69.část

863 42 2
                                    

*POHLED KATHERINE*

  Nadiktovala jsem mu adresu a řidič se rozjel....  

Řidič taxíku zastavil v celkem dost bohaté čtvrti. Byly tu samé vily. "Tady to je slečno" "Dobře... Děkuju" Zaplatila jsem mu a vystoupila. Vyndala jsem z kapsy telefon a vytočila Nickovo číslo. "Pííííííp......píííííp" 
Nick: "Ano Kate?" 
Já:" Ahoj ... Jsem na adrese co si mi řekl." Stála jsem na chodníku a koukala na silnici jestli náhodou nepřijede autem. 
Nick: "Jo dobře"
Já: "Kde jsi Nicku?"
Nick: "Otoč se..." Otočila jsem se. Ve dveřích menší vily před kterou jsem stála stál ve dveřích Nick jen v tílku a teplákových kraťasech. Vypadal fakt sexy. Zakousla jsem se do spodního rtu a položila hovor. Rozešla jsem se směrem k němu. "Ahoj" Usmál se a objal mě. "Ahoj krásko" Mrkl a pak dodal. "Pojď dál" Ustoupil od dveří abych mohla projít. Vyzula jsem si boty. "Chtěl jsem nám uvařit...ale jaksi se mi to vymklo kontrole a všechno jsem spálil." Prohrábl si vlasy. "Třeba se to dá ještě zachránit. Kde to máš?" Dovedl mě do kuchyně. Podívala jsem se na spálené jídlo v pánvi. "Dobře...tak tohle už se asi nedá zachránit" Zasmála jsem se. "Tak já něco objednám" "Ne... Tak já něco uvařím" Usmála jsem se. "To je blbý aby si mi tu vařila" "Nicku prosímtě...Udělám čínu co na to říkáš?" "Tak dobře. Co na to budeš potřebovat?" "Nějákou zeleninu jako je porek, paprika, mrkev,cuketa...." Řekla jsem mu co vše potřebuju a Nick mi to připravil. Kupodivu měl vše co jsem potřebovala. Začala jsem vařit a Nick zašel pro pomerančový džus. Měl to tu opravdu krásně a moderně zařízené. Všechno do bílo černé barvy. Dělala jsem v pánvi zeleninu když se Nickovo ruce omotaly kolem mého pasu a spojily se na mém břiše. "Nicku!" "Hmm?" Jeho ruka si moje vlasy přendala jen na jednu stranu a jeho hlavu si položil na moje rameno. "Nicku! Nepotřebujeme mít spálený i druhý jídlo. Nech toho" Smála jsem se."No dobře..." Zasmál se a pustil mě. Dodělala jsem jídlo a nandala ho na talíř. Položila jsem talíře na stůl u kterého seděl Nick."Dobrou chuť" "Dobrou" Popřáli jsme si a začali jíst. "Je to opravdu výborný" Řekl mi Nick. "Děkuju" "Ty tu nebydlíš dlouhou že ne? Nikdy jsem tě tu neviděl" "Ne nebydlím. Jsem tu třetí den" "Tak to jo" Bylo chvilku ticho. Oba jsme dojedli a Nick uklidil nádobí. "Nezajdeme do New England Aquarium? Je to krásný vodní svět. Teda jestli už si tam nebyla." "Ne nebyla. Můžeme tam zajít" Usmála jsem se. "Tak jdeme?" "Jo" Usmála jsem se. Obuli jsme si boty a nastoupili do Nickova auta. Asi za 5 minut jsme parkovali. Vystoupili jsme z auta. "Tak pojď" Řekl a přehodil svojí ruku přes moje ramena. Jen jsem se nad tím pousmála. Vešli jsme dovnitř. "Dobrý den" "Dobrý. 2-krát vstupenku" "Ne... budeme platit každý zvlášť." Řekla jsem. "Ne nebudeme. Nechte to dohromady" "Ne Nicku. Nechci aby si to za mě platil" "Kate.. Pozval jsem tě. Pamatuješ?" "Ale..." "Ne ale. Prostě pltím Ok?" "No dobře...." Zaplatil za nás a my šli dovnitř. Bylo to tu opravdu krásný. Byli tu tučňáci, žraloci, želvy, rejnoci a spoustu dalšího. "Nechceš se potápět se žralokama?" Zaptal se mě Nick. "Ne! Zbláznil ses!" Zasmála jsem se. Prošli jsme celé Aquarium" Vyšli jsme ven a nastoupili jsme do auta. "Chceš odvést domů?" "Ne.. To je dobrý pojedu taxíkem" "Odvezu tě."  "Ne nechci aby sis zajížděl" "Mám to do Cambridge 15 minut cesty to je v pohodě Kate" "Ne já nechci" "Tak dobře... Nechceš alespoň ještě chvíli zůstat teda než pojedeš?" "Dobře..." Rozjel se autem směrem k němu domů. Vystoupili jsme z auta a vešli k Nickovi do domu. Bylo něco kolem půl 8 večer. "Nedáme si víno?" "Klidně můžeme" "Červené nebo bílé?" "Červené" Odpověděla jsem a on někam zmizel. Vyzula jsem si zatím boty a šla do obýváku. Nick po chvíli přišel s láhví červeného vína a dvěma skleničkama. Posadil se vedle mě na gauč. Otevřel červené víno a skleničky položil na konferenční stolek před gaučem. Nalil víno do skleniček. Jednu mi podal a jednu si nechal. "Tak na zdraví" "Na zdraví" Přiťukli jsme si. Různě jsme si povídali a měli už skoro láhev v sobě. Na stole byl popcorn. Vzala jsem si ho pár do ruky. "Otevři pusu!" Řekla jsem. "Cože??" "Schválně jestli se trefím." Nick otevřel pusu. Já jsem hodila jeden popcorn a netrefila jsem se. "Teď já" Řekl Nick a vzal si popcorn. Já jsem otevřela pusu a Nick se trefil. Hodil další a znovu se trefil. Pak další ale to se netrefil. Oba jsme se smáli. Nick se ke mě naklonil. "Máš tady kousek popcornu." Byl u mě tak blízko že jsem cítila na své kůži jeho dech. Sundal mi z vlasů popcorn a podíval se mi do očí. Já se podívala do očí jemu. Položil ruku na mojí tvář a palcem mi přejel přes rty. Jeho oči tikaly z mých na moje rty. Pomalu se přibližoval až spojil naše rty. Naklonil se ke mě ještě víc takže jsem se položila na gauč. Ležel nademnou a rukama se podpíral tak aby mě nezalehl. Jeho ruka putovala po mém těle. Líbali jsme se dlouhou. Jeho ruka zabloudila pod moje triko a chtěl mi ho sundat. Odpojila jsem se od něj. "Nicku ne." "P-promiň" Oba jsme se posadili. "Já... už pojedu" Vstala jsem z gauče. Vzala jsem si kabelku a telefon. Přešla jsem na chodbu a obula jsem si boty. "Kate...Počkej" Nic jsem neřekla a odešla. Vyšla jsem z domu a šla po chodníku. Bylo 9 večer takže se začalo pomalu stmívat. Prohrábla jsem si vlasy a olízla spodní ret. Co to sakra bylo? Nick a já.... Asi ještě nejsem připravená na další vztah. Nevím... Vyndala jsem z kapsy telefon který se mi rozezvonil. Volal mi Nick. Hovor jsem ale nepřijmula. Nevím co bych mu řekla. Vytočila jsem číslo na taxík. Řekla jsem taxikáři kde jsem a on za chvilku přijel. Nastoupila jsem do auta a nadiktovala mu adresu školy. Zastavil před školou. Zaplatila jsem mu a vystoupila z auta. Vešla jsem do arealu školy. Přešla jsem velký pozemek až na konec zahrady. Vešla jsem do budovy a vyšla do svého patra. Na schodech jsem Narazila do Belly. "Ježiši promiň" Zasmála jsem se. "V pohodě. Kde si byla? Celý den jsem tě hledala" "Byla jsem venku." "S kým?" "S jedním klukem" "A? Nějáký nový úlovek? Zasmála jsem se. "Ne..asi spíš ne. Nevím. Je mu 27. Ale myslím že to dneškem skončilo."  