*POHLED KATHERINE*
---Narozeniny Katherine----"Hodně štěstí zdraví......hodně štěstí zdraví....." Probudily mě hlasy jak zpívaly tuhle písničku. Otevřela jsem oči a viděla všechny jak stojí u mé postele a zpívají. Usmála jsem se a posadila jsem se. Dozpívali písničku. "Všechno nejlepší!!" Řekli všichni najednou. "Děkuju" Mamka přede mě položila tác s mojí oblíbenou snídaní. Lívance s borůvkama a javorovým sirupem! Všichni mi popřáli. "Děkuju" Ještě jednou jsem poděkovala. Všichni odešli jen Bella tu zůstala. "Všechno nejlepší Kate! Ať se ti splní vše co si přeješ" Objala mě. "Děkuju ti" Pustily jsme se z obětí. Začala jsem jíst. "Ty už si snídala?" "Jojo" Dojedla jsem a šly jsme dolů. Dala jsem nádobí do myčky. "Nemám pro tebe nic k narozeninám.." Řekla smutně Bella. "Prosím tě... mě stačí že si moje kamarádka." Objala jsem jí. "Mám tě ráda!" "Já tebe Bell" Do kuchyně vešla mamka. "Tak co naše oslavenkyně?" "Dobrý" Usmála jsem se. "Jdeme se nahoru oblíct a trochu zkulturnit" Zasmály jsme se. Vyšly jsme s Bellou nahoru. Vešla jsem jako první do koupelny. Zavřela jsem za sebou dveře a vešla rovnou do sprchy. Osprchovala jsem se a vyšla ze sprchy. Osušila jsem se ručníkem a oblíkla jsem si kraťasy a tílko. Vlasy jsem si dala do drdolu. Vyšla jsem z koupelny. Do koupelny vešla zase Bella. Sešla jsem dolů že nám zajdu pro pití. Vešla jsem do kuchyně a natočila skleničky vodou. Chtěla jsem je odnést nahoru ale domem se rozezvonil zvonek. Přešla jsem ke dveřím. Otevřela jsem dveře a v nich stál Steven (Bratranec Katherine. Kdo si nepamatuje) "Stevene? Co tu děláš?" "Ahoj princezno. Taky jsem moc rád že tě vidím" ZAsmála jsem se a pevně jsem ho objala. "promiň jen mě celkem překvapilo že jsi tady" "Máš přeci narozeniny. Nemohl jsem nepřijet!" Jen jsem se usmála. "Všechno nejlepší!" Podal mi květinu kterou měl schovanou za zády. "Wau! Je nádherná! Děkuju!" Znovu jsem ho objala. Byl to puget rudých růží a uprostřed byla jedna bílá. Bylo jich přesně 20. 19 rudých a 1 bílá. "Pojď dovnitř" Ustoupila jsem ze dveří a Steven vešel dovnitř. "Mami?" "Ano?" Ozvalo se z býváku. "Steven je tady!" "Jo..Já vím" "Ty to víš?" "Jo... Domlouvali jsme se spolu." "Proč si mi to neřekla?" "Překvapení" Zasmála se. Z obýváku jsem šla do kuchyně. Růže jsem dala do vázy. Steven přišel za mnou do kuchyně. "Tak jak slavíš?" "Zatím nějak" "Půjdeme to večer oslavit ne? 20 ti je jenom jednou!" "Jasně že--" "Kate? Kde mám tu růžovou podprs-..Sakra!" Ve dveřích kuchyně se objevila Bella jen v ručníku. "Hned jsem zpět" Řekla rychle a zmizela ze dveří. "Máš jí v koupelně na koši na prádlo" Řekla jsem tak aby mě slyšela a Zasmála jsem se. "Díky" "Kdo to byl?" Zeptal se Steven. "Vysvětlím ti to až přijde" Usmála jsem se. "Dobře" Po asi 5 minutách přišla dolů Bella. "Takže... Tohle je Bella. Moje kamarádka s kterou jsem se seznámila teď na vysoký škole. Bello tohle je Steven můj bratranec. Stevene tohle je Bella" Představila jsem je."Rád tě poznávám Bello" "Já tebe taky" Seznámili se. Steven na ní koukal jak na obrázek. "Halo! Stevene" Zamávala jsem mu rukou před obličejem. "Co? Říkala si něco? Promiň já jen.." "Chápu." Zasmála jsem se. "Tak co podnikneme?" Zeptal se nás Steven. "No..nevím." Do kuchyně vešla mamka. "Potřebovala bych aby jste zajeli koupit něco k jídlu. Nic tu nemáme" "Jo dobře Rose. Máme teď" "Jojo. Kupte čínu nebo pizzu. To je jedno. A prosím vás. Po cestě se zastavte v supermarketu. Tady máte seznam. Je úplně prázdná lednice. "Dobře" Řekli jsme všichni tři najednou. Vyšli jsme všichni nahoru ke mě do pokoje. Oblíkla jsem si v šatně černé roztrhané rifle a bílý tílko. Bella si oblíkla kraťasy a černé triko s dlouhým rukávem. Vyšli jsme ze šatny. V koupelně jsem si jen řasenkou prodloužila řasy a udělala drdol. Sešli jsme schody. Obula jsem si žabky a vzala klíčky od svého auta. Otevřela jsem garáž a všichni jsme nastoupili do mého auta. Nastartovala jsem a vyjela z garáže. "Asi pojedeme nejdřív do supermarketu ne?" Zeptala jsem se. "Já bych to tak udělala no" "Já taky" "Ok" Jela jsem tedy nejdřív do supermarketu. Zaparkovala jsem na parkovišti. Vystoupili jsme z auta a šli dovnitř do supermarketu."Máte někdo ten seznam?" "Jo já ho mám" Řekla Bella a vyndala ho ze zadní kapsy. Nakoupili jsme vše co bylo na seznamu a šli jsme ke kase. Vyndavali jsme nákup z košíku a mě se rozezvonil v kabelce telefon. Vyndala jsem mobil z kabelky a podívala jsem se kdo volá. Na obrazovce svítilo jméno --Nick--- Podívala jsem se na Bellu která se dívala na mě. "Kdo to je?" Ukázala jsem jí telefon. "Zvedni to..." "Mám?" "Jo...Však si s ním od té doby nemluvila. Zvedni mu to." "Dobře. Tady máš peníze. Zaplatíš to prosím? Já půjdu do auta" "Jojo" Vyšla jsem z obchodu a Přijmula jsem hovor.
Nick:"Ahoj..Konečně si mi zvedla telefon."
Já:"Ahoj...co se děje?"
Nick:"Všechno nejlepší k narozeninám!"
Já:"Děkuju...Děkuju že sis na mě vzpomněl"
Nick:"Není zač. Jsi v Messechusetts?"
Já:"Ne..Nejsem"
Nick:"Kdy přiletíš zpět?"
Já:"Za dva dny. Proč?"
Nick:"Chtěl bych tě pozvat na skleničku....."
Já:"Aha"
Nick:"Nechtěla bys zajít až přijedeš?"
Já:"Já nevím Nicku..."
Nick:"Notak Kate! Už jsem se omlouval za to co se stalo. Zajdeme do baru...notak"
Já:"No dobře.."
Nick:"Super! Tak dneska je středa..to znamená že přiletíš v pátek. Tak v sobotu večer v 8?"
Já:"Dobře.. Kde?"
