*POHLED JUSTINA*-Nevím jak bude dlouhý....
Probudil jsem se na sluneční paprsky které svítily do mích očí. Odlepil jsem od sebe oči. "Dobré ráno" Uslyšel jsem její hlas. "Dobré" Naklonil jsem se k ní a dal jí pusu na líčko. Měla na sobě jen moje triko a kalhotky. Chytl jsem jí kolem pasu a přetočil nás tak že jsem ležel nad ní a podpíral se rukama abych jí nezalehl. Položila svoje ruce na moje tváře. Koukali jsme si do očí. "Mám tě ráda Justine" "I já tebe. Jsi moje nejlepší kamarádka....kvůli tobě myslím hned na jiné věci. Zítra odjíždíme do Paříže...Máš už sbaleno?" "Jasně že mám" Mrkla na mě a vstala z postele. "Tak už vstávej z té postele ty ospalče" Hodila po mě polštář. "Hej!" Vstal jsem z postele a přeběhl rychle k ní. Přehodil jsem si jí přes rameno a utíkal s ní dolů po schodech. "Justine!! Pust mě!" Bouchala mi pěstmi do zad. "Nepustím" Vyběhl jsem s ní z domu na pláž a běžel k moři. "Ani na to nemysli! Justine!" Jen jsem se smál. Vběhl jsem do moře a hodil jí do vody. Po chvilce se vynořila. "Ty debile!" Smála se. Jen jsem se nevině usmál. "Nedělej teď ze sebe neviňátko. Jsi idiot" Vyšla z moře a ukázala na mě. Měla na sobě jen to moje tričko. Ty její křivky... Olízl jsem si spodní ret. "Ty si uražená?" "Nemluvím s tebou...." "Co?" Pět minut" Pořád šla a jen zvedla pravou ruku a ukázala na ní číslo pět. Zasmál jsem se a zakroutil nad ní hlavou. Vešli jsme zpět do domu. Ona šla hned do koupelny se osprchovat a pak asi převléct. Já jsem nebyl mokrý protože jsem v moři byl asi po kolena. Ani to ne. Přešel jsem do obýváku kde seděli kluci. "Dobré ráno" Řekl jsem. "Dobré" Odpověděli mi všichni. "Kam jste tak vyběhli?" "Šel jsem Hailey trochu osvěžit" Zasmál jsem se a oni se mnou. Zapomněl jsem se zmínit kdo je Hailey? Hailey je moje dlouholetá kamarádka. Potkali jsme se v jedno baru ve Stratfordu. Známe se už opravdu dlouho a shodou náhod mě našla tak trochu opilého asi před 4 dnama v baru...a tak jsme se po 2 letech zase viděli. Naposledy jsme se viděli ve Stratfordu. Chtěl jsem jí vzít sebou do LA ale ona tam měla v tu dobu kluka a nechtěla ho tam nechat. Jen tak obrazně. Hailey nemá s mafií ani ničím podobným nic společného. Je to moje nejlepší kamarádka která mě vždycky podržela. "Už jste snídali?" Zeptal jsem se. "Jojo" "aha. Ok" Vyšel jsem nahoru po schodech a šel ke mě do pokoje. Hailey se sprchovala protože z koupelny šla slyšet tekoucí voda. Oblíkl jsem čisté boxerky a riflové tříčtvrťáky. K tomu jsem si vzal bílé triko do V-é. To jsem doladil bundou. V koupelně pořád tekla voda. To znamenalo že se Hailey pořád ještě sprchuje. Co tam ta holka sakra dělá tak dlouho? Otevřel jsem dveře do koupelny. "Justine! Sakra co tu chceš?!" Vypnula vodu a podržela si místa které nechtěla abych viděl. "Za 10 minut odcházíme na snídani. Takže by si měla hýbnout tím svým zadkem zlato" Mrkl jsem a vyšel jsem z koupelny. Voda už se znovu nespustila. Po chvilce vyšla z koupelny Hailey jen s ručníkem . "Co to mělo být Justine?" Zasmála se. "Byla už si tam poměrně dlouho a já tě potřeboval trochu popohnat...Protože u začínám mít celkem hlad" "A protože ty máš hlad tak si mi musel vlést do koupelny?" "No" Oba dva jsme se zasmáli. "Justine...Justine" Vzala si spodní prádlo a kraťasy s tílkem. Vešla do koupelny a tam si to oblíkla. Vyšla z koupelny a sešli jsme dolů. Vešli jsme do garáže a nastoupili jsme do auta. "Kam jedeme?" "Do starbucksu na snídani" "Ok" Nastartoval jsem a vyjel jsem do města. Zaprakoval jsem nedaleko starbucksu. Vystoupili jsme z auta. Já jsem přehodil mojí ruku přes Hailyna ramena. Vešli jsme do starbucksu. "Tak co si dáš?" "Čokoládovej muffin a caramelový frappucino." Usmála se na mě. Svojí ruku jsem měl pořád na jejích ramenech. "Dobrý den co si dáte?" "Dobrý den. Dvakrát čokoládovej muffin a caramelový frappucino" "Dobře. Za chvíli vám to přineseme" "Děkuju" Ještě jsem zaplatil a šli jsme si sednout. "Tak co dneska podnikneme?" "No...zabaleno už máme...Tak já nevím." "No já taky ne." Zasmála se. "Něco vymyslíme" Usmál jsem se. Přinesli nám naší objednávku a mi snědli muffin. Frappucino nám ještě zbylo. "Půjdeme se projít?" "Jo" Vyšli jsme ven. Šli jsme chvíli centrem a došli na pláž. Na pláži nikdo nebyl. Ale opravdu vůbec nikdo. Vyzuli jsme si boty a chodili po písku. "Jak to teď bude Justine?" "Jak to myslíš?" "No všechno... já...ty... kluci....prostě celkově" "No. Teď odjedeme do Paříže a budeme si užívat života jak nejvíc to půjde. Chci s tebou strávit co nejvíc času. Musíme si nahradit ty dva roky co jsme se neviděli" "Jo...." Usmála se. Pevně jsem jí objal. "Moc si mi chyběla Hailey" "To ty mě tak Justine" Dal jsem jí pusu na vrch čela. Pořád jsem jí držel v obětí. Po chvíli jsem jí pustil a obmotal ruku kolem jejího útlého pasu. Rozešli jsme se dál po pláži. "Justine?" "Ano?" "Co se stalo že si po dvou letech odjel z LA? Něco tě tam muselo držet když si tam zůstal tak dlouho...nikdy si nikde nezůstal takhle dlouho... byl si ve stratfordu jen kvůli tomu že vám tam šli obchody" "To je jedno Hailey...." "Tak jinak... Proč si tam byl? Kvůli obchodu asi ne" "Kvůli jedný holce..." "Počkat...počkat" Zastavila se a stoupla si přede mě tak že stála čelem ke mě. "Ty? Justin Bieber. Bez citů a bez emocí si zůstal v LA kvůli holce? Slyším dobře?" "No...Ale teď už tam nejsem takže..." "Co se stalo? Pojď posadíme se tady" Sedli jsme si na lavičku na pláži. "Tak mluv...." "Jmenuje se Katherine... Má hnědě rovné vlasy. Hnědé oči a úžasný úsměv. S ní byl svět úplně jinej. Každej den jsem se těšil na o až jí uvidím... Až jí budu moct políbit...." "Wau....ty ses zamiloval." "Jo..." "Ale...Co se stalo?" "Musel jsem odjet" "Cože?" "Přišel nám anonymní dopis. Že musíme odjet z města nebo nás ten dotyčný udá na policii a dá nás do novin.... To by znamenalo že by po nás šla policie. Kdyby po nás šla policie tak by ale přišli i na jejího otce kterej je Jason Marrien" "Ten Jason Marrin?" "Jo.... ten. Takže to by znamenalo že by šel do vězení i on a jí by vyslíchali a to jsem nemohl dopustit. A tak jsme odjeli ze států" "Tys jí tam nechal?" "Nic jiného mi nezbývalo...." Byl