Bella šla se mnou směrem k mému pokoji."Je sexy?" Zasmála jsem se. "co je?" "Já ti tu říkám že je mu 27 a že to dneškem asi skončilo a tebe jediný co zajíma tak jestli je sexy" "No co?" Zasmála se a pak dodala. "A je?" "Jo je..." "A proč si říkala že to dneškem skončilo?"  "Nevím... líbali jsme se ale on chtěl něco víc...ale já ještě ne. Sbalila jsem se a odešla" "Ty si odešla? Nechala jsi ho tam?" "Jo..." "Bože Katherine" Plácla si po čele. "Co je?" "Je mu 27..je sexy... co víc si přát? Určitě by ho každá brala" "Jo to asi jo...ale nechci zatím nikoho... v LA jsem se před týdnem s někým rozešla. Nechci nový vztah" "Ale notak...Přijela si sem aby si zažila něco novýho. Nebuď srab" Strčila mi do ramene. "Když já nevím Bell" "No uvidíš no..." "No. Tak dobrou" Objali jsme se a každá šla do svého pokoje. Vešla jsem do toho mého a hned jsem za sebou zamkla. Vyzula jsem si boty. Kabelku jsem položila na botník a šla rovnou do koupelny. Odlíčila jsem se a slíkla  ze sebe oblečení a vešla do sprchy. Pustila jsem na sebe proud horké vody. Umyla jsem si obličej a celé tělo. Potom jsem si ještě umyla hlavu. Když jsem byla umytá vyšla jsem ze sprchy a omotala si kolem těla ručník. Druhým jsem si udělala na hlavě turban. Vyšla jsem z pokoje. Oblíkla jsem si pyžamo. Přešla jsem na chodbu a vzala z kabelky telefon. Vytočila jsem mamky číslo. "pííííííp.....píííííp." 
Mamka:"Ahoj zlatíčko"
Já:" Ahoj Mami"
Mamka:"Tak co? Jaký to tam je?" 
Já:" Jo super... Mám svůj vlastní pokoj s kuchyňkou a koupelnou"
Mamka:"Tak to je super. Jsem ráda že se ti tam líbí"
Já:"Jo...je to tu fakt hezký" 
Mamka:"To je dobře. Co kamarádi?"
Já:"Mám kamarádku...Jmenuje se Bella. Je opravdu fajn a chodí na stejný obor jako já" 
Mamka:"Tak jí pak odemě pozdravuj" Zasmála se. 
Já:"Dobře budu. Co Caroline?"
Mamka:"Caroline dobrý... Chybíš jí. Nám všem samozřejmě"
Já:"Vy mě taky.... Příští týden za vámi přiletím... Uděláme nějákou oslavu ne? Caroline přece bude 8."
Mamka:"Jo... A tobě bude 20..." (Vím že na začátku story jí bylo 18 ale berte to tak že už je to jakoby dva rok:) ) 
Já: "Ajo... To to utíká co?" Zasmála jsem se. 
Mamka: " No...to to utíká. Tak se hezky vyspi"
Já:"Děkuju. Vy taky. Dobrou noc"
Mamka:"Dobrou" Položila jsem hovor. Vrátila jsem se zpět do koupelny a ručník pověsila na topení. Sundala jsem si ručník co jsem měla na hlavě a taky ho pověsila. Vlasy jsem si učesala a šla si lehnout. Než jsem šla ale spát zazvonil mi telefon. Přišla mi SMS. Vzala jsem do ruky svůj telefon. Otevřela jsem zprávu. "Ahoj...Chci se omluvit za to co se dneska stalo. Omlouvám se jestli tě to něják rozhodil- Nick" Hned jsem mu odepsala. "To je v pohodě Nicku. Dobrou" Odeslala jsem SMS. Zamkla jsem telefon a položila ho na noční stolek. Lehla jsem si do postele a šla spát.....................

OBRÁZEK V MEDIÍCH JE NICK (Nick Bateman) . DOUFÁM ŽE SE VÁM ČÁST LÍBILA :)) OMLOUVÁM SE ZA CHYBY :/



BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat