jsem si jí přes tričku. "Půjdu bez Make-upu. Nebude ti to nějak vadit?" "No to teda! Vždyť vypadáš příšerně!" Řekl úplně vážně.. "Opravdu?" Podívala jsem se mu do očí. "Ne...Dělám si srandu" Přešel ke mě a jednu ruku položil na mou tvář. Palcem přejel po mé lícní kosti a dodal. "Jsi nádherná" Koukali jsme si do očí. Jemně spojil naše rty. Nezačal s nima pohybovat nic. Jen je tam tak nechal položené. Po chvíli jsme se od sebe odpojili. "Tak jdeme" Vyšli jsem z bytu. Sjeli jsme výtahem dolů a nastoupili jsme do auta. Nick zaparkoval před restaurací ve které jsem byla minule s Bellou. Musela jsem se nad tím pousmát. Posadili jsme se k volnému stolu. "Dobrý den co si dáte k pití?" Zeptala se servírka když nám podávala jídelní lístky. "Já si dám neperlivou vodu s citronem." "Dvakrát" Dodal Nick. "Dobře" Řekla a odešla. Po chvíli přišla s naším pitím. "Máte vybráno?" "Jo..Já si dám ten domácí hovězí burger" "Dobře a vy?" Podívala se na mě. "Já si dám ten těstovinový salát s kuřecími kousky" "Dobře" Zapsala si to a odešla. "Tak co máš dneska v plánu?" "Ani nic...Až přijdu domů tak si asi zajdu do posilky...Ale ještě nevím" "Hmmm tak proto ta postava" "No o si piš. To se neudělá samo" Oba dva jsme se zasmáli. "Tady to máte" Přišla servírka a položila před nás jídlo.
Když jsme dojedli Nick i po mém dlouhém přemlouvání zaplatil. Myslím že už několikrát jsem vám říkala jak nesnáším když za mě někdo platí. Vyšli jsme z restaurace. "Chceš už hodit domů nebo pojedeme ještě ke mě?" "no...Je něco po 4 tak kdyby ti to nevadilo můžeme být ještě u tebe" "Jasně že nevadilo." Usmál se. Nastoupili jsme do auta. Nick nastartoval a rozjel se k němu domů.
-----------------------U Nicka jsme si tak různě povídali a zahráli jsme si Xbox kinect. Byla to fakt pecka. Jezdili jsme na lyžích nebo jsme boxovali. "Asi už půjdu Nicku. Je půl 8 večer" "Hodím tě" "NE to je dobrý mám už dole taxíka" "Tak dobře" Oba dva jsme vstali a šli ke dveřím. Obula jsem se a oblíkla jsem si bundu. Přes rameno jsem si přehodila kabelku. "Tak pa" "Ahoj" Otočila jsem se na odchod. Nick mě ale chytl za paži a otočil si mě čelem k sobě. Jemně a rychle spojil naše rty. Pak se hned odpojil. "Ahoj" Usmál se. "Ahoj" Vyšla jsem ze dveří. Sešla jsem dolů a nastoupila jsem do taxíku. Nadiktovala jsem řidiči adresu a on se rozjel.
Zaparkoval před školou. Přešla jsem pozemek a šla do budovy s pokojema. Vyšla jsem do mého patra a odemkla jsem si pokoj. Vyzula jsem si boty a položila jsem kabelku a botník. Podívala jsem se na čas. 20:09. Dneska už do posilovny nepůjdu. Vešla jsem do koupelny. Slíkla jsem si oblečení a vlezla jsem do sprchy. Osprchovala jsem se. Vyšla jsem ze sprchy a osušila jsem se ručníkem. Pyžamo jsem tu měla připravený. Oblíkla jsem si ho. Odlíčila jsem si obličej od zbytku make-upu a vyšla jsem z koupelny. Lehla jsem si do postele když mi zazvonil telefon. Ale ne... já ho mám v kabelce u dveří. S přemáháním jsem se zvedla z postele a vyndala jsem si telefon z kabelky. Podívala jsem se kdo mi píše. ---NICK--- "Tak dobrou noc :*" Hned jsem mu odpověděla. "Dobrou :) :*" Odeslala jsem SMS. S mobilem jsem si šla sednout do postele a vytočila jsem mamky číslo. "píííííííp........pííííííp....píííííp...."
Mamka:"Ahoj zlatíčko! Počkej dám to nahlas ať tě slyšíme všichni"
Já:"Dobře"
Mamka,Taťka,Caroline:"AHOOJ!!"
Já:"Ahoj!" USmála jsem se.
Taťka:"Tak jak se máš?Všechno v pohodě??"
Já:"JO..Úplně super. Včera jsme byly s Bellou v posilovně tady na škole."
Mamka:"JO? A je dobrá?"
Já:"Úplně super"
Caroline:"Stýská se mi.."
Já:"To mě taky..."
Mamka:"Tak si to užij..Zase si zavoláme."
Já:"Dobře. Tak dobrou"
Mamka,Caroline,Taťka:"Dobrou noc!"
Já:"Mám vás ráda"
Mamka:"To my tebe taky!"
Taťka:"Neuvěřitelně moc!"
Caroline:"Jo!"
Já:"Tak pa"
Mamka:"Pa" Mamka položila hovor. Mobil jsem položila na noční stolek vedle postele. Zhasla jsem světla a lehla jsem si. Po chvíli jsem usnula.........DALŠÍ ČÁST :) DOUFÁM ŽE SE LÍBILA!! :)) OMLOUVÁM SE ZA CHYBY! :/
ČTEŠ
BET OR LOVE?
Fiksi PenggemarJustin Bieber and Katherine Marrin(Nina Dobrev)- Přiběh o dívce,která je dcerou bývalého zabijáka,ale neví o tom. Zamiluje se do chlapce,který tím zabijákem je a který se vsadí,že se s ní vyspí do 4 měsíců......Co se stane,když Katherine přijde na t...