jsem chvíli ticho. Jen jsme si s Hailey koukali do očí. Položila ruku na mojí tvář. Já jsem tu svojí položil na tu její. "Nechceš se tam vrátit?" Zeptala se mě. "Ne...Každý už jsme někde jinde" "Justine... Byl si do ní zamilovaný...to jen tak nezmizí" "Neříkám že zmizí....ale už na to prostě nemyslím. Ona už je touhle dobou přijatá někam na vysokou. Teď jsem tady s tebou. Tak si to užívejme ano?" "Dobře...jen jsem myslela že by si jí chtěl třeba vidět." "Ne... To je v pohodě" Usmál jsem se. "Tak pojď. nemáš hlad? Už se tu procházíme skoro 5 hodin. Budou 4 odpoledne. Nezajdeme na oběd?" "Jo... Můžeme" Usmála se na mě. "Tak pojď" Chytl jsem jí za ruku a šli jsme zpět do centra. Našli jsme nějakou dobrou restauraci a vešli dovnitř. Posadili jsme se ke stolu. Po chvíli k nám přišla servírka a zeptala se nás co si dáme k pití. Objednali jsme si pití a ona nám podala jídelní lístky. Vybírali jsme si jídlo. Po chvíli přišla s pitím a my si Objednali jídlo. Servírka si to zapsala a odešla. My jsme si s Hailey tak různě povídali. Na téma Katherine už na štěstí nedošlo. Nechci o ní mluvit. Myslíte si že jsem idiot který na to chce prostě zapomenout....Ale ... ono to tak asi bude lepší. Nevím jestli se ještě vůbec někdy do LA vrátím.... "Tady je vaše jídlo" Přerušila moje přemýšlení servírka. "Děkujeme" "dobru chuť" "Dobrou chuť" Řekli jsme si a začali jíst. Když jsme dojedli tak jsem zaplatil a šli jsme k autu. Bylo asi půl 7. "Nezajedeme do zábavního parku?" "Jo!" Zakřičela Hailey jako malé dítě kterému se právě splnilo jeho přání. Zasmál jsem se. "Tak jedeme" Rozjel jsem se směrem k zábavnímu parku.
-------------------
Je 10 večer a my odjíždíme z parkoviště zábavního parku. Je to odtud asi 20 minut k nám do vily. Zaparkoval jsem v garáži. "Hailey jsme t-...." Podíval jsem se na Hailey v polovině věty a všiml jsem si že spí. Vypnul jsem motor a potichu vystoupil z auta. Přešel jsem na stranu kde sedí Hailey a otevřel dveře. Vzal jsem jí do náruče a zavřel za ní dveře od auta. Auto jsem zamkl a šel dovnitř do domu. Všude bylo ticho. Vyšel jsem schody nahoru a vešel do mého/našeho pokoje. Položil jsem Hailey na postel a pomalu jí vyzul boty. Potom jsem jí ještě sundal mojí bundu kterou jsem jí půjčil protože byla zima. Přešel jsem do koupelny a rychle jsem se osprchoval. Vyšel jsem ze sprchy a osušil jsem se ručníkem. Oblíkl jsem si boxerky a šel do pokoje. Lehl jsem si vedle Hailey do postele. "Dobru noc Hails" Řekl jsem a dal jsem jí pusu do vlasů. Zavřel jsem oči a taky usnul...............
TAK DOUFÁM ŽE ČÁST SE ASPOŇ TRCHU LÍBILA.... JE CELÁ Z POHLEDU JUSTINA. CHTĚLA JSEM VÁM SEM DÁT ASPOŇ JEHO POHLED KDYŽ NENÍ V POHLED KATHERINE. VOTE NEBO COMMENT MĚ MOC POTĚŠÍ :) ALE JE TO NA VÁS :* MOC SE OMLOUVÁM ZA CHYBY!
ČTEŠ
BET OR LOVE?
Fiksi PenggemarJustin Bieber and Katherine Marrin(Nina Dobrev)- Přiběh o dívce,která je dcerou bývalého zabijáka,ale neví o tom. Zamiluje se do chlapce,který tím zabijákem je a který se vsadí,že se s ní vyspí do 4 měsíců......Co se stane,když Katherine přijde na t...