Nick:"v tom baru kde jsme se potkali"
Já:"Dobře"
Nick:"Dobře"
Já:"Ahoj Nicku"
Nick:"Ahoj Katherine" Položila jsem hovor a mobil jsem dala do kapsy. Steven s Bellou šli směrem ke mě. Přijeli s nákupním vozíkem až k autu. Otevřela jsem kufr a začali jsme tam dávat nákup. Všechno jsme naložili do auta a Steven šel odvést vozík. Já jsem nastartovala auto. Steven taky nastoupil a jeli jsme pro jídlo. Domluvili jsme se že koupíme čínu. Koupili jsme čínu a jeli domů. Zaparkovala jsem v garáži. Vystoupili jsme z auta a šli do domu. "Jsme doma!" Zavolala jsem. "Jojo" Ozval se Taťkův hlas. Odnesli jsme nákup do kuchyně. Uklidili jsme ho. "Máme to tu jídlo!" Nikdo se ale neozval. "Halo?" Podívala jsem se po kuchyni. Steven s Bellou tu už nebyli. "Kde jste?" Vyšla jsem z kuchyně a šla do obýváku. Vešla jsem do obýváku. "Všechno nejlepší!!" Zakřičeli všichni" "Děkuju!" ze stropu vysel nápis "Happy birthday" a všude na zemi bily balonky. Všichni měli ty párty čepičky. Mě dali taky jednu. Na stole byl dort Byl opravdu nádherný a v něm bylo zapíchnuto 20 svíček. Mamka s Taťkou vzali do ruky dort. Všichni znovu začali zpívat písničku. "Přej si něco!" Řekla Bella. Zavřela jsem oči a přála si přáni. Sfoukla jsem všechny svíčky. Rodiče položili dort. Všechny jsem objala. Všichni mi ještě jednou popřáli. Caroline mi nakreslila hezkej obrázek kde jsem já a ona. Vezmu si ho sebou do Messechusetts a zarámuju si ho. Steven už mi u vchodu dal růže.Ví že miluju rudý a bílý růže. Bella i když mi ráno říkala že pro mě nic nemá mi dala úplně nádherný přívěšek na můj pandora náramek. Pevně jsem jí objala. "Děkuju je nádhernej! TO si nemusela." "Chtěla jsem ti udělat radost" Pustila jsem jí z obětí. "Všechno nejlepší holčičko!" Popřáli mi rodiče a dali mi zabalenou krabičku. Rozbalila jsem jí. Začala jsem plakat. Měla jsem opravdu velkou radost. Můj telefon už jsem měla 3 roky a strašně se sekal a byl rozbitý. Dostala jsem zaltý Iphone 6. Byl opravdu úžasný. "Děkuju Vám! Děkuju!!" Oba dva jsem pevně objala. "Děkuju!" "Není zač" Řekli oba stejnohlasně. Pustila jsem je z obětí. Utřela jsem si slzy a zapla nový telefon. Všechno jsem si to tam nainstalovala atd. Však to všichni znáte. Seděli jsme v obýváku a různě jsme si povídali. Jedli jsme u toho dort a pili jsme kafe. Bylo něco po 8 hodině večer. "Myslel jsem jestli to nepůjdeme oslavit do baru" Řekl Steven. "Klidně můžeme" Usmála jsem se. "Co myslíš Bello?" Zeptal se Belly. "Jo..Klidně můžeme" Usmála jsem se. "Tak jdeme se nahoru upravit?" Zeptala jsem se Belly. "No jasně!" "Stevene počkej tady" Obě dvě jsme se zasmály protože jsme to řekly najdnou. Vyšly jsme po schodech do mého pokoje.......KONEC DNEŠNÍ ČÁSTI. VÍM KONČÍ DIVNĚ ALE CHTĚLA JSEM ABY TAKHLE SKONČILA :)) DOUFÁM ŽE SE LÍBILA! OMLOUVÁM SE ZA CHYBY! :/
ČTEŠ
BET OR LOVE?
Fiksi PenggemarJustin Bieber and Katherine Marrin(Nina Dobrev)- Přiběh o dívce,která je dcerou bývalého zabijáka,ale neví o tom. Zamiluje se do chlapce,který tím zabijákem je a který se vsadí,že se s ní vyspí do 4 měsíců......Co se stane,když Katherine přijde na t...