112.část

623 55 13
                                    

Dál jsem nepřemýšlela a vytočila jsem telefonní číslo......

*POHLED KATHERINE*
"pííííííííp.....pííííííííp....."
Ryan:"Katherine?"
Já:"Ryane..."
Ryan:"Ahoj! Pane bože, tak rád tě slyším. Stalo se něco?"
Já:"Vlastně ano...nevím jestli jsi s Justinem v kontaktu..." Ryan mě přerušil
Ryan:"Už nějákou dobu nejsem, něco se stalo a my se museli rozdělit"
Já:"Jo...já vím co se stalo. Justin teď bydlí u mě"
Ryan:"Cože?"
Já:"to ti vysvětlím jindy...teď se chci zeptat. Jste vy ostatní pohromadě?"
Ryan:"Jo...jo jsme"
Já:"A bylo by možné aby jste se do zítra dostali do New Yorku?"
Ryan:"Jo to by šlo..."
Já:"Chtěla bych aby jste zase byli v kontaktu...Justin bude potřebovat teď kamarády, kteří ho podrží"
Ryan:"Co se děje Kath?"
Já:"Vysvětlím ti to potom... Teď mi řekni jestli by bylo možné aby jste do zítra byli tady"
Ryan:"Jo... To je jasné,jestli nás Justin potřebuje dorazíme tam co nejdřív to půjde. Už nám všem chybí....a ty taky"
Já:"Až přestanete tak mi dej vědět, ještě ti do zprávy pošlu adresu kam dorazíte. Taky mi chybíte..."
"Kate?? Kde jsi?" Ozval se Justinův hlas ze shora. "Jsme dole"
Já:"Už budu muset jít. Tak zítra. Ahoj"
Ryan:"Zítra....Pa" Položila jsem ho ona telefon rychle položila na sedačku. "Co si tu dělala?" "Volala mi Mamka" usmála jsme se. "Tak to jo" Justin se taky usmál. "Tak co podnikneme? Emily spinká...Nikdo jiný tu není...." Justin se začal přibližovat. "Vůbec nevím co by jsme mohli podniknout" Justin došel až ke mně. Naklonil se nademě. "Nevíš jo?" "Ne...nevím" Justin spojil naše rty. Začal s nima pohybovat a já spolupracovala. Justin si lehl nademě a stále neodpojil svoje rty od těch mých. Zajel rukou pod moje triko a potom chytl jeho lem a chtěl mi ho sléknout. Odpojila jsem se od jeho rtů. "Nedáme si společnou vanu?" "To je dobrý nápad. Jdu jí napustit" Dal mi letmou pusu a vstal. "Dobře...Půjdu s tebou" "Ne... Ty tady počkej. Zatím si pust televizi třeba" "Dobře...Dobře" zasmála jsem se. Justin se otočil a odešel. Já jsem vzala do ruky telefon a napsala jen Ryanovi SMS.
PRO- Ryan😊: "Adresa je -> XXX. Potom výtahem do posledního patra. Jsou tu jediné dveře. :)) Těším se -K"
Odeslala jsem SMS a zamkla jsem. Justin po chvíli sešel dolů. "Můžeš jít nahoru,počkej v ložnici, za chvíli jsem tam" "Dobře" Vyšla jsem po schodech nahoru a přešla jsem do pracovny. Vešla do pracovny a otevřela jsem poslední šuplík ve skříni. Vyndala jsem černý saténový župánek, který byl do půlky stehen. Sundala jsem si všechno co jsem měla na sobě a oblékla jsem si jen župan. Vyšla jsem z pracovny a vešla jsem do Ložnice. Tam jse se posadila na okraj postele a čekala na Justina. Ten za chvíli přišel jen v boxerkách s láhví šampaňského a dvěma skleničkama v ruce. Byl tak sexy. To si ani nedokážete představit. Olízla jsem si spodní ret a on se do něj kousnul "Tak jdeme" Zvedla jsem se a šli jsme do koupelny. Otevřela jsem dveře a ocitla jsem se v koupelně se svíčkami. Ve vaně byla pěna a kolem ní svíčky. "Ooooo" bylo jediné na co jsem se zmohla. Bylo to opravdu hezké. Justin si sundal boxerky a vešel do vany. Otevřel láhev a do každé skleničky nalil. Rozvázala jsem si župan a vešla jsem do vany. Sedli jsme si naproti sobě, nohy jsem dala přes Justina a Justin držel v ruce láhev se šampaňským. Nedalo mi to a musela jsem si to vyfotit.

#Night#With#My#Love❤️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

#Night#With#My#Love❤️

Přidala jsem to na instagram a usmála jsem se nad tou fotkou. Vypadla vážně hezky. Odložila jsem telefon a vzala jsem si stejně jako Justin skleničku do ruky. "Tak na naše štěstí" "Na nad štěstí" zopakovala jsem. Přiťukli jsme si a každý jsme se napili. "Je výborné" zkonstatovala jsem. "Jo.." Souhlasil se mnou Justin.
Leželi jsme naproti sobě ve vaně a já prolomila ticho. "Justine?" "Ano?" "Ty...jsi v kontaktu s Ryanem a ostatními?" "Ne..." zakýval hlavou na zápor. "Co se stalo?" "Když zazvonila policie byl jsem doma sám.... jen s kamarádkou. A... Nechtěl jsem aby chytli i je a tak jsem rychle poslal SMS a zbavil se telefonu. Od té doby co mě chytili jsem je neviděl....." "To je mi líto Justine" "To je v pohodě. Jsem radši, když se do toho nezapletou, ale rád bych je viděl" "Jo...to já taky" "Jak dlouho jsi je vlastně neviděla ty?" "Přes 3 roky....od té doby co jste odjeli z LA" sklopila jsem hlavu. "Mezí mě to Kate..." "Co myslíš?" "To že jsem odjel" "Proč si odjel Justine?...nechal si mi jen dopis, bez vysvětlení" "Nechtěl jsem tě do toho zatáhnout....bylo to tak lepší. Šli po nás a kdyby to prasklo byla bys v tom namočená i ty a tvůj táta. A to jsem nechtěl" "Vím kdo to byl Justine,ale když jsem ti chtěla zavolat přišlo mi, že už bylo pozdě...." "Kdo to byl?" "Ian..." přerušila jsem náš oční kontakt a napila jsem se ze skleničky. "Ian?!!" Řekl Justin rozčíleně a potom dodal. "Ten idiot co mi tě celou dobu chtěl vzít? To on nás vydíral? A já myslel že je to nějáký gang....proto jsme na něj nepřišli" "Jo...." "Ten kretén" Justin byl celý rozčílený. Přišoupla jsem se blíž k němu. Seděla jsme naproti němu a chytla obličej do jeho tváří. "Ale teď už jsme zase spolu... tak si to nekažme.." "Ale na jak dlouho Kate? Vím že je těžké se o tom bavit, když po tak dlouhé době můžeme být spolu, ale na jak dlouho? Za chvíli je soud a myslím, že oba víme jak to dopadne. Aspoň na 3 roky sedět půjdu. S podmínkou určitě nevyjdu, mají na mě toho hodně." "Jo...já vím... ale... nekažme aspoń tenhle moment." Naklonila jsem se k Justinovi a než jsem spojila naše rty řekla jsem jen tyché "prosím..." potom jsem naše rty spojila a začala s nima pohybovat................

*RÁNO*

Ryan mi ještě večer psal, že by měli přiletět kolem 7h ráno. Vstala jsem proto v půl 7. Oblékla jsem si černé Legíny a volné šedé triko s 3/4 rukávy a decentním výstřihem. Udělala jsme si drdol a řasenkou jsem prodloužila řasy. Zbytek jsem neřešila a vyšla jsem z koupelny. Justin spokojeně spal a proto jsem potichu vyšla z ložnice. Náhlédal jsem k Emily do pokoje a ta taky ještě spinkala. Sešla jsme po schodech dolů a šla rovnou do kuchyně. Prostřela jsem stůl a dala jsem na něj cerealie, džus, mléko, máslo a ostatní věci. Dala jsem vařit vodu na čaj a udělala jsem míchaná vajíčka. Čaj jsem udělala do džbánu a ten jsem potom taky postavila na stůl. Dala jsme na stůl vše co jsem chtěla a když jsem tam dávala příbory rozezvonil se mi telefon. Podívala jsem se kdo volá. "Séf" Přijmula jsem hovor.
Já:"Ano prosím?"
Šéf:"Dobré ráno Kate. Nevzbudil jsem Vás?"
Já:"Nene, co se děje?"
Šéf:"Potřeboval bych s Vámi jen něco probrat a nechci po telefon, mohla byste přijít?"
Já:"Teď hned?"
Šéf:"Jak chcete"
Já:"Mohla bych přijít něják k večeru? Třeba v 5?"
Šéf:"Dobře, v 5 Vás čekám"
Já:"Dobře. Na shledanou"
Šéf:"Na shledanou"
Položila jsem hovor a uslyšela jsem klepání na dveře. Došla jsem k nim s otevřela ja. "Ahooj!" Skočila jsem Ryanovi do náruče a pevně ho stiskla. "Ahoj Kate" Pustili jsme se z obětí a já objala i všechny ostatní. "Tak ráda vás všechny vidím" usmívala jsem se. "My tebe taky." Odpověděl mi Alfredo. "Tak pojďte dál. Udělala jsem snídani, říkala jsem si, že budete mít hlad" "Jo... jsi úžasná" Zasmál se Lil-twist. Všichni se vyzuli a já je dovedla ke stolu v kuchyni. Ještě že je tak veliký. "Máš to tu moc pěkný" řekl Ryan. "Děkuju... jdu vzbudit Justina, za chvíli jsme tu" "Dobře" řekli všichni stejnohlasně. Otočila jsem se a šla nahoru. Vešla jsem do ložnice a přešla k Justinovi. "Justine... vstávej" řekla jsem a dala mu letmou pusu na tvář. "Mmmm..." "Notak.. už je hotová snídaně" "Dal bych si tebe" Převalil mě ba sebe. Jen jsem se rozesmála. "Mě si měl včera" mrkla jsem a dala mu rychlou pusu. "Tak vstávej" "Dobře, dobře" vstala jsem z postele a Justin hned po mně. Vyčistil si zuby a já počkala. Oblékl si tepláky a triko a vyšli jsme z ložnice. Zrovna se probudila Emily. "Jdu pro ní" Řekl Justin s úsměvem a dal mi pusu do vlasů. To miluju. Počkala jsme na ně a za chvíli vyšel Justin s Emily na ruce. "Dobré ráno princezno" usmála jsem se a dala jsem Emily pusu na čelo. "Doblé maminko" Řekla a sešli jsme dolů. Kuchyň je za rohem, takže je Justin hned neviděl. Byli překvapivě ticho, až jsem se lekla že odešli...............

KONEC DNEŠNÍ ČÁSTI :)) DEJTE MI VĚDĚT JAK SE VÁM POKRAČOVÁNÍ LÍBÍ :)) BUDU RÁDA ZA KAŽDÝ KOMENTÁŘ S VAŠÍM NÁZOREM 😊
OMLOUVÁM SE ZA CHYBY 😞

BET OR LOVE?Kde žijí příběhy. Začni objevovat